X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Bartosiewicz Adam - Polski Ład. Podatki i składki
-23%
+ do schowka
169.00 zł
130.96 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 38.04 zł
Cena katalogowa: 169.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Bartosiewicz Adam
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2022
Miejsce wydania: 1
Stron: 256
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy



Kraków 2021


Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy

Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy
Dorren Gaston
Kraków 2021


Irak. Piekło w raju

Irak. Piekło w raju
Smoleński Paweł
Sękowa 2021


Sekretne życie mózgu nastolatka

Sekretne życie mózgu nastolatka
Blackemore Sarah-Jayne
Maksymowicz-Hamann Jowita
Warszawa 2021


Gierek i jego czerwony dwór

Gierek i jego czerwony dwór
Kienzler Iwona
Warszawa 2021


Podpis w komórce

Podpis w komórce
Meyer Stephen C.
Warszawa 2021

Sztuka odpoczynku

Sztuka odpoczynku
Hammond Claudia
Smoleńska Elżbieta
Warszawa 2021

Pokaz

36.24 zł

Rabat: 11.76 zł
Cena katalogowa: 48.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing banku

Grzywacz Jacek
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2021
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 216
Format: 15.5x23.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788376412344

Opis:

W książce omówiono kluczowe elementy działalności marketingowej banku, analizowanej w aspekcie praktycznych doświadczeń tych instytucji. Jest to kompendium wiedzy na temat zasad przygotowywania i prowadzenia skutecznej strategii marketingowej, w której obok sukcesów zdarzają się również porażki. Autor zwrócono uwagę na konieczność umiejętnego powiązania tradycyjnych narzędzi marketingowych z rozwiązaniami nowoczesnymi, kreującymi lojalność klientów. Marketing banku ma subtelny wyraz, warto zatem zadbać o pozyskanie niezbędnej wiedzy w zakresie racjonalnego wykorzystywania jego instrumentów. To nieodzowny warunek sukcesu rynkowego, którego wyrazem jest pozyskiwanie i utrzymywanie przez bank szerokiej rzeszy wiernych klientów.

Klienci, którzy kupili Marketing banku wybrali również:

Redo Magdalena, Prewysz-Kwinto Piotr - Matematyka finansowa. Teoria i praktyka.
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Redo Magdalena, Prewysz-Kwinto Piotr
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2021
Stron: 496
79.00 zł
62.01 zł
Dodaj do koszyka
Skibińska-Fabrowska Ilona - Banki centralne wobec kryzysu. Niestandardowe narzędzia polityki pieniężnej
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Skibińska-Fabrowska Ilona
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2019
Stron: 230
60.00 zł
44.22 zł
Dodaj do koszyka
Klinowski Marcin - Rachunkowość zarządcza zorientowana na projekty
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Klinowski Marcin
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2020
Stron: 166
49.00 zł
36.11 zł
Dodaj do koszyka
Grzegorz Gołębiowski , Adrian Grycuk, Piotr Wiśniewski - Analiza finansowa przedsiębiorstwa
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Grzegorz Gołębiowski , Adrian Grycuk, Piotr Wiśniewski
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2020
Stron: 334
65.00 zł
49.07 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing banku - Grzywacz Jacek
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Podręczniki. Ćwiczenia i zadania
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10