X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Bezpieczeństwo danych i IT w kancelarii prawnej. radcowskiej/adwokackiej/notarialnej/komorniczej Czyli jak bezpiecznie przechowywać dane w kancelarii prawnej
-16%
+ do schowka
179.00 zł
149.48 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 29.52 zł
Cena katalogowa: 179.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 1058
Stron: 436
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Córki Wawelu

Córki Wawelu
Anna Brzezińska
 
Kraków 2017


Himalaistki

Himalaistki
Mariusz Sepioło
Kraków 2017


Labirynt duchów

Labirynt duchów
Carlos Ruiz Zafon
 
Warszawa 2017


Smakoterapia

Smakoterapia
Iwona Zasuwa
 
Warszawa 2017


Wszechświat w twojej dłoni

Wszechświat w twojej dłoni
Christophe Galfard
 
Kraków 2017


Duchowe życie zwierząt

Duchowe życie zwierząt
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Lem. Życie nie z tej ziemi

Lem. Życie nie z tej ziemi
Wojciech Orliński
  2017

Gombrowicz, Ja, geniusz

Gombrowicz. Ja, geniusz
Klementyna Suchanow
2017

Pokaz

39.90 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 39.90 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

Wydawca: BL Info Polska
Rok wydania: 2009
Wydanie: 3
Miejsce wydania: Gdańsk
Stron: 211
Format: B5
ISBN: 9788389537188

Opis:

Czy chciałbyś skutecznie promować swoją firmę, ale brak Ci pomysłów? Chcesz, aby Twoje produkty lepiej się sprzedawały, a klienci darzyli Twoją firmę zaufaniem i szacunkiem? Szukasz prostych i skutecznych recept na wypromowanie Twojego biznesu?

MARKETING dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak by odnosić na tym polu sukcesy.

Znajdziesz tu wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów. Pomożemy Ci określić segment rynku, na którym działasz i podpowiemy, jak dotrzeć do właściwego klienta. Dowiesz się m.in., jak napisać dobry list reklamowy, na co zwracać uwagę w przypadku reklam prasowych, jak wykorzystać internet w działaniach marketingowych.

Książka jest napisana przyjaznym językiem i zawiera przykłady ułatwiające zrozumienie bardziej skomplikowanych zagadnień. Zawarliśmy w niej również najważniejsze regulacje podatkowe związane z księgowaniem wydatków na reklamę i marketing.

Wybrane zagadnienia:

  • Co to jest marketing i reklama?
  • Strategie marketingowe
  • Dobre reklamy i ogłoszenia reklamowe
  • Szata graficzna i typografia
  • Reklama bezpośrednia
  • Internet i marketing
  • Kultura, profil i image firmy
  • Telemarketing
  • Targi
  • Skuteczne public relations
  • Jak wybrać dobrą agencję reklamową?
  • Plan marketingowy
  • Marketing wewnętrzny
  • Troska o klienta
  • Badania marketingowe
  • Przepisy prawne
  • Zasady podatkowe

Autorzy:

Björn Lundén jest założycielem szwedzkiego wydawnictwa Björn Lundén Information AB oraz właścicielem BL Info Polska Sp. z o.o. Napisał wiele książek na temat zarządzania i przedsiębiorczości. Jest często zapraszany z odczytami na kursy i konferencje poświęcone rozwojowi przedsiębiorczości.

Bratumiła Pawłowska była pracownikiem wydawnictwa BL Info Polska i zajmowała się tłumaczeniem oraz pisaniem poradników. Od kilku lat zajmuje się marketingiem i public relations. Obecnie pracuje w dziale marketingu dużej korporacji, wcześniej pracowała w fundacji kulturalnej.

Klienci, którzy kupili Marketing dla małych i średnich prz… wybrali również:

Oczkoś Mirosław - Sztuka mówienia bez bełkotania i faflunienia (dodruk 2017)
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Oczkoś Mirosław
Wydawca: Wydawnictwo RM
Rok wydania: 2015
Stron: 180
29.90 zł
20.69 zł
Dodaj do koszyka
Adele Faber, Elaine Mazlish - Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały w.2013
-36%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Adele Faber, Elaine Mazlish
Wydawca: MEDIA RODZINA
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 3
Stron: 284
35.00 zł
22.57 zł
Dodaj do koszyka
Agnieszka Maciąg - Smak szczęścia, czyli o dietach... TW w.2015
-28%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Agnieszka Maciąg
Wydawca: Otwarte
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 8
Stron: 296
49.90 zł
36.08 zł
Dodaj do koszyka
Marcin Przewoźniak - Praktyczny poradnik ucznia. Twoja szkoła bez...
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Marcin Przewoźniak
Wydawca: Centrum Edukacji Dziecięcej
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: 3
Stron: 144
26.90 zł
19.64 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - Pawłowska Bratumiła, Lundén Björn
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Poradniki
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10