X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Młynarski Wojciech - Od oddechu do oddechu. Najpiękniejsze wiersze i piosenki
-24%
+ do schowka
44.00 zł
33.44 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 10.56 zł
Cena katalogowa: 44.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Młynarski Wojciech
Wydawca: Prószyński Media
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 189
Stron: 480
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego

Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego +CD
Jan Kaczkowski,
Katarzyna Szkarpetowska
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

28.86 zł

Rabat: 8.14 zł
Cena katalogowa: 37.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing relacji Teoria i praktyka

Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2017
Wydanie: 2
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 144
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788375560664

Opis:

Pomimo wzrostu popularności koncepcji marketingu relacji, w literaturze przedmiotu występują znaczne luki w zakresie kwestii definicyjnych oraz metodyki badań relacji z konsumentem. Można zauważyć również brak konsensusu specjalistów z zakresu marketingu w zakresie czynników, które warunkują powstanie trwałych relacji pomiędzy przedsiębiorstwem i konsumentem. Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Praca składa się z czterech rozdziałów. Rozdział I wprowadza czytelnika w podstawy marketingu relacji jako dynamicznie rozwijającej się koncepcji prowadzenia biznesu. W odniesieniu do tej części o charakterze teoretycznym rozdział II przedstawia wybrane zagadnienia z zakresu zastosowania marketingu relacji w praktyce biznesowej. Rozważania autora ilustrują przypadki zagranicznych i krajowych przedsiębiorstw budujących relacje z klientami. Rozdział III ma charakter metodycznego studium marketingowych badań relacji pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem. Na końcu tego rozdziału zaprezentowany został przykładowy kwestionariusz wywiadu przydatny w badaniach stanu i uwarunkowań relacji z klientem indywidualnym. Z kolei rozdział IV poświęcony został uwarunkowaniom zastosowania marketingu relacji w działalności polskich przedsiębiorstw. Spośród czynników otoczenia szczególną uwagę poświęcono sferom prawnej, technologicznej i kulturowej. Rozdział ten kończy prezentacja wyników badań bezpośrednich, na podstawie których stworzono model sektorowych uwarunkowań rozwoju relacji firma-klient.

Klienci, którzy kupili Marketing relacji Teoria i praktyka … wybrali również:

Podstawy teorii sterowania. Wybrane zagadnienia
-21%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: BEL Studio
Rok wydania: 2016
Stron: 300
37.80 zł
29.86 zł
Dodaj do koszyka
Jones Phil - Komunikowanie strategii
+ do schowka
KSIĄŻKA
Jones Phil
Wydawca: Oficyna Wolters Kluwer Business
Rok wydania: 2014
Stron: 308
42.00 zł
Dodaj do koszyka
Barefoot Darren, Szabo Julie - Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych
-28%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Barefoot Darren, Szabo Julie
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2014
Stron: 276
79.00 zł
57.27 zł
Dodaj do koszyka
Jaskóła Konrad - Geneza sukcesu. Dynamiczne zarządzanie korporacjami przemysłowymi
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Jaskóła Konrad
Wydawca: Wydawnictwo Instytutu Technologii Eksploatacji - PIB
Rok wydania: 2014
Stron: 172
38.50 zł
32.72 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing relacji Teoria i praktyka - Mitręga Maciej
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Wydawnictwa naukowe
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10