X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Brunton Finn, Nissenbaum Helen - Zmyl trop Na barykadach prywatności w sieci. Przewodnik
-25%
+ do schowka
39.00 zł
29.44 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 9.56 zł
Cena katalogowa: 39.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Brunton Finn, Nissenbaum Helen
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2020
Miejsce wydania: 189
Stron: 252
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

58.65 zł

Rabat: 10.35 zł
Cena katalogowa: 69.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing usług logistycznych

Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 310
Format: B5
Oprawa: miękka
ISBN: 9788325590932

Opis:

Marketing usług logistycznych

Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych. Przedmiotem rozważań jest zbadanie, jak się przeobraża marketing w kontekście współczesnych uwarunkowań na rynku TSL, jakie są klasyczne i nowoczesne działania i instrumenty marketingowe stosowane w usługach logistycznych, jak się zachowują współcześni nabywcy usług logistycznych oraz jakie są specyficzne, najważniejsze płaszczyzny rozwoju marketingu tych usług. W celu osiągnięcia przyjętych założeń: zdefiniowano i przedstawiono istotę usług logistycznych w łańcuchu dostaw, omówiono specyfikę marketingu usług logistycznych w kontekście przeobrażeń zachodzących w marketingu i marketingu usług, zrealizowano podstawowe problemy badawcze w ujęciu teoretycznym i empirycznym, odnoszące się do prowadzenia działań i wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych, wskazano kierunki rozwoju marketingu usług logistycznych. Książka jest adresowana do: studentów kierunków ekonomicznych – jako pomoc dydaktyczna do wykładów i ćwiczeń z przedmiotu „Marketing usług logistycznych”, a także lektura uzupełniająca z przedmiotów: „Zarządzanie marketingowe w logistyce”, „Zarządzanie relacjami w łańcuchu dostaw”, nauczycieli akademickich poszukujących nowych narzędzi dydaktycznych, osób prowadzących szkolenia z zakresu nowoczesnego marketingu usług logistycznych. Książka napisana przez zespół autorów pracujących w dwóch katedrach – Logistyki i Marketingu Usług Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego.

Klienci, którzy kupili Marketing usług logistycznych wybrali również:

Upadek małych firm. Symptomy i strategie wczesnego ostrzegania
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania: 2017
Stron: 140
27.30 zł
23.20 zł
Dodaj do koszyka
Jachimowski R. - Ocena funkcjonowania terminali intermodalnych w aspekcie realizowanych procesów transportowo-przeładunkowych
-5%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Jachimowski R.
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
Rok wydania: 2018
Stron: 150
36.00 zł
34.20 zł
Dodaj do koszyka
Teoria pracowniczej odpowiedzialności porządkowej
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Stron: 274
119.00 zł
101.15 zł
Dodaj do koszyka
Rola samorządu terytorialnego w rozwoju odnawialnych źródeł energii (OZE)
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Stron: 188
99.00 zł
76.72 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing usług logistycznych - Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Ekonomia » Marketing. Badania marketingowe
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10