X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

red.Korybski Andrzej, red.Leszczyński Leszek - Wstęp do prawoznawstwa
-25%
+ do schowka
42.00 zł
31.71 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 10.29 zł
Cena katalogowa: 42.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
red.Korybski Andrzej, red.Leszczyński Leszek
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2021
Miejsce wydania: 11
Stron: 339
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy



Kraków 2021


Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy

Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy
Dorren Gaston
Kraków 2021


Irak. Piekło w raju

Irak. Piekło w raju
Smoleński Paweł
Sękowa 2021


Sekretne życie mózgu nastolatka

Sekretne życie mózgu nastolatka
Blackemore Sarah-Jayne
Maksymowicz-Hamann Jowita
Warszawa 2021


Gierek i jego czerwony dwór

Gierek i jego czerwony dwór
Kienzler Iwona
Warszawa 2021


Podpis w komórce

Podpis w komórce
Meyer Stephen C.
Warszawa 2021

Sztuka odpoczynku

Sztuka odpoczynku
Hammond Claudia
Smoleńska Elżbieta
Warszawa 2021

Pokaz

35.28 zł

Rabat: 12.72 zł
Cena katalogowa: 48.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing banku

Grzywacz Jacek
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2021
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 216
Format: 15.5x23.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788376412344

Opis:

W książce omówiono kluczowe elementy działalności marketingowej banku, analizowanej w aspekcie praktycznych doświadczeń tych instytucji. Jest to kompendium wiedzy na temat zasad przygotowywania i prowadzenia skutecznej strategii marketingowej, w której obok sukcesów zdarzają się również porażki. Autor zwrócono uwagę na konieczność umiejętnego powiązania tradycyjnych narzędzi marketingowych z rozwiązaniami nowoczesnymi, kreującymi lojalność klientów. Marketing banku ma subtelny wyraz, warto zatem zadbać o pozyskanie niezbędnej wiedzy w zakresie racjonalnego wykorzystywania jego instrumentów. To nieodzowny warunek sukcesu rynkowego, którego wyrazem jest pozyskiwanie i utrzymywanie przez bank szerokiej rzeszy wiernych klientów.

Klienci, którzy kupili Marketing banku wybrali również:

Kołosowska Bożena, Chojnacka Ewa, Tokarski Andrzej, Tokarski Maciej - Strategie finansowania działalności przedsiębiorstw
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kołosowska Bożena, Chojnacka Ewa, Tokarski Andrzej, Tokarski Maciej
Wydawca: Nieoczywiste
Rok wydania: 2020
Stron: 188
59.00 zł
41.06 zł
Dodaj do koszyka
Polityka społeczna
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2021
Stron: 668
89.00 zł
69.86 zł
Dodaj do koszyka
Redo Magdalena, Prewysz-Kwinto Piotr - Matematyka finansowa. Teoria i praktyka.
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Redo Magdalena, Prewysz-Kwinto Piotr
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2021
Stron: 496
79.00 zł
62.01 zł
Dodaj do koszyka
Wrycza Stanisław, Maślankowski Jacek - Informatyka ekonomiczna Teoria i zastosowania
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wrycza Stanisław, Maślankowski Jacek
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2019
Stron: 870
129.00 zł
101.25 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing banku - Grzywacz Jacek
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Podręczniki. Ćwiczenia i zadania
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10