X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Informacja

Szanowni Państwo
Ze względu na gorący okres podręcznikowy, realizacja niektórych zamówień może ulec wydłużeniu (do czasu dostępności widocznego przy produkcie należy dodać 2-5 dni roboczych)

Za utrudnienia przepraszamy



Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

26.77 zł

Rabat: 13.13 zł
Cena katalogowa: 39.90 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing Drakuli. Jak zarabiać na ludzkich...

Nikolas Koro, Igor Kozula, Siergiej Pawłow
Wydawca: Studio EMKA
Rok wydania: 2019
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 208
Format: 18.0x43.0cm
ISBN: 9788366142138

Opis:

Jeśli w trakcie lektury tej książki nagle sami poczujecie strach przeczytajcie tekst danego rozdziału raz jeszcze i wynotujcie zaproponowane przez autorów wyjaśnienia, dlaczego w ogóle nie warto się bać.
Nauka zna ponad 40 000 rodzajów fobii. Boimy się starości, samotności, ciemności, bibliotek, deszczu... Marketolodzy wiedzą o tych strachach i z powodzeniem sprzedają nam nadzwyczajne kremy przeciw zmarszczkom, nowe plany taryfowe, żeby zawsze mieć zasięg, żarówki diodowe, które służą do 15 lat, książki elektroniczne i e-booki, spraye do impregnacji obuwia i ubrań od wilgoci.
Znani rosyjscy marketolodzy przeanalizowali najbardziej rozpowszechnione i niezwykłe ludzkie strachy i zaproponowali obszerny zestaw niedoścignionych pomysłów, przez nikogo jak dotąd niezrealizowanych. Pozwalają one wykorzystać te lęki i obawy w celach biznesowych.
Do kogo skierowana jest ta książka? Do ambitnych marketologów, wszędobylskich specjalistów sprzedaży, szefów spółek innowacyjnych i wszystkich, którzy kiedykolwiek czegoś się bali. Napisana jest z dużą erudycją i humorem, co w znacznym stopniu równoważy wielość (nieraz niełatwych) zaadaptowanych przeważnie z greki nazw prezentowanych fobii.

Klienci, którzy kupili Marketing Drakuli. Jak zarabiać na … wybrali również:

Henryk Garbarczyk, Małgorzata Garbarczyk - Mój pierwszy przewodnik. Jaki to motyl?
-33%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Henryk Garbarczyk, Małgorzata Garbarczyk
Wydawca: Multico
Rok wydania: 2016
Stron: 64
15.00 zł
10.08 zł
Dodaj do koszyka
Tomasz Hryniewicki - Mój pierwszy przewodnik. Jakie to drzewo?
-33%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Tomasz Hryniewicki
Wydawca: Multico
Rok wydania: 2014
Stron: 62
15.00 zł
10.08 zł
Dodaj do koszyka
Dziekoński Michał, Kozielski Robert - Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy
-24%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Dziekoński Michał, Kozielski Robert
Wydawca: Nieoczywiste
Rok wydania: 2019
Stron: 312
59.00 zł
45.08 zł
Dodaj do koszyka
Kaniewska-Sęba Aleksandra, Leszczyński Grzegorz - Pomiar marketingu i sprzedaży. business-to-business
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kaniewska-Sęba Aleksandra, Leszczyński Grzegorz
Wydawca: Nieoczywiste
Rok wydania: 2018
Stron: 320
79.00 zł
57.99 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing Drakuli. Jak zarabiać na ludzkich... - Nikolas Koro, Igor Kozula, Siergiej Pawłow
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Poradniki
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10