X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Informator Prawniczy 2023, granatowy (format A5)
-23%
+ do schowka
69.00 zł
53.47 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 15.53 zł
Cena katalogowa: 69.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2022
Miejsce wydania: 1
Stron: 828
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Liczby nie kłamią

Liczby nie kłamią
Vaclav Smil
Kraków 2022


Dekalog leczenia depresji

Dekalog leczenia depresji
Marcin Siwek
Warszawa 2021


Fakty muszą zatańczyć

Fakty muszą zatańczyć
Mariusz Szczygieł
Warszawa 2022


Kwantechizm 2.0, czyli klatka na ludzi

Kwantechizm 2.0, czyli klatka na ludzi
Andrzej Dragan
Kraków 2022


Przypadkowe odkrycia medyczne

Przypadkowe odkrycia medyczne
Robert W.Winters
Zuzanna Lamża
Poznań 2022


Filozofia. Przewodnik dla lubiących rozkminiać bez bólu

Filozofia. Przewodnik dla ludzi lubiących rozkminiać bez bólu
Paul Kleinman
Andrzej Hildebrandt
Warszawa 2022


Poza porządek. Kolejne 12 zasad

Poza porządek. Kolejne
12 życiowych zasad
Jordan B.Peterson
Wrocław 2021

Pokaz

54.90 zł

Rabat: 20.10 zł
Cena katalogowa: 75.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing usług zdrowotnych. od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klienta

Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2022
Wydanie: 8
Miejsce wydania:
Stron: 337
Format: 230x230
Oprawa: miękka
ISBN: 9788381026109

Opis:

W warunkach konkurencji same umiejętności medyczne mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego coraz szersza grupa lekarzy szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Renoma placówki to całokształt korzystnych wyobrażeń związanych z danym podmiotem umożliwiających pozytywne nastawienie pacjentów. Dlatego tak ważnym staje się kompleksowe przygotowanie personelu do budowania wizerunku placówki zdrowotnej w oczach pacjentów. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają czy w której pracują, w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Jest to „marketingowym kierunkowskazem" możliwych do podjęcia działań. Biorąc pod uwagę polskie realia, głównym adresatem tej książki są lekarze prywatnie praktykujący, dostrzegający zależność między satysfakcją pacjenta a wynikiem ekonomicznym prowadzonej przez siebie placówki. Jednak lekarze pracujący w państwowej służbie zdrowia, studenci ostatnich lat studiów medycznych czy personel pomocniczy powinni również w niej znaleźć narzędzia do budowania pozytywnych relacji z pacjentami, a tym samym budowania lepszego wizerunku w oczach pacjentów.

Klienci, którzy kupili Marketing usług zdrowotnych. od budowania … wybrali również:

Korol Tomasz, Prusak Błażej - Upadłości przedsiębiorstw a wykorzystanie sztucznej inteligencji
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Korol Tomasz, Prusak Błażej
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2022
Stron: 224
60.00 zł
43.92 zł
Dodaj do koszyka
Redo Magdalena, Wójtowicz Katarzyna, Ciak Jolanta Maria - Bezpieczeństwo finansów publicznych
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Redo Magdalena, Wójtowicz Katarzyna, Ciak Jolanta Maria
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2022
Stron: 250
75.00 zł
54.90 zł
Dodaj do koszyka
Pruchnicka-Grabias Izabela - Pochodne instrumenty kredytowe. Systematyka, wycena, zastosowanie. Struktury standardowe i egzotyczne
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Pruchnicka-Grabias Izabela
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2022
Stron: 274
78.00 zł
57.10 zł
Dodaj do koszyka
Pruchnicka-Grabias Izabela - Finansowe produkty strukturyzowane Systematyka, wycena, konstrukcja
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Pruchnicka-Grabias Izabela
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2022
Stron: 280
98.00 zł
71.74 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing usług zdrowotnych. od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klienta - Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10