X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

red.Korybski Andrzej, red.Leszczyński Leszek - Wstęp do prawoznawstwa
-25%
+ do schowka
42.00 zł
31.71 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 10.29 zł
Cena katalogowa: 42.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
red.Korybski Andrzej, red.Leszczyński Leszek
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2021
Miejsce wydania: 11
Stron: 339
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy



Kraków 2021


Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy

Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy
Dorren Gaston
Kraków 2021


Irak. Piekło w raju

Irak. Piekło w raju
Smoleński Paweł
Sękowa 2021


Sekretne życie mózgu nastolatka

Sekretne życie mózgu nastolatka
Blackemore Sarah-Jayne
Maksymowicz-Hamann Jowita
Warszawa 2021


Gierek i jego czerwony dwór

Gierek i jego czerwony dwór
Kienzler Iwona
Warszawa 2021


Podpis w komórce

Podpis w komórce
Meyer Stephen C.
Warszawa 2021

Sztuka odpoczynku

Sztuka odpoczynku
Hammond Claudia
Smoleńska Elżbieta
Warszawa 2021

Pokaz

34.93 zł

Rabat: 14.97 zł
Cena katalogowa: 49.90 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing 5.0. Technologie Next Tech

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan,
Wydawca: MT Biznes
Rok wydania: 2021
ISBN: 9788382310832

Opis:

Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych.


Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu 5.0 są także technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które mają pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu wartości oferowanej na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta. Autorzy przyglądają się przykładom zastosowania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w różnych firmach, jednocześnie pokazują jak samodzielnie zaprojektować strategię wykorzystującą technologię odpowiednią dla różnych celów marketingowych.


Książka składa się z trzech części. Pierwsza z nich to analiza zmian pokoleniowych i tego, jak wpłynęły na zachowanie konsumenckie. Autorzy zastanawiają się, w jaki sposób pokonać podziały społeczne, wynikające chociażby z nierówności ekonomicznej oraz sporów politycznych, aby móc dotrzeć do całego rynku. Część druga zajmuje się nowymi kierunkami strategicznymi obranymi przez firmy na całym świecie, a także wyjaśnia, jak podejść do nowych modeli biznesowych, które stały się charakterystyczne dla współczesnego otoczenia biznesowego. Wreszcie część trzecia zagłębia się w  realia szybko rozwijającej się technologii w kontekście sztucznej inteligencji, wszechobecnych czujników, rzeczywistości rozszerzonej i  wirtualnej, a także Internetu rzeczy oraz Blockchain.

Klienci, którzy kupili Marketing 5.0. Technologie Next Tec… wybrali również:

Dean A. Haycock, Stanisław Bończyk - W umyśle mordercy
-35%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Dean A. Haycock, Stanisław Bończyk
Wydawca: MUZA
Rok wydania: 2021
Stron: 384
49.90 zł
32.24 zł
Dodaj do koszyka
Pocztowski Aleksy, Rakowska Anna, Sitko-Lutek Agnieszka - Zarządzanie zasobami ludzkimi w Polsce. Ewolucja i współczesność
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Pocztowski Aleksy, Rakowska Anna, Sitko-Lutek Agnieszka
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2021
Stron: 384
69.00 zł
53.47 zł
Dodaj do koszyka
Puślecki Zdzisław W. - Handel zagraniczny. Transformacja biznesu międzynarodowego
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Puślecki Zdzisław W.
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2021
Stron: 480
89.00 zł
69.86 zł
Dodaj do koszyka
Hamrol Adam - Strategie i praktyki sprawnego działania LEAN, SIX SIGMA i inne
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Hamrol Adam
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2021
Stron: 502
69.00 zł
54.16 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing 5.0. Technologie Next Tech - Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan,
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Ekonomia » Marketing. Badania marketingowe
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10