X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

red.Skorupka Jerzy - Kodeks postępowania karnego. Komentarz
-10%
+ do schowka
349.00 zł
314.10 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 34.90 zł
Cena katalogowa: 349.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
red.Skorupka Jerzy
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1
Stron: 2248
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

36.24 zł

Rabat: 11.76 zł
Cena katalogowa: 48.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing terytorialny. Jak podejść do rozwoju z korzyścią dla wszystkich

Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 241
Format: B5
Oprawa: miękka
ISBN: 9788376419855

Opis:

Marketing terytorialny. Jak podejść do rozwoju z korzyścią dla wszystkich

Autorka:

W prezentowanej publikacji odpowiadam na pytanie: jak - wykorzystując mechanizm rynkowy- władza publiczna może odpowiedzieć na potrzeby różnych grup obywateli z korzyścią dla nich, z korzyścią dla bogacenia się całego terytorium i umacniania jego tożsamosci w  globalizującym się świecie.

Spis treści:

Wprowadzenie

Rozdział 1. Wokół nowych paradygmatów rozwoju terytorialnego 

1.1. Przestrzeń a dobra i usługi publiczne
1.2. Podatność przestrzeni na rozwój 
1.3. Konflikty rozwoju terytorialnego

Rozdział 2. Marketing terytorialny - zakres pojęcia 

2.1. Przesłanki marketingu terytorialnego 
2.2. Definicja i istota marketingu terytorialnego 
2.3. Strategiczny i operacyjny wymiar marketingu terytorialnego 
2.4. Zadania dla marketingu terytorialnego 
2.5. Konkurencyjność i atrakcyjność terytoriów 

Rozdział 3. Marketingowa orientacja w zarządzaniu rozwojem terytorium 

3.1. Ewolucja podejścia do zarządzania terytorium 
3.2. Strategiczne podejście marketingowe do rozwoju terytorium 
3.3. Strategiczne planowanie marketingowe 
3.4. Proces marketingowy w zarządzaniu rozwojem terytorium  

Rozdział 4. Aktorzy/klienci rozwoju terytorialnego 

4.1. Aktorzy rozwoju terytorialnego 
4.2. Klienci rozwoju terytorialnego 
4.3. Wartość dla klienta a koncepcja łańcucha wartości publicznej 

Rozdział 5. Instrumenty marketingu terytorialnego 

5.1. Produkt w marketingu terytorialnym 
5.2. Tożsamość i marka terytorium 
5.3. Cena i dystrybucja jako instrumenty marketingu terytorialnego 
5.4. Komunikacja w marketingu terytorialnym 

Rozdział 6. Europejski kontekst marketingu terytorialnego - polityka regionalna i polityka spójności UE a rozwój terytorialny 

6.1. Mechanizm regionalnej polityki strukturalnej i polityki spójności - europejska szansa na rozwój
6.2. Rozwój zrównoważony - europejski kontekst zarządzania przestrzenią 
6.3. Produkty terytorialne - europejska szansa na rozwój 

Zakończenie
 
Bibliografia

Klienci, którzy kupili Marketing terytorialny. Jak podejść … wybrali również:

Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: edu-Libri
Rok wydania: 2018
Stron: 196
52.00 zł
37.18 zł
Dodaj do koszyka
red.Tomczak Łukasz - Samorząd powiatowy w Polsce. Struktura, zadania, wybory
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Tomczak Łukasz
Wydawca: Wydawnictwo MARINA
Rok wydania: 2015
Stron: 254
65.00 zł
Dodaj do koszyka
red. Kozłowski Remigiusz, red. Sikorski Andrzej - Podstawowe zagadnienia współczesnej logistyki
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red. Kozłowski Remigiusz, red. Sikorski Andrzej
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2013
Stron: 246
49.00 zł
37.97 zł
Dodaj do koszyka
Szaban Jolanta M. - Rynek pracy w Polsce i w Unii Europejskiej
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szaban Jolanta M.
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2013
Stron: 328
64.00 zł
48.31 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing terytorialny. Jak podejść do rozwoju z korzyścią dla wszystkich - Duczkowska-Piasecka Małgorzata
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Prawo i administracja » Administracja. Samorząd terytorialny
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10