X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Śliwerski Bogusław - Habilitacja. Diagnoza Procedury Etyka Postulaty
-29%
+ do schowka
69.99 zł
49.62 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 20.37 zł
Cena katalogowa: 69.99 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Śliwerski Bogusław
Wydawca: Impuls
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 8
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Płomienna korona

Płomienna korona
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2017


Wanda

Wanda. Opowieść o sile życia i śmierci
Anna Kamińska
Kraków 2017


Najlepsze lata naszego życia

Najlepsze lata naszego życia
Marek Hłasko
 
Warszawa 2017


Nowa jadłonomia

Nowa Jadłonomia
Marta Dymek
 
Warszawa 2017


Wzgórze psów

Wzgórze psów
Jakub Żulczyk
 
Warszawa 2017


Sekretne życie drzew

Sekretne życie drzew
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Prus. Śledztwo biograficzne

Prus. Śledztwo biograficzne
Monika Piątkowska
Kraków 2017

Złowrogi cień Marszałka

Złowrogi cień Marszałka
Rafał A.Ziemkiewicz
Warszawa 2017

Pokaz

184.30 zł

Rabat: 9.70 zł
Cena katalogowa: 194.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing Management

James Donnelly,J.Paul Peter
Wydawca: McGraw-Hill
Rok wydania: 2006
Stron: 830
ISBN: 9780071107228

Opis:

Marketing Management: Knowledge and Skills, 8/e, by Peter and Donnelly, serves as an overview for critical issues in marketing management. The text strives to enhance knowledge of marketing management and advance student skills so they can develop and maintain successful marketing strategies. The text does this through comprehensive text chapters that analyze the marketing process and through 40 cases (12 of them new, many others updated) that go beyond traditional marketing principles and focus on the role of marketing in cross-functional business and organization strategies.

  • Cases: 50% of the 45 cases are new. All the cases feature domestic and global companies, high-tech companies, consumer and organizational products, small and large businesses, products and services, and manufacturers and channel members-all chosen to highlight marketing management principles and strategies in action. Both the new and ?classic? cases feature themes relevant to the marketing manager: global, technology, ethics, and services, strategic partnerships, creativity, vision, values, relationship marketing. Nine of the cases include in-class exercises or experiential team exercises and several include video instruction and discussion questions to enhance student interest, thinking and analysis.

  • Recenzje i oceny

    Brak recenzji!

    Dodaj swoją recenzję i ocenę

    Twoja ocena:

    Twój podpis:
    Dodaj recenzję


    Znajdujesz się w dziale Książki
    Aktualnie oglądasz produkt Marketing Management - James Donnelly,J.Paul Peter
    W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne » Ekonomia,zarządzanie,finanse
    Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
    tel/fax +81 537 65 10