X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

red.Skorupka Jerzy - Kodeks postępowania karnego. Komentarz
-10%
+ do schowka
349.00 zł
314.10 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 34.90 zł
Cena katalogowa: 349.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
red.Skorupka Jerzy
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1
Stron: 2248
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

35.77 zł

Rabat: 8.23 zł
Cena katalogowa: 44.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku

red: Szurmiński Łukasz seria: MEDIA POCZĄTKU XXI WIEKU
Wydawca: Aspra
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 258
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788375452181

Opis:

W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się: Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki Tom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz Tom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek Tom 5 - Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. Stępka Tom 6 - Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. Rafalska Tom 7 - Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. Olędzki Tom 8 - Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. Szurmiński Tom 9 - Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. Swacha Tom 10 – Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, T. Gackowski Tom 11 – Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-Korab Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Klienci, którzy kupili Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe … wybrali również:

Kozieł Andrzej, Gajlewicz Katarzyna - Media masowe wobec przemocy i teorroryzmu
-19%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kozieł Andrzej, Gajlewicz Katarzyna
Wydawca: Aspra
Rok wydania: 2009
Stron: 180
36.00 zł
29.27 zł
Dodaj do koszyka
Karwat Mirosław - Podstawy socjotechniki dla politologów, polityków i nie tylko
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Karwat Mirosław
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2014
Stron: 286
55.00 zł
41.52 zł
Dodaj do koszyka
Friszke Andrzej - PRL wobec Kościoła. Akta Urzędu do Spraw Wyznań 1970-1978
-18%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Friszke Andrzej
Wydawca: Instytut Studiów Politycznych Polskiej Akademii Nauk
Rok wydania: 2010
Stron: 239
36.75 zł
30.13 zł
Dodaj do koszyka
Friszke Andrzej - Rok 1989. Polska droga do wolności
-18%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Friszke Andrzej
Wydawca: Wydawnictwo Sejmowe
Rok wydania: 2009
Stron: 231
67.20 zł
55.10 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku -
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Historia Polski » Historia Polski 1945-1989
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10