X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Bochenek Adam, Reicher Michał - Anatomia czlowieka tom 1-5
-24%
+ do schowka
479.00 zł
366.39 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 112.61 zł
Cena katalogowa: 479.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Bochenek Adam, Reicher Michał
Wydawca: PZWL
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1058
Stron: 3330
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

28.54 zł

Rabat: 9.26 zł
Cena katalogowa: 37.80 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing jednostek terytorialnych. Przykłady z Polski

Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: Lublin
Stron: 326
Format: B5
Oprawa: miękka
ISBN: 9788377848180

Opis:

Marketing jednostek terytorialnych. Przykłady z Polski

Dzisiejszy samorząd nie jest tym samym podmiotem działalności, którym był na początku ustrojowej transformacji, Funkcjonuje w nowej rzeczywistości, wynikającej z rozwoju społeczeństwa informacyjnego, coraz bardziej nowoczesnych metod komunikacji, procesów zachodzących w otoczeniu globalnym, konieczności konkurowania i bycia konkurencyjnym. Wszystko to zmusza władze samorządowe do aktywnej postawy, jeżeli chodzi o zarządzanie, starania związane z zahamowaniem odpływu mieszkańców, osiedlaniem się nowych osób, utrzymaniem bądź pozyskiwaniem inwestorów, napływem turystów, czy w przypadku ośrodków akademickich - studentów.
Autorzy publikacji szukają odpowiedzi na pytania: jak wygląda wykorzystanie narzędzi marketingu terytorialnego w rzeczywistości lokalnej? Czy przedstawiciele samorządów w Polsce poza deklaratywnym zapotrzebowaniem na poznanie i wdrożenie zasad marketingu realnie korzystają z jego technik i narzędzi? Czy ograniczają się do działań doi aźnych, a głównym narzędziem marketingu jest promocja? Czy są w Polsce gminy, których liderzy tkwią w przekonaniu, że nie potrzebują polityki promocyjnej?
                                                                        
Z Wprowadzenia

Klienci, którzy kupili Marketing jednostek terytorialnych. … wybrali również:

Konstytucja RP w orzecznictwie TK oraz SN i NSA
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2018
119.00 zł
101.15 zł
Dodaj do koszyka
Krajowa Administracja Skarbowa. Komentarz
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Stron: 1184
299.00 zł
231.70 zł
Dodaj do koszyka
Konstytucja Kenii
-18%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wydawnictwo Sejmowe
Rok wydania: 2017
Stron: 334
18.00 zł
14.76 zł
Dodaj do koszyka
Duczkowska-Piasecka Małgorzata - Marketing terytorialny. Jak podejść do rozwoju z korzyścią dla wszystkich
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Duczkowska-Piasecka Małgorzata
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2013
Stron: 241
48.00 zł
36.24 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing jednostek terytorialnych. Przykłady z Polski - red.Kuć-Czajkowska Katarzyna, red.Muszyńska Katarzyna
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Prawo i administracja » Administracja. Samorząd terytorialny
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10