X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Rafał A. Ziemkiewicz - Złowrogi cień Marszałka
-30%
+ do schowka
44.90 zł
31.34 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 13.56 zł
Cena katalogowa: 44.90 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Rafał A. Ziemkiewicz
Wydawca: Fabryka Słów
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 448
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

37.61 zł

Rabat: 15.29 zł
Cena katalogowa: 52.90 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marka narodowa

Hereźniak Marta
Wydawca: PWE
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 228
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa:
ISBN: 9788320818987

Opis:

W warunkach intensyfikacji wzajemnych powiązań między krajami budowanie wizerunku i reputacji (marki) narodowej wiąże się z poszukiwaniem przez nie sposobów prezentacji własnych atutów oraz skutecznych metod podnoszenia konkurencyjności gospodarczej. Państwa narodowe coraz częściej odwołują się do metod i narzędzi stosowanych przez przedsiębiorstwa w celu zbudowania swojej pozycji rynkowej. Budowanie marki i zarządzanie nią to jeden z najistotniejszych obszarów, w których kraje przejmują wzorce od przedsiębiorstw. Branding narodowy (budowanie marki narodowej) jest zjawiskiem, które odnosi się do aktywności instytucji państwa na poziomie centralnym i lokalnym oraz podmiotów prywatnych i publicznych (stowarzyszeń, grup społecznych, zawodowych itp.), podejmowanej w celu wypracowania i komunikowania przewag konkurencyjnych kraju. Książka jest wynikiem kilkuletniego doświadczenia autorki w pracy nad programem Marka dla Polski, a także szczegółowych badań i analiz dotyczących najlepszych praktyk, metod i strategii budowania marek narodowych państw z całego świata. Powstała ona z myślą o różnych środowiskach zainteresowanych budowaniem marek narodowych lub zaangażowanych w ten proces. Z uwagi na swoją strukturę, obecność studiów przypadków oraz kompleksowe ujęcie tematyki, może stanowić aktualny podręcznik akademicki dla studentów różnych kierunków nauk społecznych. Ponadto, może być traktowana jako kompendium wiedzy i dobrych praktyk dla polskich instytucji publicznych. Zawarto w niej gotowe wskazówki dla instytucji publicznych, które uczestniczą w procesie budowania marki narodowej Polski. Może także stanowić źródło inspiracji dla menedżerów firm zainteresowanych udziałem w tym procesie, ważnym zagadnieniem w niej poruszanym jest bowiem znaczenie marek firm i produktów w brandingu narodowym. Zawiera przykłady form i metod włączania firm w proces budowania marki narodowej oraz wskazówki dotyczące wykorzystania kraju pochodzenia jako elementu wyróżniającego markę na rynku.

Klienci, którzy kupili Marka narodowa wybrali również:

Stasiuk Andrzej - Jadąc do Babadag
-35%
+ do schowka
AUDIOBOOK CD - MP3
Stasiuk Andrzej
Wydawca: CZARNE
Rok wydania: 2012
Stron: 1
29.00 zł
18.85 zł
Dodaj do koszyka
Dziarnowska W - Mózg i jego umysły. Studia z kognitywistyki i filozofii umysłu
-34%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Dziarnowska W
Wydawca: Zysk i S-ka
Rok wydania: 2016
Stron: 414
45.00 zł
29.70 zł
Dodaj do koszyka
Młyniec Eugeniusz - Opinia publiczna. Elementy teorii i praktyki politycznej
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Młyniec Eugeniusz
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wydania: 2015
Stron: 722
64.40 zł
48.56 zł
Dodaj do koszyka
Gutowski Maciej - O paniach panach i zdarzeniach
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gutowski Maciej
Wydawca: WYSOKI ZAMEK
Rok wydania: 2012
Stron: 256
34.90 zł
24.88 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marka narodowa - Hereźniak Marta
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Publicystyka. Esej, Szkice » Publicystyka, esej polski
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10