X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kalendarz Dyrektora Szkoły 2017/2018
-25%
+ do schowka
49.00 zł
36.75 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 12.25 zł
Cena katalogowa: 49.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 224
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Płomienna korona

Płomienna korona
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2017


Wanda

Wanda. Opowieść o sile życia i śmierci
Anna Kamińska
Kraków 2017


Najlepsze lata naszego życia

Najlepsze lata naszego życia
Marek Hłasko
 
Warszawa 2017


Nowa jadłonomia

Nowa Jadłonomia
Marta Dymek
 
Warszawa 2017


Wzgórze psów

Wzgórze psów
Jakub Żulczyk
 
Warszawa 2017


Sekretne życie drzew

Sekretne życie drzew
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Prus. Śledztwo biograficzne

Prus. Śledztwo biograficzne
Monika Piątkowska
Kraków 2017

Złowrogi cień Marszałka

Złowrogi cień Marszałka
Rafał A.Ziemkiewicz
Warszawa 2017

Pokaz

61.95 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 61.95 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing sportu

Wydawca: PWE
Rok wydania: 2008
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 232
Format: 16.2x23.7cm
ISBN: 9788320817393

Opis:

Sport podlega procesowi profesjonalizacji i komercjalizacji, co prowadzi do przekształcania się go w konkurowanie sportowców i klubów sportowych w celu osiągnięcia sukcesu ekonomicznego. W Marketingu sportu Autor charakteryzuje rynek sportu i jego rozwój oraz pokazuje, że w coraz większym stopniu staje się on globalny. Podkreśla, iż kluby sportowe przekształcają się ze stowarzyszeń sportowych w spółki kapitałowe, co powoduje, że muszą się kierować zasadą ekonomiczności działania i stosować narzędzia konkurencji na rynku. W działaniach marketingowych kluby-spółki dążą do identyfikacji nabywców produktów sportu oraz dostosowywania ich do potrzeb tych nabywców, kształtowania ich cen, kanałów dystrybucji i promocji. Do analizowanych produktów sportu Autor zalicza zarówno imprezy sportowe, jak i produkty klubowe dla kibiców, oferty sponsorskie i prawa do transmisji wydarzeń sportowych w mediach tradycyjnych i nowych mediach (w Internecie i za pośrednictwem telefonii mobilnej). Książka zawiera liczne polskie i zagraniczne przykłady stosowania działań marketingowych przez kluby i inne organizacje sportowe.

Klienci, którzy kupili Marketing sportu wybrali również:

Hough David L. - Motocyklista doskonały Tom 1. Wyższa szkoła jazdy (dodruk 2016)
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Hough David L.
Wydawca: BUK ROWER
Rok wydania: 2005
Stron: 264
52.00 zł
36.04 zł
Dodaj do koszyka
Zinn Lennard - Zinn i sztuka serwisowania roweru górskiego (dodruk 2016)
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Zinn Lennard
Wydawca: BUK ROWER
Rok wydania: 2014
Stron: 416
54.00 zł
37.42 zł
Dodaj do koszyka
Friel Joe - Triatlon. Biblia treningu (dodruk 2017)
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Friel Joe
Wydawca: BUK ROWER
Rok wydania: 2012
Stron: 376
54.90 zł
38.05 zł
Dodaj do koszyka
Fizjologiczne podstawy wysiłku fizycznego. Podręcznik dla studentów akademii wychowania fizycznego i akademii medycznych
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: PZWL
Rok wydania: 2014
Stron: 568
104.00 zł
77.47 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing sportu - Sznajder Andrzej
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Sport
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10