X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Zarządzanie jakością w bibliotece
-8%
+ do schowka
45.00 zł
41.40 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 3.60 zł
Cena katalogowa: 45.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: SBP
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 476
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

44.39 zł

Rabat: 15.51 zł
Cena katalogowa: 59.90 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: 24h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Markowe produkty turystyczne

Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Rok wydania: 2012
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 212
Format: B5
ISBN: 9788320819861

Opis:

Markowe produkty turystyczne

Turystyka stała się w kilku ostatnich dziesięcioleciach jednym z najszybciej rozwijających się sektorów gospodarek narodowych na świecie. Stanowi ona istotny element pobudzania wzrostu gospodarczego, ponieważ jest obecna we wszystkich sferach gospodarowania, tj. produkcji, podziale, wymianie oraz konsumpcji dóbr i usług. Mimo pewnego osłabienia tempa rozwoju turystyki na początku XXI wieku, wynikającego z narastającej fali terroryzmu, ze światowego kryzysu finansowego i z recesji gospodarczej, nadal rządy i społeczności wielu krajów postrzegają turystykę jako jedną z najważniejszych sił napędowych rozwoju. Rozwój ten uwarunkowany jest postępem technicznym, szczególnie w dziedzinie komputeryzacji, nowych technologii, a także zmieniającymi się oczekiwaniami społeczeństw, również w zakresie turystyki.
Współcześni turyści dążą do osiągnięcia maksimum wartości użytkowej produktu turystycznego. Zgłaszają nowe potrzeby, ponieważ dostrzegają w turystyce szansę na odpoczynek, przeżycie wielu niezapomnianych wrażeń, a nawet rozwój swojej osobowości. Rośnie zainteresowanie turystów przyrodą, kulturą, rekreacją. Wzrasta też konkurencja na rynku turystycznym, którą zaostrza dodatkowo przekonanie, że turystyka pobudza gospodarkę.
Wspomniane okoliczności sprawiają, że współcześnie odniesienie sukcesu jest uwarunkowane zaoferowaniem zindywidualizowanego produktu, który odpowiada potrzebom wielosegmentowego, zmiennego i wymagającego rynku. Równocześnie produkt ten musi być harmonijnie wkomponowany w całość funkcji społeczno-gospodarczych kraju, regionu i lokalnej społeczności. Oznacza to, że konieczne jest wypracowanie narzędzi umożliwiających integrację różnych podmiotów i podporządkowanie ich wspólnemu celowi, jakim jest budowanie produktu turystycznego odpowiadającego oczekiwaniom turystów.
Jednym z kierunków rozwoju turystyki, który pozwoli na spełnienie oczekiwań turystów, jest wzrost jakości usług turystycznych oraz odpowiednie kształtowanie markowych produktów turystycznych. To jakość decyduje o zaspokojeniu określonych potrzeb odbiorcy, opartych na funkcjonalnych i użytkowych cechach produktu. Markowe produkty turystyczne mają zaś charakterystyczne cechy, które wyróżniają je spośród innych produktów. Zapewniają one korzyści funkcjonalne, a także odwołują się do wartości sfery psychicznej człowieka, będąc źródłem satysfakcji i niezapomnianych chwil w trakcie podróży i pobytu turystycznego. Markowe produkty turystyczne pozwalają też na osiągniecie przewagi konkurencyjnej, między innymi przez skuteczne zarządzanie.
Celem książki jest próba zdefiniowania, czym jest markowy produkt turystyczny, jakie są jego cechy i jak należy go tworzyć, kreować oraz skutecznie nim zarządzać, szczególnie na obszarach przyrodniczo cennych, które są narażone na degradację.
                                                              (fragment Wstępu)


W książce autor omawia:
• istotę i cechy produktu turystycznego,
• korzyści wynikające ze stosowania marki w turystyce,
• cykl życia produktu turystycznego,
• turystyczny łańcuch wartości markowych produktów turystycznych,
• koszty i korzyści związane z prowadzeniem turystyki zrównoważonej,
• proces tworzenia i wdrażania markowych produktów turystycznych w Polsce.

Klienci, którzy kupili Markowe produkty turystyczne wybrali również:

Żuchowska Dorota - Polityka kursu walutowego a inflacja w krajach Europy Środkowo-Wschodniej
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Żuchowska Dorota
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2012
Miejsce wydania: 189
Stron: 332
55.00 zł
42.90 zł
Dodaj do koszyka
Instrumenty dłużne w gospodarce
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: 189
Stron: 248
48.00 zł
37.44 zł
Dodaj do koszyka
Jaworski Jacek - Informacja finansowa w zarządzaniu małym przedsiębiorstwem. Potrzeby - źródła - wykorzystanie
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Jaworski Jacek
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2012
Miejsce wydania: 1
Stron: 292
62.00 zł
48.36 zł
Dodaj do koszyka
Jabłoński Łukasz - Kapitał ludzki a konwergencja gospodarcza
-24%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Jabłoński Łukasz
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2012
Miejsce wydania: 1
Stron: 246
49.00 zł
37.48 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Markowe produkty turystyczne - Szczepanowski Adam Edward
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Podręczniki. Ćwiczenia i zadania » Podręczniki akademickie. Skrypty
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10