X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Interna Szczeklika 2019
-3%
+ do schowka
260.00 zł
252.20 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 7.80 zł
Cena katalogowa: 260.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: MEDYCYNA PRAKTYCZNA
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1058
Stron: 2740
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

45.67 zł

Rabat: 15.23 zł
Cena katalogowa: 60.90 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: 4-5 dni roboczych

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing międzynarodowy. Zarys problematyki

Wiktor W. Jan, Oczkowska Renata, Żbikowska Agnies
Wydawca: PWE
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 348
Format: 56.0x13.0cm
ISBN: 9788320817881

Opis:

Współcześnie coraz więcej przedsiębiorstw prowadzi działalność na wielu rynkach w różnych państwach. Podstawową płaszczyzną obecności przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych jest marketing międzynarodowy, któremu właśnie poświęcony jest niniejszy podręcznik. Autorzy przedstawili koncepcję i znaczenie marketingu międzynarodowego oraz uwarunkowania jego rozwoju, strategiczne rozstrzygnięcia podejmowane przez przedsiębiorstwa w obszarze marketingu międzynarodowego, narzędzia realizacji strategii marketingowej na rynkach międzynarodowych zarówno w fazie wejścia przedsiębiorstwa na rynek zagraniczny, jak i w procesie jego obsługi. Analizowane problemy autorzy wzbogacili studiami przypadków lub przykładami dającymi wskazówki do rozwiązywania problemów, z którymi w przyszłości mogą zetknąć się czytelnicy. Autorzy książki są pracownikami Zakładu Marketingu Międzynarodowego Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Od wielu lat zajmują się zagadnieniami internacjonalizacji marketingu, strategiami funkcjonowania przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowym i globalnym, problematyką rynku Unii Europejskiej i euromarketingu. Od roku 1998 zespół autorski organizuje cykl sympozjów marketingu międzynarodowego i euromarketingu.

Klienci, którzy kupili Marketing międzynarodowy. Zarys pro… wybrali również:

Stawicki Roman - Współczesne bezpieczeństwo człowieka
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Stawicki Roman
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2020
Miejsce wydania: 189
Stron: 272
60.00 zł
45.29 zł
Dodaj do koszyka
Tuczko Jarosław - Zrozumieć finanse. Inteligencja finansowa w zarządzaniu portfelem prywatnym i biznesem
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Tuczko Jarosław
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 189
Stron: 512
95.00 zł
71.72 zł
Dodaj do koszyka
Kołosowska Bożena, Voss Grażyna, Huterska Agnieszka - Analiza finansowa w praktyce
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kołosowska Bożena, Voss Grażyna, Huterska Agnieszka
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 1058
Stron: 282
59.00 zł
44.54 zł
Dodaj do koszyka
Barbara Gierusz - Podręcznik samodzielnej nauki księgowania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Barbara Gierusz
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 1058
Stron: 540
47.30 zł
33.81 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing międzynarodowy. Zarys problematyki - Wiktor W. Jan, Oczkowska Renata, Żbikowska Agnies
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10