X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Regulamin urzędowania sądów powszechnych
-16%
+ do schowka
189.00 zł
159.69 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 29.31 zł
Cena katalogowa: 189.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 812
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

34.42 zł

Rabat: 10.58 zł
Cena katalogowa: 45.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing i finanse w przedsiębiorstwie. Od konfliktu do synergii

Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2007
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 226
Format: B5
Oprawa: twarda
ISBN: 8374834056

Opis:

Marketing i finanse – to ogień i woda w firmie. W jaki sposób pogodzić interesy obu działów? Jak wybrnąć z sytuacji, w której szef marketingu usilnie stara się pozyskać wszelkie wolne środki w firmie na promocję, a szef finansowy najchętniej „cały ten marketing” po prostu by zlikwidował?
Autorzy książki – doświadczeni konsultanci i wykładowcy reprezentujący odmienne perspektywy – twierdzą, ze jest to możliwe i uczą krok po kroku:

  • dlaczego w przedsiębiorstwie dochodzi do konfliktów marketingu z finansami,
  • jakie ma to konsekwencje dla całej firmy,
  • jak zapewnić współpracę tych działów,
  • jak stworzyć wspólną perspektywnę.

Recenzja:

„Autorzy w sposób oryginalny i nowatorski zaprezentowali wzajemne relacje, łączące marketing i finanse. Dotyczy to zwłaszcza efektu synergii oraz perspektyw rozwoju tych relacji. (...) Książka może być wartościowym kompendium wiedzy nie tylko dla studentów uczelni i wydziałów ekonomicznych, ale również dla praktyków gospodarczych, zwłaszcza kadry menedżerskiej w przedsiębiorstwach.”
Z recenzji prof. dr hab. Jana Turyny,
Kierownika Katedry Finansów i Rachunkowości,
Na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego


„Doskonała roadmapa dla odwiecznie wrogich sobie plemion – marketerów i księgowych.”
Marek Ryński,
Dyrektor Zarządzający DRB, Sybase Polska

„Nowatorskie ujęcie, klarowna struktura doskonale dobrane i inspirujące przykłady, dużo praktycznych wskazówek i narzędzi służących poprawie synergii pomiędzy marketingiem a finansami, i zwiększeniu efektywności działań. Od razu po przeczytaniu poleciłem całemu zarządowi oraz działom finansów i marketingu naszej firmy!”
Aleksander Drzewiecki,
Prezes Zarządu House of Skills


„Osiąganie przez firmę oczekiwanych wyników wymaga połączenia wiedzy z różnych obszarów. Niniejsza książka pokazuje specjalistom marketingu wymogi ilościowego podejścia finansowego, a finansistom uświadamia rolę decyzji marketingowych w długofalowym budowaniu wartości firmy.”
Jacek Sawicki,
Dyrektor Rachunkowości Zarządczej, Vattenfall Heat Poland


 

Klienci, którzy kupili Marketing i finanse w przedsiębiorstwie. … wybrali również:

Covey Stephen R. - 7 nawyków skutecznego działania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Covey Stephen R.
Wydawca: Rebis
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 3
Stron: 384
39.90 zł
28.33 zł
Dodaj do koszyka
Gierusz Barbara - Podręcznik samodzielnej nauki księgowania
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gierusz Barbara
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 10
Stron: 540
47.25 zł
34.72 zł
Dodaj do koszyka
Wanda Wójtowicz (red.), Andrzej Gorgol, Artur Kuś, Andrzej Niezgoda, Paweł Smoleń - Zarys finansów publicznych i prawa finansowego
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wanda Wójtowicz (red.), Andrzej Gorgol, Artur Kuś, Andrzej Niezgoda, Paweł Smoleń
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 1
Stron: 421
59.00 zł
41.00 zł
Dodaj do koszyka
Szewczyk Anna - ABC asystentki. Wprowadzenie do systemu
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szewczyk Anna
Wydawca: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 10
Stron: 98
52.50 zł
37.48 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing i finanse w przedsiębiorstwie. Od konfliktu do synergii - Adamska A., Dąbrowski T.
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10