X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

praca zbiorowa - Kodeks postępowania administracyjnego
-16%
+ do schowka
349.00 zł
291.45 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 57.55 zł
Cena katalogowa: 349.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
praca zbiorowa
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 1392
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Płomienna korona

Płomienna korona
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2017


Wanda

Wanda. Opowieść o sile życia i śmierci
Anna Kamińska
Kraków 2017


Najlepsze lata naszego życia

Najlepsze lata naszego życia
Marek Hłasko
 
Warszawa 2017


Nowa jadłonomia

Nowa Jadłonomia
Marta Dymek
 
Warszawa 2017


Wzgórze psów

Wzgórze psów
Jakub Żulczyk
 
Warszawa 2017


Sekretne życie drzew

Sekretne życie drzew
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Prus. Śledztwo biograficzne

Prus. Śledztwo biograficzne
Monika Piątkowska
Kraków 2017

Złowrogi cień Marszałka

Złowrogi cień Marszałka
Rafał A.Ziemkiewicz
Warszawa 2017

Pokaz

51.75 zł

Rabat: 17.25 zł
Cena katalogowa: 69.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing i PR w czasie rzeczywistym. Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klienta

Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2012
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 224
Format: B5
Oprawa: twarda
ISBN: 9788326413513

Opis:

Marketing i PR w czasie rzeczywistym. Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klienta

Jak w dobie internetu i sieci społecznościowych prowadzić firmę i dbać o jej wizerunek?
Dlaczego czas jest tak ważnym czynnikiem w sytuacji kryzysowej?
Co zrobić, aby utrzymać najlepsze relacje z klientem w świecie zdominowanym przez błyskawiczny przepływ informacji?

We współczesnym coraz szybszym świecie liczy się przede wszystkim czas reakcji. David Meerman Scott, autor bestsellera Nowe zasady marketingu i PR, wskazuje, w jakim kierunku ewoluują nowoczesne kampanie marketingowe, wykorzystujące nowe kanały i techniki promocji.

W książce Marketing i PR w czasie rzeczywistym autor przedstawia szczegółowo:

    metody natychmiastowej komunikacji z mediami i klientami,
    przykłady zastosowania narzędzi internetowych do promowania swojej marki,
    sposoby wykorzystania zaangażowania klientów przy rozwijaniu nowych produktów,
    inspirujące historie wyjątkowo udanych i skutecznych kampanii w sieciach społecznościowych.


"Nikt nie rozumie wartości czasu lepiej od obdarzonego zmysłem biznesowym i dziennikarskim wyczuciem tematu Davida Meermana Scotta. Uczy on speców od marketingu i menedżerów najwyższego szczebla, jak wykorzystywać czas i kryzysowe sytuacje, aby osiągnąć przewagę nad konkurencją. Przeczytaj Marketing i PR w czasie rzeczywistym. Zarabiaj, kiedy Twoja konkurencja śpi".

Brian Fetherstonhaugh, prezes OgilvyOne Worldwide


"Wiele biznesowych okazji najprawdopodobniej przelatuje ci właśnie koło nosa, podczas gdy dziennikarze i potencjalni klienci przeszukują internet i wymieniają się opiniami w sieci, wypatrując rozwiązań swoich problemów. Nowa książka Scotta, Marketing i PR w czasie rzeczywistym, wyposaży Cię w niezbędną wiedzę i zestaw narzędzi, dzięki którym będziesz mógł działać szybko i uczestniczyć w tym dialogu. Prawdziwe przesłanie tej książki dotyczy jednak sposobu, w jaki w dzisiejszych czasach można szybciej uzyskać pożądany efekt".

Richard Jackson, prezes Jackson Healthcare


"Świat zmienił się w ostatnich latach diametralnie. Wkroczyliśmy w nową erę, w której liczy się działanie w czasie rzeczywistym. Zakurzone biznesplany ustępują miejsca strategiom opracowywanym i wprowadzanym w życie na bieżąco. Książka Davida Meermana Scotta to nowa mapa drogowa dla przedsiębiorców, osób na kierowniczych stanowiskach i wszystkich zainteresowanych tą tematyką. Jest obowiązkową lekturą dla każdego, kto chce być konkurencyjny w tej nowej erze przedsiębiorczości".

Josh Linkner, prezes i założyciel ePrize oraz autor książki
"Disciplined Dreaming: A Proven System to Unleash Business Creativity"

Klienci, którzy kupili Marketing i PR w czasie rzeczywistym. … wybrali również:

Tarajkowski Jerzy, Wojtasiewicz Lucyna - Przestrzeń w polityce gospodarczej
-16%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Tarajkowski Jerzy, Wojtasiewicz Lucyna
Wydawca: Poznańskie Towarzystwo Przyjaciół Nauk
Rok wydania: 2014
Stron: 718
105.00 zł
87.78 zł
Dodaj do koszyka
Marcinkowska Monika - Kapitał relacyjny banku. Tom 2. Relacje banku z kluczowymi interesariuszami
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Marcinkowska Monika
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania: 2013
Stron: 364
62.00 zł
52.70 zł
Dodaj do koszyka
Marcinkowska Monika - Kapitał relacyjny banku. Tom 3. Ocena banku w kontekście relacji z interesariuszami
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Marcinkowska Monika
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania: 2013
Stron: 245
46.50 zł
39.52 zł
Dodaj do koszyka
red.Staniec Iwona - Metody ilościowe w zarządzaniu organizacją. Poradnik z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego Excel + CD
-24%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Staniec Iwona
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2013
Stron: 200
49.00 zł
37.48 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing i PR w czasie rzeczywistym. Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klienta - Scott David M.
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Poradniki
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10