X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Młynarski Wojciech - Od oddechu do oddechu. Najpiękniejsze wiersze i piosenki
-24%
+ do schowka
44.00 zł
33.44 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 10.56 zł
Cena katalogowa: 44.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Młynarski Wojciech
Wydawca: Prószyński Media
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 189
Stron: 480
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego

Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego +CD
Jan Kaczkowski,
Katarzyna Szkarpetowska
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

49.41 zł

Rabat: 23.04 zł
Cena katalogowa: 72.45 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing e-mailowy

Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 244
Format: B5
ISBN: 9788326411946

Opis:

Marketing e-mailowy

Wydatki na kosztowne kampanie na ogół nie mają sensu. Skorzystaj więc z marketingu e-mailowego. Autor niniejszej książki wyjaśnia jego istotą i obala najbardziej szkodliwe mity. Dzięki zastosowaniu marketingu e-mailowego zdobędziesz nowych klientów, podtrzymasz więzi z dotychczasowymi, a wszystko to bez nadwyrężania budżetu firmy.

Autorem tej książki jest Simms Jenkins, dyrektor generalny BrightWave Marketing, firmy świadczącej usługi w zakresie marketingu e-mailowego. Uchodzi za jednego z  największych ekspertów w tej branży. Doradza wielu świetnie prosperującym przedsiębiorstwom.

"Bez wzglądu na to, czy jesteś nowicjuszem w dziedzinie marketingu e-mailowego czy starym wyjadaczem, znajdziesz w tej książce ważne informacje i treści pobudzające do myślenia, które będziesz mógł wykorzystać do doskonalenia działań marketingowych prowadzonych w Internecie".

Aaron Kahlouu, założyciel i dyrektor generalny Online Marketing Summie


"Simms Jenkins z dużą wprawą wykłada serię prawd, których poznanie może ułatwić tworzenie efektywnych programów marketingowych, opartych na e-mailach wysyłanych za zgodą adresatów. Skorzystaj z ogromnego doświadczenia autora niniejszej książki i wejdź na prostą ścieżkę do odblokowania możliwości tego niezwykle ważnego kanału marketingowego".

Sam Cece, dyrektor generalny StrongMail Systems


Spis treści

Słowo wstępne
str. 11

Wprowadzenie
str. 15

Część I
Dlaczego marketing e-mailowy jest skuteczny
str. 17


Rozdział 1 E-mail jest potężnym narzędziem marketingowym
str. 19

Rozdział 2 Marketing e-mailowy oparty na przyzwoleniu adresatów to nie spam
str.. 23

Rozdział 3 Marketing e-mailowy jest niezwykle tani i ukierunkowany oraz daje wymierne wyniki
str. 27

Rozdział 4 E-mail ma silniejszą pozycję niż kiedykolwiek wcześniej
str. 31

Część II
Budżet i zwrot z inwestycji
str. 35


Rozdział 5 Nie szukaj tanich rozwiązań - poczta elektroniczna pozwala ograniczyć inne koszty, więc warto w nią zainwestować
str. 37

Rozdział 6 Podczas planowania budżetu należy brać pod uwagę stopę zwrotu z inwestycji
str. 41

Rozdział 7 Marketing e-mailowy warto kontynuować, nawet jeśli firma musi ciąć koszty
str. 45

Część III
Organizowanie działu e-mailowego
str. 49


Rozdział 8 Można to robić we własnym zakresie albo komuś zlecić
str. 51

Rozdział 9 Poszukiwanie odpowiedniego partnera
str. 55

Rozdział 10 Nawiązywanie współpracy z partnerem
str. 59

Rozdział 11 Cechy dobrego menedżera programu e-mailowego
str. 63

Część IV
Strategia e-mailowa zorientowana na klienta
str. 67


Rozdział 12 Trzeba nawiązywać do oczekiwań klienta
str. 69

Rozdział 13 Liczy się pierwsze wrażenie
str. 73

Część V
Tworzenie i wzbogacanie list adresowych
str. 77


Rozdział 14 Nie jest łatwo prosić o wybaczenie
str. 79

Rozdział 15 Tworzenie listy adresowej
str. 83

Rozdział 16 Tworzenie list przez generowanie potencjalnych kontaktów handlowych
str.. 87

Rozdział 17 Wspomaganie rozwoju list adresowych działaniami marketingowymi w wyszukiwarkach
str. 93

Rozdział 18 Baza adresów musi być uporządkowana
str. 97

Rozdział 19 Korzyści z posiadania prężnego centrum preferencji
str. 101

Rozdział 20 Wyciągnij jak najwięcej korzyści ze swojej listy adresowej
str. 105

Część VI
Najlepsze metody postępowania
str. 109


Rozdział 21 Objętość wiadomości i wezwanie do działania
str. 111

Rozdział 22 Tworzenie biuletynów
str. 115

Rozdział 23 Określanie właściwej częstotliwości wysyłania e-maili
str. 119

Rozdział 24 Personalizacja
str. 123

Rozdział 25 Segmentacja list adresowych w celu zindywidualizowania wiadomości
str. 127

Rozdział 26 Dobry temat wiadomości wywołuje liczne reakcje
str. 131

Rozdział 27 Nazwa nadawcy
str. 135

Rozdział 28 Testuj, testuj, testuj
str. 139

Rozdział 29 Maksymalizowanie skuteczności e-maili generowanych automatycznie
str. 143

Rozdział 30 Wykorzystanie podpisu
str. 147

Rozdział 31 Doskonalenie wiadomości elektronicznych
str. 151

Rozdział 32 Coroczny audyt programu e-mailowego
str. 155

Część VII
Doręczanie i optymalizowanie wiadomości
str. 159


Rozdział 33 Podstawowe zagadnienia dotyczące wskaźnika doręczeń
str. 161

Rozdział 34 Poprawne wyświetlanie wiadomości
str. 165

Rozdział 35 Tworzenie kampanii e-mailowych dla urządzeń mobilnych
str. 169

Część VIII
Pomiar skuteczności kampanii e-mailowych
str. 173


Rozdział 36 Mierniki skuteczności kampanii e-mailowych
str. 175

Rozdział 37 Mierniki skuteczności kampanii e-mailowych w praktyce
str. 179

Rozdział 38 Poprawianie wyników za pomocą remarketingu
str. 183

Część IX
Prywatność i przepisy antyspamowe
str. 187


Rozdział 39 Poznaj przepisy antyspamowe
str. 189

Rozdział 40 Bliższe spojrzenie na spam
str. 193

Rozdział 41 Różne poziomy przyzwolenia
str. 197

Rozdział 42 Co powinna zawierać polityka prywatności?
str. 201

Część X
Wiadomości automatyczne
str. 205


Rozdział 43 Tworzenie dobrych wiadomości powitalnych
str. 207

Rozdział 44 Procedura rezygnacji z subskrypcji
str. 211

Rozdział 45 Dobre (i złe) sposoby monitorowania reakcji na kampanie e-mailowe
str. 215

Część XI
Programy e-mailowe realizowane w środowisku B2B oraz na arenie międzynarodowej .
str. 219


Rozdział 46 Tworzenie kampanii e-mailowych adresowanych do firm
str. 221

Rozdział 47 Najlepsze metody postępowania stosowane w środowisku międzynarodowym
str.
Część XII
Przyszłość poczty elektronicznej
str. 229


Rozdział 48 Wpływ mediów społecznościowych na pocztę elektroniczną
str. 231

Rozdział 49 Przyszłość marketingu e-mailowego
str. 235

Podziękowania
str. 241

O autorze
str. 243

Klienci, którzy kupili Marketing e-mailowy wybrali również:

Adele Faber, Elaine Mazlish - Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały w.2013
-36%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Adele Faber, Elaine Mazlish
Wydawca: MEDIA RODZINA
Rok wydania: 2013
Stron: 284
35.00 zł
22.40 zł
Dodaj do koszyka
Agnieszka Maciąg - Smak szczęścia, czyli o dietach... TW w.2015
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Agnieszka Maciąg
Wydawca: Otwarte
Rok wydania: 2015
Stron: 296
49.90 zł
34.93 zł
Dodaj do koszyka
Marcin Przewoźniak - Praktyczny poradnik ucznia. Twoja szkoła bez...
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Marcin Przewoźniak
Wydawca: Centrum Edukacji Dziecięcej
Rok wydania: 2011
Stron: 144
24.20 zł
17.18 zł
Dodaj do koszyka
Scherer Hermann - Dzieci szczęścia
-18%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Scherer Hermann
Wydawca: Wydawnictwo GALL
Rok wydania: 2012
Stron: 251
44.90 zł
36.81 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing e-mailowy - Jenkins Simms
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Poradniki
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10