X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Śliwerski Bogusław - Habilitacja. Diagnoza Procedury Etyka Postulaty
-29%
+ do schowka
69.99 zł
49.62 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 20.37 zł
Cena katalogowa: 69.99 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Śliwerski Bogusław
Wydawca: Impuls
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 8
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Płomienna korona

Płomienna korona
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2017


Wanda

Wanda. Opowieść o sile życia i śmierci
Anna Kamińska
Kraków 2017


Najlepsze lata naszego życia

Najlepsze lata naszego życia
Marek Hłasko
 
Warszawa 2017


Nowa jadłonomia

Nowa Jadłonomia
Marta Dymek
 
Warszawa 2017


Wzgórze psów

Wzgórze psów
Jakub Żulczyk
 
Warszawa 2017


Sekretne życie drzew

Sekretne życie drzew
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Prus. Śledztwo biograficzne

Prus. Śledztwo biograficzne
Monika Piątkowska
Kraków 2017

Złowrogi cień Marszałka

Złowrogi cień Marszałka
Rafał A.Ziemkiewicz
Warszawa 2017

Pokaz

38.59 zł

Rabat: 12.86 zł
Cena katalogowa: 51.45 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing usług

Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2006
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Kraków
Stron: 286
Format: B5
ISBN: 837484020x

Opis:

Opis: Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych czy ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest książek takich jak ta - stanowiących kompleksowe omówienie wiedzy marketingowej i poruszających kwestie ważne dla całej sfery usług. # Autorzy omawiają w niej szczegółowo takie zagadnienia, jak: cechy charakterystyczne usług i rynku usług, # zarządzanie marketingiem w firmie usługowej, # segmentacja rynku usług, # jakość usług, # proces świadczenia usług, # polityka kształtowania cen usług, # dystrybucja usług, # promocja usług, # rola personelu w marketingu firmy usługowej. Książka obejmuje cały zasób wiedzy z marketingu usług wymagany na poziomie akademickim. Spis treści: Wstęp 1. Usługi w gospodarce Anna Czubała Pojęcie i cechy usług Klasyfikacja usług Pojęcie i elementy rynku usług Struktura podmiotowa rynku usług Czynniki determinujące podaż usług Czynniki kształtujące popyt na usługi Mierniki oceny rynku usług Pytania i zadania 2. Zarządzanie marketingiem w firmie usługowej Tomasz Smoleń Proces zarządzania marketingiem w firmie usługowej Analiza otoczenia firmy usługowej Makrootoczenie Mikrootoczenie Analiza SWOT Misja firmy usługowej Osiąganie trwałej przewagi konkurencyjnej przez firmy usługowe Strategie marketingowe firm usługowych Partnerskie relacje firmy usługowej z jej otoczeniem Pytania i zadania 3. Segmentacja rynku usług Agata Jonas Znaczenie procesu dostosowania usługi do rynku docelowego Kryteria segmentacji rynku usług Kryteria ogólne i obiektywne Kryteria ogólne i subiektywne (psychograficzne) Kryteria specyficzne i obiektywne Kryteria specyficzne i subiektywne Wybór rynku docelowego Pozycjonowanie usługi na wybranym rynku Pytania i zadania 4. Produkt usługowy Tomasz Smoleń Marketingowa koncepcja produktu Potrzeby zaspokajane przez usługi Marka na rynku usług Kształtowanie asortymentu usług Dowód rzeczowy jako element kompozycji marketingu mix na rynku usług Pytania i zadania 5. Jakość usług Agata Jonas Pojęcie jakości usług Modele jakości usług Model Grönroosa Model Gummessona Model luk jakości usługi Czynniki determinujące jakość usług Działania wspomagające świadczenie usług dobrej jakości Budowanie kultury jakości Zaangażowanie zarządzających Zarządzanie personelem Technologia (automatyzacja usług) Kształtowanie oczekiwań klientów Przyjmowanie reklamacji i naprawa usług Ciągłe badanie poziomu jakości świadczonych usług Metody badania jakości usług Mystery shopping Metoda zdarzeń krytycznych Servqual Konsekwencje złej jakości usług Pytania i zadania 6. Proces usługowy Agata Jonas Rodzaje procesów usługowych Graficzny projekt usługi Proces usługowy z perspektywy klienta Czas oczekiwania i kolejki Zastosowanie narzędzi marketingu mis w synchronizacji podaży i popytu Pytania i zadania 7. Ceny usług Anna Czubała Pojęcie i znaczenie cen Cele polityki cenowej Metody ustalania cen Metody i techniki ustalania cen oparte na kosztach. Metoda ustalania cen na podstawie popytu Ustalanie cen na podstawie cen usług konkurentów Kryteria różnicowania cen podstawowych Strategie cen usług Pytania i zadania 8. Dystrybucja usług Anna Czubała Pojęcie i znaczenie dystrybucji Rodzaje kanałów dystrybucji Bezpośrednie kanały dystrybucji Pośrednie kanały dystrybucji Czynniki wpływające na wybór kanałów dystrybucji usług Cechy usługi Wielkość i cechy rynku docelowego Możliwości finansowe przedsiębiorstwa dokonującego wyboru kanału Uwarunkowania organizacyjno-prawne Stopień intensywności dystrybucji Pytania i zadania 9. Promocja usług Jan W. Wiktor Promocja w strukturze marketingu mix przedsiębiorstwa usługowego Promocja jako system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem Funkcje promocji Instrumenty promocji - zintegrowany system komunikacji marketingowej Promocja osobista Reklama Funkcje i rodzaje reklamy Kryteria wyboru form i środków reklamy Promocja dodatkowa Funkcje promocji dodatkowej Rodzaje i instrumenty promocji dodatkowej Public relations Funkcje i zasady public relations Grupy odniesienia i instrumenty public relations Formy promocji w Internecie Cechy promocji on-line Instrumenty komunikacji on-line Witryny WWW Banery reklamowe Poczta elektroniczna Tworzenie kampanii promocyjnej Etap 1: Formułowanie celów promocji Etap 2: Określenie adresatów promocji Etap 3: Ustalanie budżetu promocyjnego Etap 4: Określenie kompozycji narzędzi promocji Etap 5: Ocena efektów promocji Pytania i zadania 10. Personel jako instrument marketingu firmy usługowej Tomasz Smoleń Rola personelu w firmie usługowej Wymagania wobec personelu usługowego Zarządzanie personelem usługowym Marketingowe znaczenie konsumentów jako uczestników procesu usługowego Pytania i zadania Literatura Indeks

Klienci, którzy kupili Marketing usług wybrali również:

Covey Stephen R. - 7 nawyków skutecznego działania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Covey Stephen R.
Wydawca: Rebis
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 3
Stron: 384
39.90 zł
28.33 zł
Dodaj do koszyka
Gierusz Barbara - Podręcznik samodzielnej nauki księgowania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gierusz Barbara
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 10
Stron: 540
47.25 zł
33.78 zł
Dodaj do koszyka
Wanda Wójtowicz (red.), Andrzej Gorgol, Artur Kuś, Andrzej Niezgoda, Paweł Smoleń - Zarys finansów publicznych i prawa finansowego
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wanda Wójtowicz (red.), Andrzej Gorgol, Artur Kuś, Andrzej Niezgoda, Paweł Smoleń
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 1
Stron: 421
59.00 zł
44.25 zł
Dodaj do koszyka
Szewczyk Anna - ABC asystentki. Wprowadzenie do systemu
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szewczyk Anna
Wydawca: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 10
Stron: 98
52.50 zł
37.48 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing usług - Czubała Anna, Jonas Agata, Smoleń Tomasz, Wiktor Jan
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10