X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Śliwerski Bogusław - Habilitacja. Diagnoza Procedury Etyka Postulaty
-29%
+ do schowka
69.99 zł
49.62 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 20.37 zł
Cena katalogowa: 69.99 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Śliwerski Bogusław
Wydawca: Impuls
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 8
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Płomienna korona

Płomienna korona
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2017


Wanda

Wanda. Opowieść o sile życia i śmierci
Anna Kamińska
Kraków 2017


Najlepsze lata naszego życia

Najlepsze lata naszego życia
Marek Hłasko
 
Warszawa 2017


Nowa jadłonomia

Nowa Jadłonomia
Marta Dymek
 
Warszawa 2017


Wzgórze psów

Wzgórze psów
Jakub Żulczyk
 
Warszawa 2017


Sekretne życie drzew

Sekretne życie drzew
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Prus. Śledztwo biograficzne

Prus. Śledztwo biograficzne
Monika Piątkowska
Kraków 2017

Złowrogi cień Marszałka

Złowrogi cień Marszałka
Rafał A.Ziemkiewicz
Warszawa 2017

Pokaz

38.59 zł

Rabat: 12.86 zł
Cena katalogowa: 51.45 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing terytorialny

Szromnik Andrzej
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2008
Wydanie: 2
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 268
Format: 17.0x24.0cm
ISBN: 9788375266399

Opis:

W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia: genezę i warunki rozwoju marketingu terytorialnego, proces budowania strategii marketingowej jednostek osadniczych, różne aspekty koncepcji produktu w marketingu terytorialnym, kwestię tworzenia wizerunku miast i regionów, wzajemną relację między marketingiem przedsiębiorstwa a marketingiem regionu, znaczenie różnych form powiązań partnerstwa w relacjach miast i regionów z otoczeniem, rolę targów w aktywizacji lokalnych środowisk gospodarczych, instrumenty marketingowe miast i regionów zorientowane na pozyskiwanie inwestorów zagranicznych. Adresaci: Publikacja jest przeznaczona dla pracowników samorządowych i radnych, pracowników sektora publicznego, menedżerów i innych osób zainteresowanych propagowaniem podejścia marketingowego w praktyce funkcjonowania samorządów terytorialnych. Książka może również wzbogacić bibliotekę pracowników naukowych, studentów i doktorantów zajmujących się problemami wdrożenia podejścia marketingowego w zarządzaniu terytorialnymi jednostkami samorządowymi.

Klienci, którzy kupili Marketing terytorialny wybrali również:

Prawo samorządu terytorialnego
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Od.Nowa
Rok wydania: 2016
Stron: 152
12.90 zł
9.74 zł
Dodaj do koszyka
red.Tomczak Łukasz - Samorząd powiatowy w Polsce. Struktura, zadania, wybory
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Tomczak Łukasz
Wydawca: Wydawnictwo MARINA
Rok wydania: 2015
Stron: 254
65.00 zł
Dodaj do koszyka
Czerski Piotr, Hanusz Antoni, Musiał Magdalena, Niezgoda Andrzej, Szczęśniak Paweł - Źródła finansowania samorządu terytorialnego
-50%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Czerski Piotr, Hanusz Antoni, Musiał Magdalena, Niezgoda Andrzej, Szczęśniak Paweł
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2015
Stron: 468
129.00 zł
64.50 zł
Dodaj do koszyka
Malec D., Malec J. - Historia administracji i myśli administracyjnej
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Malec D., Malec J.
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania: 2003
Stron: 266
34.00 zł
27.20 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing terytorialny - Szromnik Andrzej
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Prawo i administracja » Administracja. Samorząd terytorialny
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10