X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

36.24 zł

Rabat: 11.76 zł
Cena katalogowa: 48.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing medialny

Jupowicz-Ginalska Anna
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 256
Format: 15.5x23.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788376412368

Opis:

Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym, ale również politycznym, społecznym i edukacyjnym. Jako przedmiot akademicki lub temat polemik dziennikarskich – do dzisiaj nie doczekał się dogłębnej analizy naukowej, która nadawałaby mu teoretyczne ramy definicyjne i klasyfikujące. Niniejszy podręcznik jest więc odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku zarówno w kontekście teoretycznym, jak i praktycznym. Autorka, wyjaśniając pojęcie MM, sięga po dziesiątki przykładów z rynku medialnego, co sprawia, że książka staje się fascynującą podróżą w świat środków masowego przekazu, analizowanych poprzez pryzmat produktu, dystrybucji, ceny oraz promocji medialnej.

Klienci, którzy kupili Marketing medialny wybrali również:

Nowak Ewa, Cern Karolina M. - Ethos w życiu publicznym
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Nowak Ewa, Cern Karolina M.
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2021
Stron: 412
64.00 zł
49.59 zł
Dodaj do koszyka
Służba prasowa w resorcie obrony narodowej. Między potrzebami a możliwościami
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Akademia Sztuki Wojennej
Rok wydania: 2021
Stron: 253
62.50 zł
Dodaj do koszyka
Pazio Nemezjusz Mateusz - Marketing q lojalności
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Pazio Nemezjusz Mateusz
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2015
Stron: 300
59.00 zł
44.54 zł
Dodaj do koszyka
red. Przybysz Monika, red. Marcyński Krzysztof SAC - Media i Kościół. Polityka informacyjna Kościoła
+ do schowka
KSIĄŻKA
red. Przybysz Monika, red. Marcyński Krzysztof SAC
Wydawca: Dom Wydawniczy ELIPSA
Rok wydania: 2011
Stron: 184
31.90 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing medialny - Jupowicz-Ginalska Anna
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Socjologia. Społeczeństwo » Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10


Księgarnia Iuris Prudentia Katarzyna Glimasińska jest beneficjentem programu własnego Instytutu Książki "Certyfikat dla małej księgarni"