X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kalendarz Dyrektora Szkoły 2017/2018
-25%
+ do schowka
49.00 zł
36.75 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 12.25 zł
Cena katalogowa: 49.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 224
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Płomienna korona

Płomienna korona
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2017


Wanda

Wanda. Opowieść o sile życia i śmierci
Anna Kamińska
Kraków 2017


Najlepsze lata naszego życia

Najlepsze lata naszego życia
Marek Hłasko
 
Warszawa 2017


Nowa jadłonomia

Nowa Jadłonomia
Marta Dymek
 
Warszawa 2017


Wzgórze psów

Wzgórze psów
Jakub Żulczyk
 
Warszawa 2017


Sekretne życie drzew

Sekretne życie drzew
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Prus. Śledztwo biograficzne

Prus. Śledztwo biograficzne
Monika Piątkowska
Kraków 2017

Złowrogi cień Marszałka

Złowrogi cień Marszałka
Rafał A.Ziemkiewicz
Warszawa 2017

Pokaz

58.89 zł

Rabat: 21.01 zł
Cena katalogowa: 79.90 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing bezpośredni. Koncepcja - zarządzanie - instrumenty

Trojanowski Mariusz
Wydawca: PWE
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 444
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788320818215

Opis:

Zagadnienia omówione w książce są przedstawione w trzech wymiarach: koncepcyjnym - usystematyzowanie wiedzy na temat marketingu bezpośredniego; strategicznym - prezentacja podejścia zarządczego do marketingu bezpośredniego - od analizy, przez realizację, do kontroli i pomiaru efektywności marketingu bezpośredniego; narzędziowo-operacyjnym - opis narzędzi marketingu bezpośredniego, takich jak: medialna reklama zwrotnego odzewu, przesyłki pocztowe, sprzedaż katalogowa, telemarketing i narzędzia internetowe, służących komunikacji, sprzedaży i budowaniu relacji z klientami. Treść książki urozmaicają przykłady z praktyki, pokazujące zastosowanie marketingu bezpośredniego (elementów strategicznych i narzędziowych) w warunkach polskich. Dodatkowym elementem książki są aneksy, w których m.in. przedstawiono wyniki badań własnych autora na temat postaw nabywców indywidualnych wobec marketingu bezpośredniego. Książkę warto polecić studentom uczelni ekonomicznych i innych uczelni wyższych kształcących się na kierunkach zarządzanie, marketing i komunikacja; a także menedżerom i praktykom gospodarczym odpowiadającym za działania marketingowe w organizacji.

Klienci, którzy kupili Marketing bezpośredni. Koncepcja - zarządzanie … wybrali również:

red.Zdyb Marian, red.Stelmasiak Jerzy, red.Sikora Kamil - System bezpieczeństwa i porządku publicznego. Organy i inne podmioty administracji
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Zdyb Marian, red.Stelmasiak Jerzy, red.Sikora Kamil
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2015
Stron: 358
59.00 zł
44.25 zł
Dodaj do koszyka
Supera-Markowska Maria - Finansowanie organizacji pozarządowych
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Supera-Markowska Maria
Wydawca: Espol Sp. z o.o.
Rok wydania: 2015
Stron: 95
55.70 zł
41.77 zł
Dodaj do koszyka
Wojcik Krystyna - Public relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wojcik Krystyna
Wydawca: Oficyna Wolters Kluwer Business
Rok wydania: 2015
Stron: 976
139.00 zł
Dodaj do koszyka
Kaczmarek-Śliwińska Monika - Public relations w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji. Sztuka komunikowania się
-24%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kaczmarek-Śliwińska Monika
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2015
Stron: 265
58.00 zł
44.36 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing bezpośredni. Koncepcja - zarządzanie - instrumenty - Trojanowski Mariusz
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Podręczniki. Ćwiczenia i zadania » Podręczniki akademickie. Skrypty
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10