X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy



Kraków 2021


Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy

Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy
Dorren Gaston
Kraków 2021


Irak. Piekło w raju

Irak. Piekło w raju
Smoleński Paweł
Sękowa 2021


Sekretne życie mózgu nastolatka

Sekretne życie mózgu nastolatka
Blackemore Sarah-Jayne
Maksymowicz-Hamann Jowita
Warszawa 2021


Gierek i jego czerwony dwór

Gierek i jego czerwony dwór
Kienzler Iwona
Warszawa 2021


Podpis w komórce

Podpis w komórce
Meyer Stephen C.
Warszawa 2021

Sztuka odpoczynku

Sztuka odpoczynku
Hammond Claudia
Smoleńska Elżbieta
Warszawa 2021

Pokaz

30.12 zł

Rabat: 9.78 zł
Cena katalogowa: 39.90 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing w planowaniu przestrzennym i urbanistyce

Anna Polska
Wydawca: UMCS
Rok wydania: 2021
Wydanie: 1
Miejsce wydania:
Stron: 270
Format: Format: 240x170 mm
ISBN: 9788322794371

Opis:

Narzędzia marketingowe jako narzędzie wzmacniania atrakcyjności miejsc na rynku coraz wyraźniej konkurujących ze sobą miast są coraz powszechniej stosowane przez podmioty zarządzające miastami w Europie Zachodniej i Ameryce Północnej. Jednak w Polsce sytuacja jest inna. Narzędzia marketingowe są jeszcze słabo obecne w sferze zarządzania jednostkami terytorialnymi, zwłaszcza we wschodnich województwach Polski. Jednocześnie istotnym czynnikiem zagrażającym jakości ładu przestrzennego, szerzej zaś jakości przestrzeni miast dla ich użytkowników jest ofensywa firm, które w ramach własnych kampanii marketingowych poszukują nowych terenów dla swojej aktywności.
Świadomość zagrożeń w zagospodarowaniu przestrzeni, jakie niesie żywiołowa jej komercjalizacja, w tym niekontrolowana sprzedaż i spontaniczne przeznaczanie gruntów pod rozmaite funkcje, nasuwa wniosek, że stosowanie podejść i technik marketingu urbanistycznego w zarządzaniu miastami musi być kontrolowane, przede wszystkim z punktu widzenia dalekosiężnych, strategicznych racji otwarcia na rozwój zrównoważony. Mimo potencjalnych zagrożeń związanych z jego stosowaniem, marketing nie może być całkowicie ignorowany, gdyż w sytuacji rosnącego znaczenia konkurencyjności miast i gmin stanowi ważne narzędzie budowania ich atrakcyjności dla użytkowników.
- Anna Polska

Klienci, którzy kupili Marketing w planowaniu przestrzennym … wybrali również:

Jabłoński Mariusz, Wygoda Krzysztof - Legalność pozyskiwania i przetwarzania danych osobowych w sferze publicznej. Aspekty praktyczne
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Jabłoński Mariusz, Wygoda Krzysztof
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2021
Stron: 252
99.00 zł
76.72 zł
Dodaj do koszyka
Stec Małgorzata - Dokładność danych statystycznych w badaniach zjawisk złożonych.. Wpływ na wyniki oceny zrównoważonego
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Stec Małgorzata
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2021
Stron: 226
66.00 zł
48.64 zł
Dodaj do koszyka
red.Małysa-Sulińska Katarzyna, red.Stec Mirosław - Prawo do dobrego samorządu – perspektywa obywatela i mieszkańca
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Małysa-Sulińska Katarzyna, red.Stec Mirosław
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2021
Stron: 316
99.00 zł
76.72 zł
Dodaj do koszyka
Grzywacz Jacek - Marketing banku
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Grzywacz Jacek
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2021
Stron: 216
48.00 zł
35.28 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing w planowaniu przestrzennym i urbanistyce - Anna Polska
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Ekonomia » Marketing. Badania marketingowe
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10