X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Nadchodzi III wojna światowa

Nadchodzi III wojna światowa
Jacek Bartosiak
Piotr Zychowicz
Poznań 2021


Stulecie przeszkód. Polacy na igrzyskach

Stulecie przeszkód. Polacy na igrzyskach
Daniel Lis
Warszawa 2022


Na Kremlu wiecznie zima

Na Kremlu wiecznie zima
Robert Service
Kraków 2022


Dzieje Polski.Tom 5. Imperium Rzeczypospolitej

Dzieje Polski. Tom 5. Imperium Rzeczypospolitej
Andrzej Nowak
Kraków 2021


Siedem wieków śmierci

Siedem wieków śmierci
Richard Shepherd
Kraków 2021

Adresy. Co mówią nam o tożsamości, statusie i władzy

Adresy. Co mówią nam o tożsamości, statusie i władzy
Deirdre Mask
Agnieszka Wilga
Kraków 2022

Pokaz

53.64 zł

Rabat: 25.36 zł
Cena katalogowa: 79.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie...

Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło
Wydawca: One Press
Rok wydania: 2022
Wydanie: 1
Miejsce wydania:
Stron: 328
Format: Format: 237x168 mm
ISBN: 9788328365254

Opis:

Merytorycznie, praktycznie i konkretnie

Pamiętasz czasy, gdy w branży reklamowej obowiązywał podział na ATL i BTL, o uwagę klienta walczono za pomocą wtykanych w drzwi ulotek, plakatów na drzewach i słupach, a wszyscy ekscytowali się spotami w  telewizji i radiu? W ciągu ostatnich kilkunastu lat sytuacja kompletnie się zmieniła. Centrum reklamowego i marketingowego świata przeniosło się na komputery i urządzenia mobilne. To tutaj trwa walka o uwagę (i pieniądze) potencjalnego klienta. Obecnie w biznesie i reklamie nie ma miejsca na lanie wody i wróżenie z fusów. Najlepsi podejmują decyzje, opierając się na twardych danych, i oczekują konkretnych wyników. Taka też jest ta książka: konkretna i skupiona na metodach, które pozwolą Ci zarabiać więcej dzięki lepiej prowadzonemu marketingowi w  wyszukiwarkach.

Doświadczenie zbierane przez autorów tej publikacji od 2005 roku przełożyło się na ponad 300 stron cennej wiedzy o dwóch najskuteczniejszych metodach reklamy: Google Ads oraz pozycjonowaniu. Niezbędną teorię uzupełniono dobrymi praktykami, listą konkretnych zadań do wykonania oraz celnymi przykładami i antyprzykładami. Szeroko omówiono najlepsze narzędzie analityczne, jakim jest Google Analytics, ze szczególnym wskazaniem tych raportów i metod pracy, które są przydatne w codziennej pracy. Poradnik uzupełniono o narzędzia wykorzystywane przez specjalistów do spraw marketingu w wyszukiwarkach oraz kilkanaście przykładów realnych kampanii tworzonych dla klientów. Poradnik skonstruowano tak, by przydał się zarówno praktykom z  doświadczeniem, jak i osobom, które pragną rozpocząć karierę w branży SEM. Powinien go także przeczytać właściciel firmy chcący udoskonalić prowadzone przez siebie kampanie albo skuteczniej nadzorować pracę innych.

Książkę wyróżniają:

  • na bieżąco aktualizowana elektroniczna errata przedstawiająca dynamicznie wprowadzane zmiany w omawianych narzędziach oraz nowości,
  • dodatkowe materiały - od briefu dla klienta po checklisty pomagające w  tworzeniu lepszych reklam,
  • ponad 10 dodatkowych filmów instruktażowych stanowiących kilkugodzinne uzupełnienie i rozszerzenie treści książki,
  • wypowiedzi ponad 20 cenionych ekspertów branżowych wzbogacające zawarty w  książce materiał,
  • 15 konkretnych przykładów z życia pokazujących realne problemy i ich rozwiązania w praktyce.

Klienci, którzy kupili Marketing internetowy w Google. Poz… wybrali również:

Sokołowska Katarzyna, Sylburski Marek - Przekonania stereotypy nawyki. Ich wpływ na nasze życie
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Sokołowska Katarzyna, Sylburski Marek
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2022
Stron: 204
42.00 zł
31.71 zł
Dodaj do koszyka
Metody i techniki zarządzania zasobami ludzkimi
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2016
Stron: 276
62.00 zł
46.80 zł
Dodaj do koszyka
Stanisław Zarychta - Doktryny i strategie NATO 1949-2013
-19%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Stanisław Zarychta
Wydawca: Bellona
Rok wydania: 2014
Stron: 294
20.00 zł
16.24 zł
Dodaj do koszyka
Skorupska Justyna - E-commerce Strategia Zarządzanie Finanse
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Skorupska Justyna
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2021
Stron: 150
65.00 zł
51.02 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie... - Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10