X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Gołąb Jakub, Jakóbisiak Marek, Lasek Witold, Stokłosa Tomasz - Immunologia
-30%
+ do schowka
119.00 zł
83.88 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 35.12 zł
Cena katalogowa: 119.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Gołąb Jakub, Jakóbisiak Marek, Lasek Witold, Stokłosa Tomasz
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 498
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Córki Wawelu

Córki Wawelu
Anna Brzezińska
 
Kraków 2017


Himalaistki

Himalaistki
Mariusz Sepioło
Kraków 2017


Labirynt duchów

Labirynt duchów
Carlos Ruiz Zafon
 
Warszawa 2017


Smakoterapia

Smakoterapia
Iwona Zasuwa
 
Warszawa 2017


Wszechświat w twojej dłoni

Wszechświat w twojej dłoni
Christophe Galfard
 
Kraków 2017


Duchowe życie zwierząt

Duchowe życie zwierząt
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Lem. Życie nie z tej ziemi

Lem. Życie nie z tej ziemi
Wojciech Orliński
  2017

Gombrowicz, Ja, geniusz

Gombrowicz. Ja, geniusz
Klementyna Suchanow
2017

Pokaz

60.43 zł

Rabat: 18.57 zł
Cena katalogowa: 79.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing dla inżynierów naukowców i technologów

Curtis Tony
seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 484
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788326411847

Opis:

Dzisiejsi pracodawcy wymagają, aby ich kadra techniczna była wszechstronnie wykształcona. Powinna znać nie tylko własną dziedzinę, lecz także klientów i rynki swojej organizacji. Warunkiem sukcesu jest zatem połączenie technologii z myśleniem w kategoriach marketingu biznesowego. Podręcznik składa się z czterech części. Pierwsza opisuje współczesne zagadnienia i konteksty marketingu. Druga to przegląd siedmiu składników mieszanki marketingowej. Trzecia mówi o tym, czego potrzebuje marketing w praktyce - na przykład o umiejętnościach negocjacyjnych. Czwarta przedstawia trzy główne obszary, na których kadra techniczna styka się z marketingiem - opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa i plany marketingowe.

Klienci, którzy kupili Marketing dla inżynierów naukowców i … wybrali również:

Starosolski Włodzimierz - Konstrukcje żelbetowe według Eurokodu 2 i norm związanych Tom 3
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Starosolski Włodzimierz
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2013
Stron: 696
84.00 zł
59.21 zł
Dodaj do koszyka
Zintegrowane Systemy Informatyczne. Dobre praktyki wdrożeń.
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2012
Stron: 276
59.00 zł
41.59 zł
Dodaj do koszyka
Buczkowska Teresa - Zarządzanie projektami. Project Management
-10%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Buczkowska Teresa
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
Rok wydania: 2012
Stron: 146
24.00 zł
21.60 zł
Dodaj do koszyka
red. Rajchel Kazimierz - Informatyczne metody wspomagania zarządzania (wybrane zagadnienia)
+ do schowka
KSIĄŻKA
red. Rajchel Kazimierz
Wydawca: Towarzystwo Naukowe Powszechne S.A.
Rok wydania: 2010
Stron: 178
41.00 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing dla inżynierów naukowców i technologów - Curtis Tony
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Technika. Informatyka. Przemysł. Rzemiosło. Rolnictwo » Technika. Mechanika techniczna
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10