X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Nadchodzi III wojna światowa

Nadchodzi III wojna światowa
Jacek Bartosiak
Piotr Zychowicz
Poznań 2021


Stulecie przeszkód. Polacy na igrzyskach

Stulecie przeszkód. Polacy na igrzyskach
Daniel Lis
Warszawa 2022


Na Kremlu wiecznie zima

Na Kremlu wiecznie zima
Robert Service
Kraków 2022


Dzieje Polski.Tom 5. Imperium Rzeczypospolitej

Dzieje Polski. Tom 5. Imperium Rzeczypospolitej
Andrzej Nowak
Kraków 2021


Siedem wieków śmierci

Siedem wieków śmierci
Richard Shepherd
Kraków 2021

Adresy. Co mówią nam o tożsamości, statusie i władzy

Adresy. Co mówią nam o tożsamości, statusie i władzy
Deirdre Mask
Agnieszka Wilga
Kraków 2022

Pokaz

52.42 zł

Rabat: 17.48 zł
Cena katalogowa: 69.90 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing kulturowy

Tomasz Serwański
Wydawca: PWE
Rok wydania: 2021
Wydanie: 1
Miejsce wydania:
Stron: 352
Format: Format: 250x176 mm
ISBN: 9788320824698

Opis:

Książka stanowi pierwszą systematyczną próbę analizy polskiego rynku komunikacji marketingowej z wykorzystaniem narzędzi symbolicznej teorii organizacji. Kieruje ona uwagę na socjokulturowy, dynamiczny kontekst funkcjonowania marek, nie redukując kultury do uniwersalnych wymiarów psychologicznych.
W rozdziale pierwszym monografii autor wprowadza zagadnienie symbolizmu organizacyjnego, a także kreśli jego znaczenie w kontekście paradygmatycznej różnorodności nauk społecznych oraz ewolucji współczesnej teorii organizacji.

Rozdział drugi poświęcono prezentacji oraz krytyce nurtu modernistycznego w marketingu, a więc przede wszystkim - konsumenckiemu modelowi kapitału marki oraz pochodnych mu klasycznych schematów pozycjonowania. Autor omawia modernistyczne oraz semiotyczne teorie komunikowania oraz wyjaśnia różnice między perspektywą znaczeniową i informacyjną w komunikacji marketingowej. Obszerny fragment poświęcono również praktykom segmentacji oraz modernistycznemu rozumieniu kultury. W rozdziale czytelnik odnajdzie również kwestie dotyczące osobowości, tożsamości i wizerunku marki - zarówno w wydaniu produktowym, jak i korporacyjnym.
Rozdział trzeci został poświęcony modelowi marketingu kulturowego autorstwa D. Hol-ta i D. Camerona, stanowiącego pierwszą systematyczną próbę podejścia do problematyki symbolizmu marek. Uzupełnia go schemat dostosowawczy VCI (ang. Vision-Culture-Image Alignment Model) autorstwa M.J. Hatch i M. Schultz, będący użyteczną ramą analityczną dla niektórych problemów związanych z marketingiem korporacyjnym.
Czwarty, ostatni rozdział monografii zawiera zaś studia przypadków. Genealogicznie analizowane są kampanie m.in. Frugo, Żywca, Allegro, Reserved i Raiffeisena. Strategia kulturowa, narzędzie tworzenia innowacyjnych wyrażeń kulturowych, pomaga natomiast w analizie marek Krowarzywa, Wegeguru, Kondrat Wina Wybrane, Biesiadowo i Yestersen. Ostatnią część rozdziału stanowi sprawozdanie z aplikacji modelu kulturowego w markach Szumisie i Revolt of Nature.

Klienci, którzy kupili Marketing kulturowy wybrali również:

Ryszard Kulik - Trening interpersonalny. Proces grupowy...
-34%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Ryszard Kulik
Wydawca: Eneteia
Rok wydania: 2021
Stron: 381
59.00 zł
38.70 zł
Dodaj do koszyka
Szczepańska Karolina - Total Rewards w praktyce. Nowoczesne podejście do polityki wynagrodzeń
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szczepańska Karolina
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2022
Stron: 224
49.00 zł
37.97 zł
Dodaj do koszyka
Majchrzak-Lepczyk Justyna, Rosak-Szyrocka Joanna, Sokół Aneta - Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Majchrzak-Lepczyk Justyna, Rosak-Szyrocka Joanna, Sokół Aneta
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2021
Stron: 162
52.00 zł
38.32 zł
Dodaj do koszyka
red.Liksza Joanna - Nowa rzeczywistość. Jak zmieniają się organizacje i oczekiwania pracowników
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Liksza Joanna
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2021
Stron: 192
49.00 zł
37.97 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing kulturowy - Tomasz Serwański
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Ekonomia » Marketing. Badania marketingowe
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10