X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Rafał A. Ziemkiewicz - Złowrogi cień Marszałka
-30%
+ do schowka
44.90 zł
31.34 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 13.56 zł
Cena katalogowa: 44.90 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Rafał A. Ziemkiewicz
Wydawca: Fabryka Słów
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 448
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

33.00 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 33.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Media a opinie i postawy społeczne

Wydawca: Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne Sp. z o.o. - Oficyna Wydawnicza AFM
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: Kraków
Stron: 131
Format: B5
ISBN: 9788375711578

Opis:

Media a opinie i postawy społeczne

Relacja określona w tytule niniejszej monografii była i jest spiritus movens studiów nad mediami. Studiów, które mają wymiar praktyczny, ponieważ poznanie podstaw skuteczności oddziaływania przekazów medialnych jest kluczem do realizowania za ich pośrednictwem własnych interesów. W takim kontekście media jawią się jako narzędzia sprawowania władzy, a lokować tu można również takie zjawiska jak reklama i propaganda polityczna. W powszechnej opinii także środki przekazu postrzegane są jako narzędzia manipulowania odbiorcami, wykorzystywane przez biznes lub władzę, zawłaszczając ludzkie umysły i popychające do działań często irracjonalnych i autodestrukcyjnych.
ze wstępu

Klienci, którzy kupili Media a opinie i postawy społeczne wybrali również:

Praca Zbiorowa - W pancerzu przez wieki Z dziejów wojskowości polskiej i powszechnej
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Praca Zbiorowa
Wydawca: Napoleon V
Rok wydania: 2014
Stron: 333
60.00 zł
42.18 zł
Dodaj do koszyka
Cieśla Mariusz - Broń renesansowa na Śląsku
-18%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Cieśla Mariusz
Wydawca: WAW
Rok wydania: 2016
Stron: 280
47.25 zł
38.79 zł
Dodaj do koszyka
red.Bierówka Joanna, red.Pokorna-Ignatowicz Katarzyna - Media - kultura popularna - polityka. Wzajemne oddziaływania i nowe zjawiska
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Bierówka Joanna, red.Pokorna-Ignatowicz Katarzyna
Wydawca: Krakowska Akademia im.Andrzeja Frycza Modrzewskiego
Rok wydania: 2014
Stron: 332
44.90 zł
Dodaj do koszyka
Musiał Miron - Władza. Media. Propaganda. Transformacja. Białoruś przełomu wieków
+ do schowka
KSIĄŻKA
Musiał Miron
Wydawca: Wyższa Szkoła Języków Obcych w Poznaniu
Rok wydania: 2012
Stron: 353
40.00 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Media a opinie i postawy społeczne - red. Pucek Zbigniew, red. Bierówka Joanna
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Socjologia. Społeczeństwo » Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10