X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Rafał A. Ziemkiewicz - Złowrogi cień Marszałka
-31%
+ do schowka
44.90 zł
31.21 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 13.69 zł
Cena katalogowa: 44.90 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Rafał A. Ziemkiewicz
Wydawca: Fabryka Słów
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 448
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

43.05 zł

Rabat: 18.90 zł
Cena katalogowa: 61.95 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing terytorialny Miasto i region na rynku

Szromnik Andrzej
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 372
Format: 17.0x24.0cm
ISBN: 9788375267532

Opis:

W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia: * genezę i warunki rozwoju marketingu terytorialnego, * proces budowania strategii marketingowej jednostek osadniczych, * różne aspekty koncepcji produktu w marketingu terytorialnym, * kwestię tworzenia wizerunku miast i regionów, * wzajemną relację między marketingiem przedsiębiorstwa a marketingiem regionu, * marketingową strategię pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej przez regiony wiedzy, * marketingowe podejście do lokalizacji obiektów handlowych, * znaczenie różnych form powiązań partnerstwa w relacjach miast i regionów z otoczeniem, * możliwości wykorzystania przedsięwzięć sportowych w strategiach rozwoju miast i regionów, * warunki i koncepcje internacjonalizacji miast i regionów, * rolę targów w aktywizacji lokalnych środowisk gospodarczych, * instrumenty marketingowe miast i regionów zorientowane na pozyskiwanie inwestorów zagranicznych. Publikacja jest przeznaczona dla pracowników samorządowych i radnych, pracowników sektora publicznego, menedżerów i innych osób zainteresowanych propagowaniem podejścia marketingowego w praktyce funkcjonowania samorządów terytorialnych. Książka może również wzbogacić bibliotekę pracowników naukowych, studentów i doktorantów zajmujących się problemami wdrożenia podejścia marketingowego w zarządzaniu terytorialnymi jednostkami samorządowymi.

Klienci, którzy kupili Marketing terytorialny Miasto i region … wybrali również:

Prawo samorządu terytorialnego
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Od.Nowa
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 4
Stron: 152
12.90 zł
9.74 zł
Dodaj do koszyka
red.Tomczak Łukasz - Samorząd powiatowy w Polsce. Struktura, zadania, wybory
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Tomczak Łukasz
Wydawca: Wydawnictwo MARINA
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 303
Stron: 254
65.00 zł
Dodaj do koszyka
Czerski Piotr, Hanusz Antoni, Musiał Magdalena, Niezgoda Andrzej, Szczęśniak Paweł - Źródła finansowania samorządu terytorialnego
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Czerski Piotr, Hanusz Antoni, Musiał Magdalena, Niezgoda Andrzej, Szczęśniak Paweł
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 1
Stron: 468
129.00 zł
89.64 zł
Dodaj do koszyka
Malec D., Malec J. - Historia administracji i myśli administracyjnej
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Malec D., Malec J.
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania: 2003
Miejsce wydania: 8
Stron: 266
34.00 zł
27.20 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing terytorialny Miasto i region na rynku - Szromnik Andrzej
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Prawo i administracja » Administracja. Samorząd terytorialny
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10