X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Prawo cywilne - zbiór przepisów
-32%
+ do schowka
63.00 zł
42.97 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 20.03 zł
Cena katalogowa: 63.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1060
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

38.85 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 38.85 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing mobilny

Wydawca: HELION
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: Gliwice
Stron: 204
Format: A5
ISBN: 9788324622474

Opis:

Marketing mobilny


* Docieraj z przekazem do wyselekcjonowanego targetu
* Osiągaj wysoki poziom skuteczności
* Dbaj o wizerunek firmy jako nowoczesnej i otwartej
* Realizuj kompleksowe, interaktywne kampanie komunikacyjne
* Postaw na dialog z odbiorcą reklamy
* Wykorzystuj efekt synergii


Absolutny MUST HAVE firm z branży reklamowej, firm telekomunikacyjnych oraz pozostałych podmiotów ekosystemu reklamy mobilnej — agencji kreatywnych, domów mediowych, brokerów, agregatorów, platform komunikacyjnych!
Naciśnij zieloną słuchawkę!

Zapewne zauważyłeś już, że na świecie jedynym pewnikiem jest zmiana. Postęp technologiczny, rozwój cywilizacyjny, narzędzia marketingowe… wszystkie te sfery znajdują się w ciągłym ruchu, zależne od siebie wzajemnie — zupełnie tak, jak gdyby stanowiły precyzyjny mechanizm kół zębatych. Kiedy technologia robi krok do przodu, marketing natychmiast reaguje. Nie pozwól, by te transformacje ominęły Ciebie i Twoją firmę. Nie zostawaj w tyle, w erze marketingu łupanego!

Telefon komórkowy. Masz go Ty, ja, ten pan i tamta pani też. Tradycyjnie używasz go do prowadzenia rozmów i wysyłania niewielkich wiadomości. Jednak w to coraz mniejsze urządzenie "wbudowywany jest" coraz większy potencjał! Telefon komórkowy to medium komunikacji reklamowej, które w nieodległej przyszłości ma szanse stać się jednym z głównych, podstawowych narzędzi reklamy mobilnej, leżącej na pograniczu dwóch potęg — marketingu i telekomunikacji.

Reklamowe media mobilne zmieniają postrzeganie roli reklamy i ocenę jej skuteczności — precyzja dotarcia i interakcja jest tu znacznie większa niż w przypadku jednokierunkowego przekazu masowego. Marketing mobilny daje nam nieograniczone możliwości wykorzystywania różnych form promocji i komunikacji, skierowanych bezpośrednio do indywidualnego odbiorcy.


Spis treści:

Wprowadzenie

Rozdział 1. Marketing mobilny jako trend
* Trendy rynku reklamy
* Rozwój technologii komunikacyjnych
* Symptomy przemian społecznych 
* Ewolucja wydatków na reklamę 
* Optymizm więc, acz ostrożny

Rozdział 2. "Definicja" marketingu mobilnego
* Przedmiot rozważań o Przeglądanie Internetu mobilnego o Wymiana komunikatów (SMS, MMS) o Wykorzystywanie aplikacji rezydujących na terminalach o Oglądanie na ekranie telefonu przekazu wideo o Media mobilne a media tradycyjne * Charakterystyka medium mobilnego * Narzędzia mobilnej komunikacji marketingowej * Budowanie siły przekazu * Pomiar skuteczności reklamy mobilnej * Stan rynku marketingu mobilnego * Precyzja, różnorodność, wiele do odkrycia Rozdział 3. Marketing mobilny jako ekosystem * Struktura ekosystemu * Łańcuch wartości reklamy mobilnej * Alternatywne formy ekosystemu reklamy mobilnej o Bez reklamodawcy o Bez współtwórców kampanii reklamy mobilnej o Bez partnerów technologicznych o Bez operatora mobilnego * Jak budować kampanię reklamy mobilnej? * "Wejście z boku" ekosystemu o Funkcje telefonu o "Przy okazj" o Marketing mobilny a marketing "sytuacyjny" * Zmiany więc, zmiany oraz... zmiany Rozdział 4. Użytkownicy telefonów * Jakiej komunikacji oczekuje użytkownik telefonu? * Urządzenie i jego użytkownik * Bariery i ograniczenia * Odbiorca reklamy staje się wymagający
Rozdział 5. Animatorzy kampanii reklamowych
* Reklama mobilna dla animatorów kampanii * Odrobina inspiracji * Od czegoś trzeba zacząć... * Rewolucja? Rozdział 6. Nowi aktorzy, nowe role * Współtworzenie wartości * Sugestie i zadania * Zdecydowanie nowe wyzwania Rozdział 7. Operatorzy mobilni * Reklama mobilna dla operatorów * Porządkowanie działalności operatora mobilnego * Nowy model biznesowy * Wskazówki i propozycje * Może więc jednak The Next Big Thing?
Rozdział 8. 4P - potencjał, przyszłość i prawdopodobne pułapki
* Przyszłość rynku marketingu mobilnego * Rozwój technologii komunikacyjnych * Perspektywa odbioru reklamy * Cóż więc stanie się z reklamą? Rozdział 9. Co dalej? Podziękowania


Klienci, którzy kupili Marketing mobilny wybrali również:

Adele Faber, Elaine Mazlish - Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały w.2013
-36%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Adele Faber, Elaine Mazlish
Wydawca: MEDIA RODZINA
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 3
Stron: 284
35.00 zł
22.40 zł
Dodaj do koszyka
Agnieszka Maciąg - Smak szczęścia, czyli o dietach... TW w.2015
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Agnieszka Maciąg
Wydawca: Otwarte
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 8
Stron: 296
49.90 zł
34.93 zł
Dodaj do koszyka
Marcin Przewoźniak - Praktyczny poradnik ucznia. Twoja szkoła bez...
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Marcin Przewoźniak
Wydawca: Centrum Edukacji Dziecięcej
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: 3
Stron: 144
24.20 zł
17.18 zł
Dodaj do koszyka
Szewczyk Anna - ABC asystentki. Wprowadzenie do systemu
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szewczyk Anna
Wydawca: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 10
Stron: 98
52.50 zł
37.48 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing mobilny - Konkol Sebastian
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Poradniki
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10