X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Śliwerski Bogusław - Habilitacja. Diagnoza Procedury Etyka Postulaty
-29%
+ do schowka
69.99 zł
49.62 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 20.37 zł
Cena katalogowa: 69.99 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Śliwerski Bogusław
Wydawca: Impuls
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 8
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Płomienna korona

Płomienna korona
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2017


Wanda

Wanda. Opowieść o sile życia i śmierci
Anna Kamińska
Kraków 2017


Najlepsze lata naszego życia

Najlepsze lata naszego życia
Marek Hłasko
 
Warszawa 2017


Nowa jadłonomia

Nowa Jadłonomia
Marta Dymek
 
Warszawa 2017


Wzgórze psów

Wzgórze psów
Jakub Żulczyk
 
Warszawa 2017


Sekretne życie drzew

Sekretne życie drzew
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Prus. Śledztwo biograficzne

Prus. Śledztwo biograficzne
Monika Piątkowska
Kraków 2017

Złowrogi cień Marszałka

Złowrogi cień Marszałka
Rafał A.Ziemkiewicz
Warszawa 2017

Pokaz

28.86 zł

Rabat: 8.14 zł
Cena katalogowa: 37.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing relacji Teoria i praktyka

Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2017
Wydanie: 2
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 144
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788375560664

Opis:

Pomimo wzrostu popularności koncepcji marketingu relacji, w literaturze przedmiotu występują znaczne luki w zakresie kwestii definicyjnych oraz metodyki badań relacji z konsumentem. Można zauważyć również brak konsensusu specjalistów z zakresu marketingu w zakresie czynników, które warunkują powstanie trwałych relacji pomiędzy przedsiębiorstwem i konsumentem. Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Praca składa się z czterech rozdziałów. Rozdział I wprowadza czytelnika w podstawy marketingu relacji jako dynamicznie rozwijającej się koncepcji prowadzenia biznesu. W odniesieniu do tej części o charakterze teoretycznym rozdział II przedstawia wybrane zagadnienia z zakresu zastosowania marketingu relacji w praktyce biznesowej. Rozważania autora ilustrują przypadki zagranicznych i krajowych przedsiębiorstw budujących relacje z klientami. Rozdział III ma charakter metodycznego studium marketingowych badań relacji pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem. Na końcu tego rozdziału zaprezentowany został przykładowy kwestionariusz wywiadu przydatny w badaniach stanu i uwarunkowań relacji z klientem indywidualnym. Z kolei rozdział IV poświęcony został uwarunkowaniom zastosowania marketingu relacji w działalności polskich przedsiębiorstw. Spośród czynników otoczenia szczególną uwagę poświęcono sferom prawnej, technologicznej i kulturowej. Rozdział ten kończy prezentacja wyników badań bezpośrednich, na podstawie których stworzono model sektorowych uwarunkowań rozwoju relacji firma-klient.

Klienci, którzy kupili Marketing relacji Teoria i praktyka … wybrali również:

Podstawy teorii sterowania. Wybrane zagadnienia
-21%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: BEL Studio
Rok wydania: 2016
Stron: 300
37.80 zł
29.98 zł
Dodaj do koszyka
Jones Phil - Komunikowanie strategii
+ do schowka
KSIĄŻKA
Jones Phil
Wydawca: Oficyna Wolters Kluwer Business
Rok wydania: 2014
Stron: 308
42.00 zł
Dodaj do koszyka
Barefoot Darren, Szabo Julie - Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Barefoot Darren, Szabo Julie
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2014
Stron: 276
79.00 zł
59.25 zł
Dodaj do koszyka
Jaskóła Konrad - Geneza sukcesu. Dynamiczne zarządzanie korporacjami przemysłowymi
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Jaskóła Konrad
Wydawca: Wydawnictwo Instytutu Technologii Eksploatacji - PIB
Rok wydania: 2014
Stron: 172
38.50 zł
32.72 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing relacji Teoria i praktyka - Mitręga Maciej
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Wydawnictwa naukowe
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10