X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Zbiór cywilny Plus 2019 r.
-23%
+ do schowka
79.00 zł
61.22 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 17.78 zł
Cena katalogowa: 79.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1
Stron: 1880
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

46.41 zł

Rabat: 14.49 zł
Cena katalogowa: 60.90 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing międzynarodowy Zarys problematyki

Wydawca: PWE
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 348
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788320817881

Opis:

Współcześnie coraz więcej przedsiębiorstw prowadzi działalność na wielu rynkach w różnych państwach. Podstawową płaszczyzną obecności przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych jest marketing międzynarodowy, któremu właśnie poświęcony jest niniejszy podręcznik. Autorzy przedstawili koncepcję i znaczenie marketingu międzynarodowego oraz uwarunkowania jego rozwoju, strategiczne rozstrzygnięcia podejmowane przez przedsiębiorstwa w obszarze marketingu międzynarodowego, narzędzia realizacji strategii marketingowej na rynkach międzynarodowych zarówno w fazie wejścia przedsiębiorstwa na rynek zagraniczny, jak i w procesie jego obsługi. Analizowane problemy autorzy wzbogacili studiami przypadków lub przykładami dającymi wskazówki do rozwiązywania problemów, z którymi w przyszłości mogą zetknąć się czytelnicy. Autorzy książki są pracownikami Zakładu Marketingu Międzynarodowego Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Od wielu lat zajmują się zagadnieniami internacjonalizacji marketingu, strategiami funkcjonowania przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowym i globalnym, problematyką rynku Unii Europejskiej i euromarketingu. Od roku 1998 zespół autorski organizuje cykl sympozjów marketingu międzynarodowego i euromarketingu.

Klienci, którzy kupili Marketing międzynarodowy Zarys problematyki … wybrali również:

Makowski Michał - Gromadzenie i analiza danych rynkowych w praktyce
-24%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Makowski Michał
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2018
Stron: 220
52.00 zł
39.62 zł
Dodaj do koszyka
Kryśpiak Izabela - Koordynacja emerytur i rent w prawie Unii Europejskiej oraz umowach międzynarodowych Polski – różnice oraz wzajemne oddziaływanie
-5%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kryśpiak Izabela
Wydawca: Instytut Wydawniczy EuroPrawo
Rok wydania: 2018
Stron: 504
65.00 zł
61.75 zł
Dodaj do koszyka
Legalność jako kryterium sądowej kontroli decyzji administracyjnych
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2018
Stron: 640
149.00 zł
115.46 zł
Dodaj do koszyka
Tarka Piotr - Uwarunkowania skuteczności badań marketingowych
-3%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Tarka Piotr
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Rok wydania: 2017
Stron: 316
44.80 zł
43.46 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing międzynarodowy Zarys problematyki - Wiktor Jan W., Oczkowska Renata, Żbikowska Agnieszka
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Podręczniki. Ćwiczenia i zadania » Podręczniki akademickie. Skrypty
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10