X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kodeks postępowania cywilnego. Komentarz do zmian
-8%
+ do schowka
149.00 zł
137.08 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 11.92 zł
Cena katalogowa: 149.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. Beck
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

94.69 zł

Rabat: 34.31 zł
Cena katalogowa: 129.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing. Wprowadzenie

Armstrong Gary, Kotler Philip
Wydawca: Nieoczywiste
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania:
Stron: 828
Format: 30.3x21.4
Oprawa: twarda
ISBN: 9788363391102

Opis:

Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie „Financial Times” został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter. W książce omówiono między innymi: – sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, – tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, – rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, – współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), – koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem, – koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki, – najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, – koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania. „Marketing” jest pozycją szczególną na polskim rynku wydawniczym. To rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne. prof. dr hab. Lechosław Garbarski Akademia Leona Koźmińskiego

Klienci, którzy kupili Marketing. Wprowadzenie wybrali również:

Smart city. Innowacyjny system zarządzania logistyką zwrotną w gospodarce odpadami komunalnymi
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2019
Stron: 234
39.90 zł
30.12 zł
Dodaj do koszyka
Wybory samorządowe. Komentarz
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2018
Stron: 320
119.00 zł
92.21 zł
Dodaj do koszyka
Prawo cywilne. Zarys części ogólnej
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Stron: 688
79.00 zł
61.22 zł
Dodaj do koszyka
Zieliński Jarosław - Marketing polityczny w Internecie
+ do schowka
KSIĄŻKA
Zieliński Jarosław
Wydawca: Wydawnictwo Adam Marszałek
Rok wydania: 2013
Stron: 217
38.00 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing. Wprowadzenie - Armstrong Gary, Kotler Philip
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10