X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

53.47 zł

Rabat: 15.53 zł
Cena katalogowa: 69.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

Michalik Małgorzata, Pilarczyk Bogna, Mruk Henryk
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2014
Wydanie: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 284
Format: B5
Oprawa: miękka
ISBN: 9788326434471

Opis:

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak:

    -zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych strategii marketingowych stosowanych na rynku farmaceutycznym,
    -strategia produktu na rynku farmaceutycznym - cykl życia leku, strategie wprowadzania go na rynek, rola opakowania, sposoby budowania pozycji marki,
    -tworzenie cen i marż handlowych oraz stosowanie opustów cenowych,
    -marketingowe zarządzanie hurtowniami i aptekami - strategia dystrybucji, rola hurtu, budowanie wizerunku apteki oraz zasady merchandisingu aptecznego,
    -reklama, promocja, public relations i programy lojalnościowe na rynku farmaceutycznym, nowoczesne formy komunikacji marketingowej,
    -badanie zachowań pacjentów - znaczenie wiedzy z neuromarketingu dla budowania skutecznych strategii i działań marketingowych.

Najnowsze wydanie uwzględnia istotne zmiany prawa farmaceutycznego, takie jak zakaz reklamy aptek, ograniczenia w promocji leków oraz stałe ceny i marże na leki refundowane.

Adresaci:
Publikacja przeznaczona jest dla pracowników działów marketingu podmiotów zajmujących się wytwarzaniem, dystrybucją i logistyką produktów farmaceutycznych, a także pracowników aptek i studentów takich kierunków jak farmacja, promocja zdrowia oraz zarządzanie i marketing.

Klienci, którzy kupili Marketing strategiczny na rynku far… wybrali również:

Kamieński Łukasz - Farmakologizacja wojny. Historia narkotyków na polu bitwy
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kamieński Łukasz
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania: 2019
Stron: 508
49.00 zł
39.20 zł
Dodaj do koszyka
Fitoterapia i leki roślinne
-21%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: PZWL
Rok wydania: 2019
Stron: 500
159.00 zł
126.39 zł
Dodaj do koszyka
Uważaj, co jesz, gdy zażywasz leki. Interakcje między żywnością, suplementami diety a lekami
-21%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: PZWL
Rok wydania: 2018
Stron: 164
39.00 zł
31.00 zł
Dodaj do koszyka
Chemia leków. Podręcznik dla studentów farmacji i farmaceutów
-21%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: PZWL
Rok wydania: 2019
Stron: 856
149.00 zł
118.44 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - Michalik Małgorzata, Pilarczyk Bogna, Mruk Henryk
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Choroby. Terapia. Leki » Farmacja. Leki. Toksykologia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10