X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

45.72 zł

Rabat: 13.28 zł
Cena katalogowa: 59.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing w turystyce i rekreacji

red: Panasiuk Aleksander seria: TURYSTYKA
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2020
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 382
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788301173074

Opis:

Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: · podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych, · rynek usług turystycznych i rekreacyjnych, · zachowania klientów na tym rynku, · elementy marketingu-mix (5P), · marketing terytorialny w turystyce, · markowy produkt turystyczny, · nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej, · marketing relacji w turystyce i rekreacji, · badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych. Prezentowany podręcznik akademicki jest zgodny z obowiązującymi programami nauczania. Jego logiczna struktura i zrozumiały język narracji powodują, że jest znakomitym źródłem wiedzy dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz specjalności turystycznych kierunków ekonomicznych, a także osób profesjonalnie zajmujących się tą dziedziną. Autorami podręcznika są pracownicy dydaktyczno-naukowi związani z  Katedrą Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego, Katedrą Marketingu i Zarządzania Gospodarką Turystyczną Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz Katedrą Geografii Regionalnej i Turyzmu Uniwersytetu Śląskiego.

Klienci, którzy kupili Marketing w turystyce i rekreacji wybrali również:

Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: edu-Libri
Rok wydania: 2018
Stron: 196
52.00 zł
36.76 zł
Dodaj do koszyka
Cymańska-Garbowska Barbara, Witrykus Danuta, Wolak Grzegorz - Organizacja pracy w hotelarstwie Podręcznik Tom 2 Kwalifikacja T.12. Szkoły ponadgimnazjalne
-10%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Cymańska-Garbowska Barbara, Witrykus Danuta, Wolak Grzegorz
Wydawca: WSiP
Rok wydania: 2019
Stron: 480
43.00 zł
38.91 zł
Dodaj do koszyka
E-marketing terytorialny. Teoria i praktyka
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2017
Stron: 382
42.00 zł
31.71 zł
Dodaj do koszyka
Puciato Daniel - Przedsiębiorstwo hotelowe. Aspekty ekonomiczne, finansowe i organizacyjne
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Puciato Daniel
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2016
Stron: 290
60.00 zł
45.29 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing w turystyce i rekreacji -
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Podręczniki. Ćwiczenia i zadania » Podręczniki akademickie. Skrypty
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10