X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Prawo cywilne - zbiór przepisów
-27%
+ do schowka
63.00 zł
45.93 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 17.07 zł
Cena katalogowa: 63.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1060
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

137.78 zł

Rabat: 51.22 zł
Cena katalogowa: 189.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej

Kotler Philip, Shalowitz Joel, Stevens Robert J.
seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 695
Format: 17.0x24.5cm
Oprawa: twarda
ISBN: 9788326411533

Opis:

Zwiększenie skuteczności działania opieki zdrowotnej wymaga - podobnie jak w przypadku innych gałęzi gospodarki - podejścia marketingowego do tego sektora. Konieczne jest ponadto uwzględnienie w strategii marketingowej złożonego i wielowymiarowego systemu przepływów finansowych i przepływu informacji, właściwych sektorowi opieki zdrowotnej. Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej to pionierski podręcznik ujmujący w przekrojowy sposób najważniejsze zagadnienia marketingu strategicznego oraz jego rolę w sektorze usług zdrowotnych. W książce autorzy zawarli m.in.: - opis sektora usług zdrowotnych oraz roli, jaką odgrywa w nim marketing; - analizę procesów psychologicznych, które wpływają na decyzje pacjentów dotyczące usług zdrowotnych; - omówienie problemu asymetryczności informacji oraz systemów jej rozpowszechniania wśród konsumentów opieki zdrowotnej; - tematy związane z segmentacją rynku oraz pozycjonowaniem poszczególnych usług medycznych; - zagadnienia polityki cenowej oraz budowania marki w sektorze zdrowia; - kwestie związane z reklamą i promocją usług medycznych.

Klienci, którzy kupili Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej … wybrali również:

Thorwald Jurgen - Stulecie chirurgów
-35%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Thorwald Jurgen
Wydawca: ZNAK
Rok wydania: 2011
Stron: 536
46.90 zł
30.48 zł
Dodaj do koszyka
Postępowanie przedszpitalne w obrażeniach ciała
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: PZWL
Rok wydania: 2015
Stron: 490
129.00 zł
94.30 zł
Dodaj do koszyka
Żywienie człowieka zdrowego i chorego Tom 2
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2017
Stron: 472
59.90 zł
41.21 zł
Dodaj do koszyka
Ciborowska Helena, Rudnicka Anna - Dietetyka Żywienie zdrowego i chorego człowieka
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Ciborowska Helena, Rudnicka Anna
Wydawca: PZWL
Rok wydania: 2016
Stron: 658
139.00 zł
101.61 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej - Kotler Philip, Shalowitz Joel, Stevens Robert J.
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zdrowie. Medycyna. Uroda » Medycyna
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10