Rozumiem
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies, aby umożliwić funkcjonowanie strony i lepiej spełniać Twoje wymagania. Kontynuując przeglądanie serwisu akceptujesz wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje można znaleźć tutaj.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Grzybczyk Katarzyna - Ikony popkultury a prawo własności intelektualnej. Jak znani i sławni chronią swoje prawa
-24%
+ do schowka
59.00 zł
44.78 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 14.22 zł
Cena katalogowa: 59.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Grzybczyk Katarzyna
Wydawca: Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 1
Stron: 272
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




21 lekcji na XXI wiek

21 lekcji na XXI wiek
Yuval Noah Harari
                Kraków 2018


Pierwszy człowiek

Pierwszy człowiek. Historia Neila Armstronga
James R. Hansen
Patryk Gołębiowski
Andrzej Lesz
Warszawa 2018


Ludzkość poprawiona

Ludzkość poprawiona
Grzegorz Lindenberg
Kraków 2018


TOPR

TOPR Żeby inni mogli przeżyć
Beata Sabała-Zielińska
Warszawa 2018


Kreatywność

Kreatywność. Mózg
w dobie innowacji
Elkhonon Goldberg
Warszawa 2018


Strefa cyberwojny

Strefa cyberwojny
Agata Kaźmierska
Wojciech Brzeziński
 
Warszawa 2018


Niebezpieczne związki Donalda Tuska

Niebezpieczne związki Donalda Tuska
Wojciech Sumliński
Biała Podlaska 2018

Krótka historia sztuki

Krótka historia sztuki
Susie Hodge
Warszawa 2018

Pokaz

42.05 zł

Rabat: 5.20 zł
Cena katalogowa: 47.25 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing polityczny a procesy akulturacyjne. Przypadek III Rzeczpospolitej

Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Kopernika
Rok wydania: 2004
Miejsce wydania: Toruń
Stron: 339
ISBN: 83-231-1764-0

Opis:

Spis treści

Wstęp (Założenia wstępne - tezy * Kategorie analityczne * Struktura pracy * Metodologia i źródła); Akulturacja polityczna i modernizacyjne tendencje akulturacyjne w polityce polskiej u progu nowego stulecia (Uwagi wstępne * Akulturacja polityczna a akulturacja kulturowa * Tendencje akulturacyjne w polskim dyskursie politycznym * Modernizacja * Społeczeństwo obywatelskie * Przesunięcie fazowe w procesie modernizacji * Amerykanizacja polityki polskiej * Uwagi końcowe); Marketing w politycznym zwierciadle (Uwagi wstępne * Marketing jako fenomen polityczny * Rynek polityczny * Marketing MIX * Marka produktu politycznego * Reklama w polityce i cykl życia produktu politycznego * Polityczne uniwersum "my" - "oni" * Instytucjonalizacja konfliktu * Uwagi końcowe); Marketing polityczny w krainie mitu: Uwagi wstępne * Marketing polityczny a mit * Symbol i slogan w narracji marketingu politycznego * Medialna kreacja opozycji mitycznych * Mit polityczny, symbole i niedookreśloność dyskursu * Manipulacja za pośrednictwem mitu politycznego * Uwagi końcowe); Marketing polityczny i wizerunek polityka jako elementy procesu komunikacji politycznej (Uwagi wstępne * Marketing polityczny jako element modelu komunikacji politycznej * Proces komunikacji w marketingu politycznym * Marketing polityczny i media * Wizerunek polityczny * Typy wizerunków politycznych * Wizerunek polityczny jako struktura mityczna * Autokreacja wizerunku w procesie komunikacji politycznej * Uwagi końcowe); Marketing polityczny - konieczność polityki XXI wieku? (Uwagi wstępne * Marketing polityczny jako fenomen postmodernistyczny * Niedookreśloność politycznej narracji marketingowej * Niekoherencja formy i treści przekazu politycznego * Pragmatyczny wymiar marketingu politycznego * Uwagi końcowe); Negatywne kampanie wyborcze i kreacja wizerunku podmiotu politycznego jako aktora zorientowanego na konflikt (Uwagi wstępne * Dychotomiczny obraz świata w dyskursie politycznym * Kampania negatywna * Rytualizacja konfliktu i kampanii negatywnych w dyskursie politycznym * Kampanie negatywne i konflikt. Casus polskich wyborów samorządowych i parlamentarnych * Uwagi końcowe); Integracja Polski z Unią Europejską jako szczególny przypadek tendencji akulturacyjnych w polityce polskiej początku XXI wieku (Uwagi wstępne * "Jestem na TAK!" Integracja z Unią Europejską jako manifestacja procesów akulturacyjnych w polskim dyskursie politycznym * Parlamentarny dyskurs prounijny * Prezydent Rzeczpospolitej Polskiej * Sojusz Lewicy Demokratycznej i Unia Pracy * Platforma Obywatelska/Młodzi Demokraci * Prawo i Sprawiedliwość * Polskie Stronnictwo Ludowe * Ugrupowania pozaparlamentarne * "Głosuj NIE dla UE!": dyskurs antyunijny jako przykład tendencji kontrakulturacyjnych w polityce polskiej * Kontrakulturacyjny dyskurs parlamentarny: Samoobrona RP i Liga Polskich Rodzin * Liga Polskich Rodzin * Samoobrona Rzeczpospolitej Polskiej * Kontrakulturacyjny dyskurs pozaparlamentarny * Partie polityczne * Organizacje niepolityczne i stowarzyszenia * Uwagi końcowe); Typ idealny a polska empiria: tendencje akulturacyjne w polityce III Rzeczpospolitej (Uwagi wstępne * Akulturacja polityczna: przypadek III RP * Tendencje natywistyczne w III RP * Tendencje kontrakulturacyjne w polskim dyskursie politycznym * Amerykanizacja polityki a polska empiria * Uwagi końcowe); Aneks; Bibliografia; Indeks; Summary

Klienci, którzy kupili Marketing polityczny a procesy akulturacyjne. … wybrali również:

Levistsky S., Ziblatt D. - Tak umierają demokracje
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Levistsky S., Ziblatt D.
Wydawca: Fundacja Liberte
Rok wydania: 2018
Stron: 342
49.90 zł
35.58 zł
Dodaj do koszyka
Seidler Grzegorz Leopold, Groszyk Henryk, Pieniążek Antoni - Wprowadzenie do nauki o państwie i prawie
-17%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Seidler Grzegorz Leopold, Groszyk Henryk, Pieniążek Antoni
Wydawca: UMCS
Rok wydania: 2018
Stron: 222
35.70 zł
29.81 zł
Dodaj do koszyka
Korybski Andrzej, Grzonka Lesław - Wiedza o państwie i prawie. Zarys wykładu
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Korybski Andrzej, Grzonka Lesław
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2014
Stron: 168
49.00 zł
41.65 zł
Dodaj do koszyka
Malec D., Malec J. - Historia administracji i myśli administracyjnej
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Malec D., Malec J.
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania: 2003
Stron: 266
34.00 zł
27.20 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing polityczny a procesy akulturacyjne. Przypadek III Rzeczpospolitej - Marek Jeziński
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Polityka
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10