X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kalendarz Dyrektora Szkoły 2017/2018
-25%
+ do schowka
49.00 zł
36.75 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 12.25 zł
Cena katalogowa: 49.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 224
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Płomienna korona

Płomienna korona
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2017


Wanda

Wanda. Opowieść o sile życia i śmierci
Anna Kamińska
Kraków 2017


Najlepsze lata naszego życia

Najlepsze lata naszego życia
Marek Hłasko
 
Warszawa 2017


Nowa jadłonomia

Nowa Jadłonomia
Marta Dymek
 
Warszawa 2017


Wzgórze psów

Wzgórze psów
Jakub Żulczyk
 
Warszawa 2017


Sekretne życie drzew

Sekretne życie drzew
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Prus. Śledztwo biograficzne

Prus. Śledztwo biograficzne
Monika Piątkowska
Kraków 2017

Złowrogi cień Marszałka

Złowrogi cień Marszałka
Rafał A.Ziemkiewicz
Warszawa 2017

Pokaz

58.79 zł

Rabat: 14.70 zł
Cena katalogowa: 73.49 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Mass media. Metody badań

Wimmer Roger D., Dominick Joseph R.
seria: MEDIA
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania: 2008
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Kraków
Stron: 671
Format: 23.0x17.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788323322825

Opis:

W książce Mass media. Metody badań autorzy przedstawiają zrozumiałe wyjaśnienia metod i narzędzi używanych do prowadzenia efektywnych badań. Opisują różne typy metod badań ilościowych i jakościowych, ich wady i zalety oraz metodologię. Wskazują na znaczenie etyki jako podstawy badań – jak również ryzyka związanego z maskowaniem i mistyfikacją. Uczą, jak wyszukiwać potrzebne informacje w magazynach, czasopismach, literaturze i Internecie – oraz jak oceniać rzetelność tych danych. Mając zaś świadomość stale narastającego bogactwa materiałów dostępnych w sieci, autorzy podają wiele adresów stron internetowych pomocnych w efektywnych badaniach mass mediów. Jest to bezsprzecznie najlepsza na rynku książka dla tych, którzy chcą się nauczyć, jak prowadzić badania w telekomunikacji. John Wright, University of Florida Jedna z najbardziej rzetelnych i autorytatywnych książek z dziedziny metodologii badań, odnosząca się wyłącznie do komunikowania masowego. Shuhua Zhou, University of Alabama Roger D. Wimmer (Ph.D., Bowling Green State University) jest założycielem Wimmer Research, firmy prowadzącej badania mass mediów. Joseph R. Dominick (Ph.D., Michigan State University) jest profesorem w College of Journalism and Mass Communication na University of Georgia. Autor wielu książek; opublikował też liczne artykuły w czasopismach zajmujących się komunikacją, mediami, reklamą i teorią badań.

Klienci, którzy kupili Mass media. Metody badań wybrali również:

Schopenhauer Artur - Erystyka czyli sztuka prowadzenia sporów
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Schopenhauer Artur
Wydawca: ALMA-PRESS
Rok wydania: 2012
Miejsce wydania: 189
Stron: 128
12.99 zł
9.21 zł
Dodaj do koszyka
Nowak Stefan - Metodologia badań społecznych
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Nowak Stefan
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2012
Miejsce wydania: 189
Stron: 496
64.00 zł
45.11 zł
Dodaj do koszyka
Kahneman Daniel - Pułapki myślenia. O myśleniu szybkim i wolnym
-36%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kahneman Daniel
Wydawca: MEDIA RODZINA
Rok wydania: 2012
Miejsce wydania: 3
Stron: 667
49.00 zł
31.60 zł
Dodaj do koszyka
Davies Norman - Europa. Rozprawa historyka z historią
-34%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Davies Norman
Wydawca: ZNAK
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: 8
Stron: 1405
119.90 zł
79.72 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Mass media. Metody badań - Wimmer Roger D., Dominick Joseph R.
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Wydawnictwa naukowe
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10