X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Nowak Zbigniew - Kara śmierci w Polsce wybór czy konieczność?
-11%
+ do schowka
269.00 zł
239.41 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 29.59 zł
Cena katalogowa: 269.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Nowak Zbigniew
Wydawca: Polskie Towarzystwo Kryminalistyczne
Rok wydania: 2022
Miejsce wydania: 1
Stron: 694
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

30.13 zł

Rabat: 18.87 zł
Cena katalogowa: 49.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing sportu 2.0. w erze cyfrowej

Sznajder Andrzej
Wydawca: Nieoczywiste
Rok wydania: 2021
Miejsce wydania:
Stron: 252
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788366402584

Opis:

Andrzej Sznajder Profesor zwyczajny nauk ekonomicznych, twórca i kierownik Podyplomowych Studiów „Marketing Sportu” i Podyplomowych Studiów „Zarządzanie w Sporcie” w Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. W działalności naukowej i dydaktyczno-szkoleniowej zajmuje się problematyką marketingu. Koncentruje się na aktualnych trendach w marketingu i zarządzaniu, takich jak marketing międzynarodowy, alianse marketingowe, technologie informacyjno-komunikacyjne w marketingu i zarządzaniu oraz marketing sportu. Autor i współautor ponad 20 książek na te tematy, w tym pionierskich książek o marketingu sportu, sponsoringu sportu i o nowych technologiach w marketingu. Jest członkiem zespołu redakcyjnego czasopisma „Gospodarka Narodowa. The Polish Journal of Economics”. Współpracuje z różnymi organizacjami sportowymi, był członkiem Zespołu Analiz Polskiego Związku Piłki Nożnej, pierwszego w polskim sporcie banku informacji, uczestniczył w pracach Komisji Marketingu Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Wydziału Marketingu Polskiego Związku Piłki Siatkowej. Jest ekspertem w dziedzinie marketingu sportu, był jednym z ekspertów przy pozyskaniu sponsora tytularnego przez Stadion Narodowy. Jest członkiem kapituły Rankingu 50 Najbardziej Wpływowych Ludzi w Polskim Sporcie. Książka autorstwa Pana Prof. Andrzeja Sznajdera stanowi pierwsze w Polsce opracowanie poświęcone zagadnieniu transformacji cyfrowej szeroko rozumianego środowiska sportowego. Co ważne, wartość publikacji nie wynika wyłącznie z umiejętnego przeglądu, syntezy literatury zagranicznej jaka na ww. temat już powstała, ale przedstawia ujęcie rodzime, polskie, co jest bardzo ważne dla czytelnika. Bardzo się cieszę, że mogłem przeczytać tę publikację zanim pojawiła się na rynku. Gratuluje Autorowi pomysłu oraz całej koncepcji monografii. Jest to z pewnością wartościowa publikacja, jakiej brakowało na polskim rynku wydawniczym. Prof. dr hab. Grzegorz Mazurek rektor Akademii Leona Koźmińskiego Stwierdzam, że przekazana mi do recenzji wydawniczej monografia jest opracowaniem nowatorskim i oryginalnym. Jest napisana przystępnym językiem, opatrzona licznymi przykładami, często bardzo aktualnymi. Jej lektura sprawia, że czytelnik posiądzie szeroką wiedzę z zakresu wykorzystania najnowszych osiągnięć ITC w sporcie. O ile mi wiadomo, nie ma jak dotąd takich, zwartych, kompleksowych opracowań polskojęzycznych na naszym rynku wydawniczym. Należy spodziewać się, że książka ta spotka się z szerokim zainteresowaniem czytelników, którymi mogą być zarówno praktycy, zajmujący się zarządzaniem i marketingiem w sferze sportu, jak i studenci kształcący się na studiach pierwszego lub drugiego stopnia. Dr hab. Zygmunt Waśkowski prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

Klienci, którzy kupili Marketing sportu 2.0. w erze cyfrowej … wybrali również:

Rożnowska Krystyna - Dziecko z zespołem Downa. Jaka to musi być miłość
-17%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Rożnowska Krystyna
Wydawca: PZWL
Rok wydania: 2022
Stron: 176
64.00 zł
53.43 zł
Dodaj do koszyka
Janas-Kozik Małgorzata, Wolańczyk Tomasz - Psychiatria dzieci i młodzieży Tom 2
-17%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Janas-Kozik Małgorzata, Wolańczyk Tomasz
Wydawca: PZWL
Rok wydania: 2023
Stron: 659
189.00 zł
157.78 zł
Dodaj do koszyka
Lenartowicz Michał, Mosz Jakub - Stadiony i widowiska.. Społeczne przestrzenie sportu
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Lenartowicz Michał, Mosz Jakub
Wydawca: Scholar
Rok wydania: 2018
Stron: 304
42.00 zł
31.58 zł
Dodaj do koszyka
Grabowski Artur - Ekonomia sportu. Zagadnienia metodologiczne i wybrane doświadczenia
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Grabowski Artur
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2021
Stron: 196
59.00 zł
45.72 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing sportu 2.0. w erze cyfrowej - Sznajder Andrzej
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Sport
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10


Księgarnia Iuris Prudentia Katarzyna Glimasińska jest beneficjentem programu własnego Instytutu Książki "Certyfikat dla małej księgarni"