X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Warszawa lata 20 - 80 - komplet w etui
-29%
+ do schowka
199.00 zł
141.29 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 57.71 zł
Cena katalogowa: 199.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: Bosz
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 128
Stron: 750
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

13.14 zł

Rabat: 2.86 zł
Cena katalogowa: 16.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 72h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketingowe funkcje mediów Region - polityka - promocja

Ciborska Elżbieta 
Wydawca: Akademia Humanistyczna im. A. Gieysztora
Rok wydania: 2001
Miejsce wydania: Pułtusk
Stron: 182
Format: 16.0x22.0cm
Oprawa:
ISBN: 9788391139288

Opis:

Tematyka marketingu budzi coraz większe zainteresowanie. Jest potrzebą społeczeństwa informacyjnego. Znana maksyma głosi, że władzę posiądzie ten, kto zawładnie przyszłością. A klucz do przyszłości tkwi w informacji. A zatem, w gospodarce polskiej, szybko zmieniającej się i zmierzającej do UE, potrzeba – jak nigdy dotąd – informacji wprzęgniętej na potrzeby marketingu. Książka składa się z dziewięciu rozdziałów. Każdy z nich zajmuje się innym problemem. Znajdziemy w niej informacje na tematy: znaczenie mediów we współczesnym marketingu, informacji pozostających w obrocie niepieniężnym, media w poszczególnych krajach UE, analiza marketingu mix, analiza rożnych nośników reklam pod kątem skuteczności. Publikacja wydana we współpracy z Krajowym Ośrodkiem Dokumentacji Regionalnej Towarzystw Kultury.

Klienci, którzy kupili Marketingowe funkcje mediów Region - … wybrali również:

Schopenhauer Artur - Erystyka czyli sztuka prowadzenia sporów
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Schopenhauer Artur
Wydawca: ALMA-PRESS
Rok wydania: 2012
Miejsce wydania: 189
Stron: 128
12.99 zł
9.21 zł
Dodaj do koszyka
Nowak Stefan - Metodologia badań społecznych
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Nowak Stefan
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2012
Miejsce wydania: 189
Stron: 496
64.00 zł
45.44 zł
Dodaj do koszyka
Freud Sigmund - Psychopatologia życia codziennego Marzenia senne
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Freud Sigmund
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 189
Stron: 408
44.00 zł
31.24 zł
Dodaj do koszyka
Davies Norman - Europa. Rozprawa historyka z historią
-34%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Davies Norman
Wydawca: ZNAK
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: 8
Stron: 1405
119.90 zł
79.72 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketingowe funkcje mediów Region - polityka - promocja - Ciborska Elżbieta 
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Wydawnictwa naukowe
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10