X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Gliniecki Bartłomiej, red.Osajda Konrad - Ustawa deweloperska. Komentarz
-15%
+ do schowka
199.00 zł
170.13 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 28.87 zł
Cena katalogowa: 199.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Gliniecki Bartłomiej, red.Osajda Konrad
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2022
Miejsce wydania: 1
Stron: 450
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Liczby nie kłamią

Liczby nie kłamią
Vaclav Smil
Kraków 2022


Dekalog leczenia depresji

Dekalog leczenia depresji
Marcin Siwek
Warszawa 2021


Fakty muszą zatańczyć

Fakty muszą zatańczyć
Mariusz Szczygieł
Warszawa 2022


Kwantechizm 2.0, czyli klatka na ludzi

Kwantechizm 2.0, czyli klatka na ludzi
Andrzej Dragan
Kraków 2022


Przypadkowe odkrycia medyczne

Przypadkowe odkrycia medyczne
Robert W.Winters
Zuzanna Lamża
Poznań 2022


Filozofia. Przewodnik dla lubiących rozkminiać bez bólu

Filozofia. Przewodnik dla ludzi lubiących rozkminiać bez bólu
Paul Kleinman
Andrzej Hildebrandt
Warszawa 2022


Poza porządek. Kolejne 12 zasad

Poza porządek. Kolejne
12 życiowych zasad
Jordan B.Peterson
Wrocław 2021

Pokaz

36.24 zł

Rabat: 11.76 zł
Cena katalogowa: 48.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing banku

Grzywacz Jacek
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2021
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 216
Format: 15.5x23.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788376412344

Opis:

W książce omówiono kluczowe elementy działalności marketingowej banku, analizowanej w aspekcie praktycznych doświadczeń tych instytucji. Jest to kompendium wiedzy na temat zasad przygotowywania i prowadzenia skutecznej strategii marketingowej, w której obok sukcesów zdarzają się również porażki. Autor zwrócono uwagę na konieczność umiejętnego powiązania tradycyjnych narzędzi marketingowych z rozwiązaniami nowoczesnymi, kreującymi lojalność klientów. Marketing banku ma subtelny wyraz, warto zatem zadbać o pozyskanie niezbędnej wiedzy w zakresie racjonalnego wykorzystywania jego instrumentów. To nieodzowny warunek sukcesu rynkowego, którego wyrazem jest pozyskiwanie i utrzymywanie przez bank szerokiej rzeszy wiernych klientów.

Klienci, którzy kupili Marketing banku wybrali również:

Wiktor Gabrusewicz - Metody analizy finansowej przedsiębiorstwa
-32%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wiktor Gabrusewicz
Wydawca: PWE
Rok wydania: 2019
Stron: 306
69.90 zł
47.39 zł
Dodaj do koszyka
Klinowski Marcin - Rachunkowość zarządcza zorientowana na projekty
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Klinowski Marcin
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2020
Stron: 166
49.00 zł
36.11 zł
Dodaj do koszyka
Skibińska-Fabrowska Ilona - Banki centralne wobec kryzysu. Niestandardowe narzędzia polityki pieniężnej
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Skibińska-Fabrowska Ilona
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2019
Stron: 230
60.00 zł
44.22 zł
Dodaj do koszyka
Grzegorz Gołębiowski , Adrian Grycuk, Piotr Wiśniewski - Analiza finansowa przedsiębiorstwa
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Grzegorz Gołębiowski , Adrian Grycuk, Piotr Wiśniewski
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2020
Stron: 334
65.00 zł
49.07 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing banku - Grzywacz Jacek
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Podręczniki. Ćwiczenia i zadania
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10