X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Umiejętności pielęgniarskie  Katalog check-list. Materiały ćwiczeniowe z podstaw pielęgniarstwa
-26%
+ do schowka
59.00 zł
43.95 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 15.05 zł
Cena katalogowa: 59.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: PZWL
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 189
Stron: 290
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Córki Wawelu

Córki Wawelu
Anna Brzezińska
 
Kraków 2017


Himalaistki

Himalaistki
Mariusz Sepioło
Kraków 2017


Labirynt duchów

Labirynt duchów
Carlos Ruiz Zafon
 
Warszawa 2017


Smakoterapia

Smakoterapia
Iwona Zasuwa
 
Warszawa 2017


Wszechświat w twojej dłoni

Wszechświat w twojej dłoni
Christophe Galfard
 
Kraków 2017


Duchowe życie zwierząt

Duchowe życie zwierząt
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Lem. Życie nie z tej ziemi

Lem. Życie nie z tej ziemi
Wojciech Orliński
  2017

Gombrowicz, Ja, geniusz

Gombrowicz. Ja, geniusz
Klementyna Suchanow
2017

Pokaz

31.32 zł

Rabat: 9.63 zł
Cena katalogowa: 40.95 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing usług zdrowotnych. Koncepcja i stosowanie

Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2008
Wydanie: 2
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 84
Format: A5
ISBN: 9788375269994

Opis:

Celem książki jest wszechstronne i kompleksowe omówienie marketingu usług zdrowotnych, jego istoty, planowania strategicznego, otoczenia placówek służby zdrowia, segmentacji usług zdrowotnych, polityki cenowej, dystrybucji, promocji, a także roli personelu w procesie świadczenia usług zdrowotnych. Bardzo przejrzysty układ treści pozwala każdemu, kto sięga do tej pracy, przejść od definicji pojęć kluczowych marketingu usług do praktycznych wskazówek przy budowie planu marketingowego. Niezwykle cennym uzupełnieniem tekstu są tabele i rysunki, które syntetycznie i logicznie ilustrują zapisane treści. Praca została oparta na literaturze krajowej i zagranicznej oraz na badaniach empirycznych.

Adresaci:

Adresatami książki są studenci kierunków ekonomicznych, medycznych, słuchacze szkół biznesu i kursów specjalizacyjnych, a także menedżerowie i pracownicy wszystkich placówek służby zdrowia.

Spis treści: 



Wstęp
str. 7

Rozdział pierwszy. Istota marketingu usług zdrowotnych
str. 11


1. System marketingu usług
str. 11
2. Rozwój marketingu w działalności usług zdrowotnych
str. 13
3. Plan marketingowy
str. 14
4. Otoczenie marketingowe placówki służby zdrowia
str. 15

Rozdział drugi. System informacji marketingowej w placówce służby zdrowia
str. 20


1. Informacja jako podstawa prawidłowego działania marketingowego
str. 20
2. Badania marketingowe
str. 23
3. Marketingowy system informacji
str. 30

Rozdział trzeci. Metody analizy warunków działania na rynku usług zdrowotnych
str. 34


1. Formułowanie strategii marketingowej usług zdrowotnych
str. 34
2. Analiza szans i zagrożeń
str. 36
3. Analiza wewnętrzna placówki służby zdrowia - atuty i słabości
str.37
4. Analiza SWOT placówki służby zdrowia
str. 40
5. Określenie celów
str. 43

Rozdział czwarty. Segmentacja rynku usług zdrowotnych
str. 46


1. Istota segmentacji
str. 46
2. Czynniki wpływające na decyzję zakupu
str. 47
3. Klasyfikacja kryteriów segmentacji usług zdrowotnych
str. 50

Rozdział piąty. Marketingowa strategia działania placówki służby zdrowia i jej elementy
str. 53


1. Pojęcie marketingu-mix
str. 53
2. Produkt w działalności placówek służby zdrowia
str. 59
3. Jakość usługi zdrowotnej
str. 61
4. Cena w marketingu usług
str. 64
5. Dystrybucja i lokalizacja
str. 66
6. Promocja usług
str. 71
7. Personel i jego rola
str. 78

Literatura
str. 83
Wykaz rysunków
str. 85
Wykaz tabel
str. 87

Klienci, którzy kupili Marketing usług zdrowotnych. Koncepcja … wybrali również:

Wierzę w Boga 5 Religia Karty pracy. Szkoła podstawowa
-5%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Gaudium
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 11
Stron: 72
4.50 zł
4.28 zł
Dodaj do koszyka
Cormen Thomas H., Leiserson Charles E., Rivest Ronald L, Stein Clifford - Wprowadzenie do algorytmów
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Cormen Thomas H., Leiserson Charles E., Rivest Ronald L, Stein Clifford
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 189
Stron: 1300
149.00 zł
105.03 zł
Dodaj do koszyka
Z. Bolałek, M. Dobrowolska, A. Mysior, S. Wojtan - Matematyka SP 6 ćw liczby i ... cz.1 w.2014 GWO
-11%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Z. Bolałek, M. Dobrowolska, A. Mysior, S. Wojtan
Wydawca: GWO
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 10
Stron: 64
13.20 zł
11.75 zł
Dodaj do koszyka
Bardach Juliusz, Leśnodorski Bogusław, Pietrzak Michał - Historia ustroju i prawa polskiego
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bardach Juliusz, Leśnodorski Bogusław, Pietrzak Michał
Wydawca: Wydawnictwo Prawnicze LexisNexis
Rok wydania: 2009
Miejsce wydania: 1
Stron: 693
75.00 zł
60.00 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing usług zdrowotnych. Koncepcja i stosowanie - Nowotarska-Romaniak Beata
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Podręczniki. Ćwiczenia i zadania
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10