X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Prawo cywilne - zbiór przepisów
-32%
+ do schowka
63.00 zł
42.97 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 20.03 zł
Cena katalogowa: 63.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1060
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

33.71 zł

Rabat: 15.29 zł
Cena katalogowa: 49.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing usług turystycznych

red: Panasiuk Aleksander
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2006
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 216
Format: 16.8x23.8cm
Oprawa: miękka
ISBN: 830114517X

Opis:

Podręcznik akademicki kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych. Zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: podstawy teoretyczne i terminologię, funkcjonowanie marketingu usług turystycznych, z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, działalność marketingową na docelowym rynku, badania marketingowe w turystyce, analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce.

Klienci, którzy kupili Marketing usług turystycznych wybrali również:

Johann Maria - Strategie marketingowe w turystyce
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Johann Maria
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2013
Stron: 152
38.00 zł
27.78 zł
Dodaj do koszyka
Cormen Thomas H., Leiserson Charles E., Rivest Ronald L, Stein Clifford - Wprowadzenie do algorytmów
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Cormen Thomas H., Leiserson Charles E., Rivest Ronald L, Stein Clifford
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2013
Stron: 1300
149.00 zł
102.51 zł
Dodaj do koszyka
Sidorkiewicz Marta, Pawlicz Adam - Propedeutyka hotelarstwa. Ujęcie ekonomiczne
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Sidorkiewicz Marta, Pawlicz Adam
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2015
Stron: 248
45.00 zł
32.89 zł
Dodaj do koszyka
Bardach Juliusz, Leśnodorski Bogusław, Pietrzak Michał - Historia ustroju i prawa polskiego
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bardach Juliusz, Leśnodorski Bogusław, Pietrzak Michał
Wydawca: Wydawnictwo Prawnicze LexisNexis
Rok wydania: 2009
Stron: 693
75.00 zł
60.00 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing usług turystycznych -
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Podręczniki. Ćwiczenia i zadania » Podręczniki akademickie. Skrypty
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10