X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Prawo cywilne - zbiór przepisów
-32%
+ do schowka
63.00 zł
42.97 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 20.03 zł
Cena katalogowa: 63.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1060
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

36.75 zł

Rabat: 15.75 zł
Cena katalogowa: 52.50 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing w firmie przyszłości

Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2005
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 243
Format: B5
ISBN: 8372515786

Opis:

Gospodarka wkracza ostatnio - szczególnie w krajach rozwiniętych (...) w erę tzw. gospodarki opartej na wiedzy (...), która z jednej strony stanowi zasadniczy czynnik tworzenia wartości, z drugiej zaś - coraz wyższych wartości nabierają i zaczynają dominować na rynkach produkty oparte na wiedzy. (...) Rynki tych formatów są wyraźnie rozwojowe (...), z perspektywami wysokich stóp rentowności. Są to więc rynki atrakcyjne dla lokowania w nich kapitału, czy (...) uruchamiania biznesu (...) Na arenach takich rynków w pierwszej kolejności powstają przedsiębiorstwa "nowej generacji", o nowatorskiej architekturze organizacyjnej, technologicznej, ekonomicznej, a nawet społecznej. O takich właśnie przedsiębiorstwach traktuje książka Profesora Franciszka (Franka) Krawca. (...)

                                           Prof. dr hab. Marek Jacek Stankiewicz

(...) Książka jest ciekawa i nowatorska, ponieważ dotyczy tzw. przedsiębiorstw przyszłości i w sposób dogłębny przedstawia koncepcje, strategie i kierunki rozwoju firm przyszłości.

                                           Prof. dr hab. Marcin K. Nowakowski

Spis treści:

Od autora
Wprowadzenie

Rozdział 1. Koncepcja firmy przyszłości

1.1. Pojęcie firmy przyszłości
1.2. Strategia firmy przyszłości
   1.2.1. Strategia firmy w erze Internetu
   1.2.2. Potrzeba efektywnych strategii przedsiębiorstwa przyszłości
1.3. Rola informacji w budowie przewagi konkurencyjnej
1.4. Personalizacja produktów i usług
1.5. Kierunki rozwoju nowych biznesów
1.6. Wiedza podstawowym zasobem wytwórczym w firmie przyszłości
1.7. Struktura organizacyjna firmy przyszłości
1.8. Rozwój kariery zawodowej w firmie relacji

Rozdział 2. Procesy tworzenia oferty wartości

2.1. Wstęp
2.2. Łańcuchy wartości
   2.2.1. Fizyczny łańcuch wartości
   2.2.2. Wirtualny łańcuch wartości
      2.2.2.1. Proces budowy wirtualnego łańcucha wartości
      2.2.2.2. Tworzenie koncepcji i rozwój nowego produktu w wirtualnym łańcuchu wartości
   2.2.3. Konwergencja projektowania i budowy nowego produktu w wirtualnym świecie wartości
   2.2.4. Wytwarzanie nowego produktu w wirtualnym świecie wartości

Rozdział 3. Budowa nowych rynków

3.1. Wstęp
3.2. Nowe kategorie rynków przestrzeni
   3.2.1. Rynek elektroniczny - biznes: odbiorca
   3.2.2. Koncepcja metarynków
   3.2.3. Elektroniczne społeczności handlowe
   3.2.4. Dekompozycja rynku: zmiana miejsca i czasu
   3.2.5. Nowa kategoria instytucji pośredniczych
   3.2.6. Wejście do pośrednictwa
3.3. Tworzenie rynku elektronicznego biznes: biznes
   3.3.1. Definicja centrali elektronicznych transakcji wymiany
   3.3.2. Rodzaje centrali elektronicznych transakcji wymiany
   3.3.3. Działania w procesie budowy centrali elektronicznych transakcji wymiany
3.4. Nowy rynek masowy

Rozdział 4. Koncepcja, prognozowanie możliwości rynku dla nowych produktów

4.1. Wstęp
4.2. Definicja możliwości rynku
4.3. Proces prognozowania możliwości rynku
4.4. Wielorakie metody w procesie szacowania potencjalnego rynku
   4.4.1. Zastosowanie wielorakich metod w prognozowaniu potencjalnego rynku
   4.4.2. Uwagi końcowe
4.5. Szacowanie penetracji rynku
   4.5.1. Modele dyfuzji
   4.5.2. Analogiczny model dyfuzji
   4.5.3. Uwagi końcowe

Rozdział 5. Nowe koncepcje marketingu

5.1. Wstęp
5.2. Potrzeba zmiany koncepcji marketingu ery gospodarki przemysłowej
5.3. Tradycyjna koncepcja marketingu
   5.3.1. Rola tradycyjnego marketingu w firmie
   5.3.2. Słabości tradycyjnej koncepcji marketingu
5.4. Marketing relacji
   5.4.1. Podstawowe założenia koncepcji marketingu relacji
   5.4.2. Nowa metafora dla koncepcji marketingu
   5.4.3. Wady koncepcji marketingu relacji
5.5. Marketing zintegrowany
5.6. Nowa koncepcja marketingu masowego
5.7. Rekonfiguracja działalności marketingowej

Rozdział 6. Marketing wizji

6.1. Wstęp
6.2. Marketing oparty o wizję
6.3. Markowanie
6.4. Proto-segmentacja
6.5. Określanie wizji
6.6. Określanie wymogów modelu przyszłej sieci wartości
6.7. Określanie docelowych potrzeb
6.8. Komunikowanie wizji
6.9. Rola wywierających wpływ na odbiorców
6.10. Zmieniająca się rola PR i wydarzeń marketingowych
6.11. Marketing bazujący na wizji w firmie komplementatorskiej
6.12. Niebezpieczeństwo promocji
6.13. Przykłady
6.14. Uwagi końcowe

Rozdział 7. Strategie marketingu nowej technologii

7.1. Wstęp
7.2. Potrzeba marketingu niszy
7.3. Istota przywódcy rynku
7.4. Dwie podstawowe zasady strategii marketingu niszy
7.5. Zalety strategii marketingu niszy
7.6. Słabości strategii marketingu niszy

Bibliografia

Klienci, którzy kupili Marketing w firmie przyszłości wybrali również:

Podobińska Barbara, Przetakiewicz- Dąbrowa Teresa - Matematyka wokoł nas 2 cz.1.Zeszyt ćwiczeń
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Podobińska Barbara, Przetakiewicz- Dąbrowa Teresa
Wydawca: WSiP
Rok wydania: 2015
24.30 zł
17.01 zł
Dodaj do koszyka
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing w firmie przyszłości - Franciszek (Frank) Krawiec
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Inne » Książki 30% taniej
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10