X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Bochenek Adam, Reicher Michał - Anatomia czlowieka tom 1-5
-24%
+ do schowka
479.00 zł
366.39 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 112.61 zł
Cena katalogowa: 479.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Bochenek Adam, Reicher Michał
Wydawca: PZWL
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1058
Stron: 3330
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

36.97 zł

Rabat: 15.03 zł
Cena katalogowa: 52.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia

red: Szromnik Andrzej
Wydawca: edu-Libri
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: Kraków
Stron: 196
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788363804749

Opis:

Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę. Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej. Szczególnie wiele uwagi poświecono strategii city placement jako szczególnie innowacyjnemu instrumentowi promocji miast i regionów. Podkreślono znaczenie mediów społecznościowych w systemie komunikacji marketingowej.

Klienci, którzy kupili Marketing terytorialny. Nowe obszary … wybrali również:

Bartosik-Purgat Małgorzata - Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bartosik-Purgat Małgorzata
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2018
Stron: 368
69.00 zł
53.47 zł
Dodaj do koszyka
Panas-Goworska Marta, Goworski Andrzej - Inżynierowie Niepodległej
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Panas-Goworska Marta, Goworski Andrzej
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2018
Stron: 336
49.00 zł
36.99 zł
Dodaj do koszyka
Sektory infrastrukturalne - problematyka prawna
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H.Beck
Rok wydania: 2018
Stron: 616
189.00 zł
160.65 zł
Dodaj do koszyka
Duczkowska-Piasecka Małgorzata - Marketing terytorialny. Jak podejść do rozwoju z korzyścią dla wszystkich
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Duczkowska-Piasecka Małgorzata
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2013
Stron: 241
48.00 zł
36.24 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia -
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10