X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Jan Żary, Małgorzata Żaryn - Rok 1939. Od beztroski do tragedii
-32%
+ do schowka
59.00 zł
40.30 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 18.70 zł
Cena katalogowa: 59.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Jan Żary, Małgorzata Żaryn
Wydawca: Biały Kruk
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1058
Stron: 312
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

46.28 zł

Rabat: 14.62 zł
Cena katalogowa: 60.90 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: 4-5 dni roboczych

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing międzynarodowy. Zarys problematyki

Wiktor W. Jan, Oczkowska Renata, Żbikowska Agnies
Wydawca: PWE
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 348
Format: 56.0x13.0cm
ISBN: 9788320817881

Opis:

Współcześnie coraz więcej przedsiębiorstw prowadzi działalność na wielu rynkach w różnych państwach. Podstawową płaszczyzną obecności przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych jest marketing międzynarodowy, któremu właśnie poświęcony jest niniejszy podręcznik. Autorzy przedstawili koncepcję i znaczenie marketingu międzynarodowego oraz uwarunkowania jego rozwoju, strategiczne rozstrzygnięcia podejmowane przez przedsiębiorstwa w obszarze marketingu międzynarodowego, narzędzia realizacji strategii marketingowej na rynkach międzynarodowych zarówno w fazie wejścia przedsiębiorstwa na rynek zagraniczny, jak i w procesie jego obsługi. Analizowane problemy autorzy wzbogacili studiami przypadków lub przykładami dającymi wskazówki do rozwiązywania problemów, z którymi w przyszłości mogą zetknąć się czytelnicy. Autorzy książki są pracownikami Zakładu Marketingu Międzynarodowego Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Od wielu lat zajmują się zagadnieniami internacjonalizacji marketingu, strategiami funkcjonowania przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowym i globalnym, problematyką rynku Unii Europejskiej i euromarketingu. Od roku 1998 zespół autorski organizuje cykl sympozjów marketingu międzynarodowego i euromarketingu.

Klienci, którzy kupili Marketing międzynarodowy. Zarys pro… wybrali również:

Schein Edgar H. - Potęga dobrej komunikacji w zespole. O trudnej sztuce zadawania pytań
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Schein Edgar H.
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 189
Stron: 126
39.00 zł
30.22 zł
Dodaj do koszyka
Gołębiowski Grzegorz, Grycuk Adrian, Tłaczała Agnieszka, Wiśniewski Piotr - Analiza finansowa przedsiębiorstwa
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gołębiowski Grzegorz, Grycuk Adrian, Tłaczała Agnieszka, Wiśniewski Piotr
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 1
Stron: 331
60.00 zł
45.29 zł
Dodaj do koszyka
Wartini-Twardowska Jolanta - Konsolidacja w grupach kapitałowych z perspektywy modelu biznesu na przykładzie sektora producentów systemów informatycznych zarządzania
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wartini-Twardowska Jolanta
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 1
Stron: 388
99.00 zł
84.15 zł
Dodaj do koszyka
Grzybowska Katarzyna - Gospodarka zapasami i magazynem. Część 1. Zapasy. Podrecznik dla technikum i szkoły policealnej
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Grzybowska Katarzyna
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2009
Miejsce wydania: 181
Stron: 286
32.00 zł
24.16 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing międzynarodowy. Zarys problematyki - Wiktor W. Jan, Oczkowska Renata, Żbikowska Agnies
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10