X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Brunton Finn, Nissenbaum Helen - Zmyl trop Na barykadach prywatności w sieci. Przewodnik
-25%
+ do schowka
39.00 zł
29.44 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 9.56 zł
Cena katalogowa: 39.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Brunton Finn, Nissenbaum Helen
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2020
Miejsce wydania: 189
Stron: 252
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

22.95 zł

Rabat: 4.05 zł
Cena katalogowa: 27.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: 4-5 dni roboczych

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing w działalności agencji reklamowej eMPi2

Małgorzata Pańczyk
Wydawca: Wydawnictwo eMPI2
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: Poznań
Stron: 224
Format: 13.5x35.5cm
ISBN: 9788365149039

Opis:

W książce wyjaśniono pojęcie marketingu, przedstawiono system marketingu, marketing-mix, cenę, dystrybucję i promocję marketingu oraz zachowanie nabywców na rynku i segmentację rynku. Kolejne rozdziały dotyczą systemu informacji marketingowej, badań marketingowych i planowania marketingowego. Na końcu książki zamieszczono 22 niezmienne prawa marketingu.

Klienci, którzy kupili Marketing w działalności agencji reklamowej … wybrali również:

Jacek Musiałkiewicz - Elementy prawa podręcznik EKONOMIK
-17%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Jacek Musiałkiewicz
Wydawca: EKONOMIK
Rok wydania: 2018
Stron: 311
25.20 zł
21.04 zł
Dodaj do koszyka
Eugeniusz J. Witek - Technika biurowa cz.1 Pracownia ekonomiczna eMPi2
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Eugeniusz J. Witek
Wydawca: Wydawnictwo eMPI2
Rok wydania: 2014
Stron: 292
24.00 zł
20.40 zł
Dodaj do koszyka
Andrzej Komosa - Biurowość materiały edukacyjne PZK(A.m) EKONOMIK
-17%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Andrzej Komosa
Wydawca: EKONOMIK
Rok wydania: 2016
22.60 zł
18.87 zł
Dodaj do koszyka
Krzysztof Pawłowski, Paweł Andrzejczyk - Podstawy funkcjonowania przedsiębiorstw dla logistyków
-18%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Krzysztof Pawłowski, Paweł Andrzejczyk
Wydawca: Instytut Logistyki i Magazynowania
Rok wydania: 2013
Stron: 367
48.30 zł
39.60 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing w działalności agencji reklamowej eMPi2 - Małgorzata Pańczyk
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10