X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Śliwerski Bogusław - Habilitacja. Diagnoza Procedury Etyka Postulaty
-29%
+ do schowka
69.99 zł
49.62 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 20.37 zł
Cena katalogowa: 69.99 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Śliwerski Bogusław
Wydawca: Impuls
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 8
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Płomienna korona

Płomienna korona
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2017


Wanda

Wanda. Opowieść o sile życia i śmierci
Anna Kamińska
Kraków 2017


Najlepsze lata naszego życia

Najlepsze lata naszego życia
Marek Hłasko
 
Warszawa 2017


Nowa jadłonomia

Nowa Jadłonomia
Marta Dymek
 
Warszawa 2017


Wzgórze psów

Wzgórze psów
Jakub Żulczyk
 
Warszawa 2017


Sekretne życie drzew

Sekretne życie drzew
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Prus. Śledztwo biograficzne

Prus. Śledztwo biograficzne
Monika Piątkowska
Kraków 2017

Złowrogi cień Marszałka

Złowrogi cień Marszałka
Rafał A.Ziemkiewicz
Warszawa 2017

Pokaz

45.00 zł

Rabat: 5.00 zł
Cena katalogowa: 50.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing. Podręcznik akademicki

Wydawca: TNOiK
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: Toruń
Stron: 375
Format: B5
ISBN: 9788372855787

Opis:

Marketing. Podręcznik akademicki

Celem podręcznika jest syntetyczne przedstawienie najważniejszych zagadnień umożliwiających zrozumienie istoty marketingu i stworzenie w ten sposób podstaw do jego dalszego studiowania. Podręcznik ma za zadanie wpojenie studentom najważniejszych zasad i reguł marketingu, będącego fundamentem marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem oraz warunkiem osiągnięcia wysokiej pozycji rynkowej i ciągłego utrzymywania i poprawiania konkurencyjności firmy.

Klienci, którzy kupili Marketing. Podręcznik akademicki wybrali również:

Curtis Tony - Marketing dla studentów kierunków technicznych
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Curtis Tony
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2013
Stron: 482
59.00 zł
44.25 zł
Dodaj do koszyka
Steliga Ewa, Raś Elżbieta - Jak sprzątać
+ do schowka
KSIĄŻKA
Steliga Ewa, Raś Elżbieta
Wydawca: KaBe
Rok wydania: 2011
Stron: 168
40.00 zł
Dodaj do koszyka
Szreniawski Piotr - Prawno-administracyjne zagadnienia ustrojowej polityki administracyjnej
-10%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szreniawski Piotr
Wydawca: TNOiK
Rok wydania: 2012
Stron: 374
47.00 zł
42.30 zł
Dodaj do koszyka
(zebr.i oprac.) Czerwiński Wiesław - Sądownictwo administracyjne
-50%
+ do schowka
KSIĄŻKA
(zebr.i oprac.) Czerwiński Wiesław
Wydawca: TNOiK
Rok wydania: 2011
Stron: 324
36.75 zł
18.38 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing. Podręcznik akademicki - red. Andruszkiewicz Krzysztof
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Podręczniki. Ćwiczenia i zadania
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10