X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy



Kraków 2021


Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy

Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy
Dorren Gaston
Kraków 2021


Irak. Piekło w raju

Irak. Piekło w raju
Smoleński Paweł
Sękowa 2021


Sekretne życie mózgu nastolatka

Sekretne życie mózgu nastolatka
Blackemore Sarah-Jayne
Maksymowicz-Hamann Jowita
Warszawa 2021


Gierek i jego czerwony dwór

Gierek i jego czerwony dwór
Kienzler Iwona
Warszawa 2021


Podpis w komórce

Podpis w komórce
Meyer Stephen C.
Warszawa 2021

Sztuka odpoczynku

Sztuka odpoczynku
Hammond Claudia
Smoleńska Elżbieta
Warszawa 2021

Pokaz

62.01 zł

Rabat: 16.99 zł
Cena katalogowa: 79.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing Podręcznik akademicki

Michalski Eugeniusz
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2021
Wydanie: 2
Miejsce wydania:
Stron: 726
Format: 16.5x23.5
Oprawa: miękka
ISBN: 9788301194338

Opis:

Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przykładami doświadczeń polskich przedsiębiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografię, a po każdym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku. Ogromną zaletą książki jest przystępny język i przejrzysta struktura wykładu. Szerzej niż w innych podręcznikach nawiązuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia politykę i kalkulacje cen, rolę logistyki w dystrybucji, zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami oraz marketing międzynarodowy. Podręcznik został napisany z myślą o studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich. Istotną cechą podręcznika jest połączenie elementów „klasycznego” marketingu z nowymi trendami. Treść książki obejmuje (…) aspekty funkcjonalne, menedżerskie i strategiczne marketingu. W części aplikacyjnej uwzględniono główne specyficzne obszary zastosowań marketingu: sfera usług, rynki przemysłowe, organizacje non-profit oraz rynki międzynarodowe. Marketing rozpatrywany jest z jego szerokim kontekstem społecznym i środowiskowym. (…) Publikacja reprezentuje ogromne walory dydaktyczne jako podręcznik. Poza przejrzystością na uwagę zasługują wprowadzone na końcu rozdziałów: pytania, case’y i zadania do wykonania przez czytelnika. prof. zw. dr hab. Marek Prymon Prof. dr hab. Eugeniusz Michalski, kierownik Katedry Zarządzania, Politechnika Koszalińska, Wydział Nauk Ekonomicznych.

Klienci, którzy kupili Marketing Podręcznik akademicki wybrali również:

Bławat Franciszek, Drajska Edyta, Figura Piotr, Gawrycka Małgorzata, Korol Tomasz, Prusak Błażej - Analiza finansowa przedsiębiorstwa. Ocena sprawozdań finansowych, analiza wskaźnikowa
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bławat Franciszek, Drajska Edyta, Figura Piotr, Gawrycka Małgorzata, Korol Tomasz, Prusak Błażej
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2020
Stron: 318
69.00 zł
50.85 zł
Dodaj do koszyka
Olejniczak Adam, Radwański Zbigniew - Zobowiązania - część ogólna
-32%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Olejniczak Adam, Radwański Zbigniew
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2020
59.00 zł
40.12 zł
Dodaj do koszyka
Prawo gospodarcze publiczne
-32%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2020
Stron: 630
119.00 zł
80.92 zł
Dodaj do koszyka
Oleksyn Tadeusz - Zarządzanie kompetencjami. Teoria i praktyka
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Oleksyn Tadeusz
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Stron: 394
99.00 zł
76.72 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing Podręcznik akademicki - Michalski Eugeniusz
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10