X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Bezpieczeństwo danych i IT w kancelarii prawnej. radcowskiej/adwokackiej/notarialnej/komorniczej Czyli jak bezpiecznie przechowywać dane w kancelarii prawnej
-16%
+ do schowka
179.00 zł
149.48 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 29.52 zł
Cena katalogowa: 179.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 1058
Stron: 436
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Córki Wawelu

Córki Wawelu
Anna Brzezińska
 
Kraków 2017


Himalaistki

Himalaistki
Mariusz Sepioło
Kraków 2017


Labirynt duchów

Labirynt duchów
Carlos Ruiz Zafon
 
Warszawa 2017


Smakoterapia

Smakoterapia
Iwona Zasuwa
 
Warszawa 2017


Wszechświat w twojej dłoni

Wszechświat w twojej dłoni
Christophe Galfard
 
Kraków 2017


Duchowe życie zwierząt

Duchowe życie zwierząt
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Lem. Życie nie z tej ziemi

Lem. Życie nie z tej ziemi
Wojciech Orliński
  2017

Gombrowicz, Ja, geniusz

Gombrowicz. Ja, geniusz
Klementyna Suchanow
2017

Pokaz

184.88 zł

Rabat: 9.12 zł
Cena katalogowa: 194.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing Management

James Donnelly,J.Paul Peter
Wydawca: McGraw-Hill
Rok wydania: 2006
Stron: 830
ISBN: 9780071107228

Opis:

Marketing Management: Knowledge and Skills, 8/e, by Peter and Donnelly, serves as an overview for critical issues in marketing management. The text strives to enhance knowledge of marketing management and advance student skills so they can develop and maintain successful marketing strategies. The text does this through comprehensive text chapters that analyze the marketing process and through 40 cases (12 of them new, many others updated) that go beyond traditional marketing principles and focus on the role of marketing in cross-functional business and organization strategies.

  • Cases: 50% of the 45 cases are new. All the cases feature domestic and global companies, high-tech companies, consumer and organizational products, small and large businesses, products and services, and manufacturers and channel members-all chosen to highlight marketing management principles and strategies in action. Both the new and ?classic? cases feature themes relevant to the marketing manager: global, technology, ethics, and services, strategic partnerships, creativity, vision, values, relationship marketing. Nine of the cases include in-class exercises or experiential team exercises and several include video instruction and discussion questions to enhance student interest, thinking and analysis.

  • Recenzje i oceny

    Brak recenzji!

    Dodaj swoją recenzję i ocenę

    Twoja ocena:

    Twój podpis:
    Dodaj recenzję


    Znajdujesz się w dziale Książki
    Aktualnie oglądasz produkt Marketing Management - James Donnelly,J.Paul Peter
    W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne » Ekonomia,zarządzanie,finanse
    Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
    tel/fax +81 537 65 10