X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Aleksander Kaźmierski - Meritum. Podatki 2020
-23%
+ do schowka
259.00 zł
200.70 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 58.30 zł
Cena katalogowa: 259.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Aleksander Kaźmierski
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1
Stron: 2592
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

42.72 zł

Rabat: 5.28 zł
Cena katalogowa: 48.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing międzywyborczy w teorii i praktyce. Przypadek Platformy Obywatelskiej

Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: Toruń
Stron: 312
Format: B5
Oprawa: miękka
ISBN: 9788323128984

Opis:

Marketing międzywyborczy w teorii i praktyce. Przypadek Platformy Obywatelskiej

„Książka recenzowana stanowi ważny i interesujący dla nauk o  polityce temat badawczy. Przedmiotem rozważań Autorka uczyniła problematykę poświęconą marketingowi politycznemu, a szczegółowiej ujmując – marketingowym działaniom w okresach między kolejnymi elekcjami […] Należy stwierdzić, że w recenzowanym opracowaniu Autorka potrafiła, co jest trudne i wymaga już dojrzałości intelektualnej, ukazać złożone uwarunkowania politycznego manipulowania marketingowego, sformułować frapujące pytania badawcze, a co ważniejsze – przedstawić własny punkt widzenia złożonego obrazu wykreowanej wizerunkowo rzeczywistości […] Przedłożona do recenzji przedmiotowa publikacja powinna ujrzeć »światło dzienne«, i to jak najszybciej, a szczególnie z racji, że tego typu tematyka należy jeszcze wciąż na polskim rynku wydawniczym do rzadkości. Ten niedosyt powoduje bezsprzecznie, że książka ta znajdzie wielu Czytelników, i w moim przekonaniu jest ona wysoce oczekiwaną pozycją. Ma walor nie tylko stricte teoriopoznawczy, ale też została »umocowana« w ramach polskiej »inżynierii społecznej« (tzw. case study)”.

Z recenzji dr. hab. Roberta Wiszniowskiego
 


Spis treści:

Wstęp / 7

Rozdział I
Komunikowanie polityczne – istota procesu / 15 
1.1. Uwagi wstępne / 15
1.2. Komunikowanie polityczne – pojęcie / 19
1.3. Marketing polityczny jako forma komunikowania politycznego / 27
1.4. Ewolucja komunikowania politycznego / 33
1.5. Media w komunikowaniu politycznym / 48
1.6. Uwagi końcowe / 62

Rozdział II
Profesjonalizacja komunikowania politycznego / 63
2.1. Uwagi wstępne / 63
2.2. Profesjonalizacja – problemy definicyjne / 64
2.3. Amerykanizacja a profesjonalizacja / 78
2.4. Konsulting polityczny a profesjonalizacja / 85
2.5. Konsekwencje profesjonalizacji komunikowania politycznego / 104
2.6. Uwagi końcowe / 126

Rozdział III
Marketing międzywyborczy – analizy teoretyczne / 129
3.1. Uwagi wstępne / 129
3.2. Marketing międzywyborczy – pojęcie i główne założenia / 132
3.3. Marketing międzywyborczy a public relations i spin doctoring / 153
3.4. Internet w marketingu międzywyborczym / 164
3.5. Uwagi końcowe / 180

Rozdział IV
Profesjonalizacja komunikowania politycznego i marketing międzywyborczy w działaniach 
Platformy Obywatelskiej / 183
4.1. Uwagi wstępne / 183
4.2. Platforma Obywatelska na polskiej scenie politycznej – bilans dziesięciu lat funkcjonowania / 185
4.3. Platforma Obywatelska w procesie profesjonalizacji komunikowania politycznego / 202
4.4. Uwagi końcowe / 254

Zakończenie. Marketing międzywyborczy. Rzeczywistość czy fikcja? / 263
Spis tabel, schematów, rycin, wykresów / 273
Aneks / 277
Kalendarium Platformy Obywatelskiej 2001–2010 / 279
Bibliografia / 283
Indeks nazwisk / 309

 

Klienci, którzy kupili Marketing międzywyborczy w teorii i … wybrali również:

Rajca Lucyna - Reformy samorządu terytorialnego na Węgrzech i w Polsce
-19%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Rajca Lucyna
Wydawca: ELIPSA Dom Wydawniczy
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 189
Stron: 136
21.00 zł
17.07 zł
Dodaj do koszyka
Oleksiewicz Izabela - Zarys polityki cyberbezpieczeństwa Unii Europejskiej Casus Polski i RFN
-19%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Oleksiewicz Izabela
Wydawca: ELIPSA Dom Wydawniczy
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 189
Stron: 166
25.20 zł
20.49 zł
Dodaj do koszyka
Seidler Grzegorz Leopold, Groszyk Henryk, Pieniąż - Wprowadzenie do nauki o państwie i prawie
-11%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Seidler Grzegorz Leopold, Groszyk Henryk, Pieniąż
Wydawca: UMCS
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: 11
Stron: 222
35.70 zł
31.77 zł
Dodaj do koszyka
Kachniarz Marian, Raczy Robert - Samorząd XXI wieku. Problemy, trendy, rozwiązania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kachniarz Marian, Raczy Robert
Wydawca: SIEDMIORÓG
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 1058
Stron: 244
39.90 zł
28.53 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing międzywyborczy w teorii i praktyce. Przypadek Platformy Obywatelskiej - Brodzińska-Mirowska Barbara
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Polityka
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10