X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Bezpieczeństwo danych i IT w kancelarii prawnej. radcowskiej/adwokackiej/notarialnej/komorniczej Czyli jak bezpiecznie przechowywać dane w kancelarii prawnej
-16%
+ do schowka
179.00 zł
149.48 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 29.52 zł
Cena katalogowa: 179.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 1058
Stron: 436
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Córki Wawelu

Córki Wawelu
Anna Brzezińska
 
Kraków 2017


Himalaistki

Himalaistki
Mariusz Sepioło
Kraków 2017


Labirynt duchów

Labirynt duchów
Carlos Ruiz Zafon
 
Warszawa 2017


Smakoterapia

Smakoterapia
Iwona Zasuwa
 
Warszawa 2017


Wszechświat w twojej dłoni

Wszechświat w twojej dłoni
Christophe Galfard
 
Kraków 2017


Duchowe życie zwierząt

Duchowe życie zwierząt
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Lem. Życie nie z tej ziemi

Lem. Życie nie z tej ziemi
Wojciech Orliński
  2017

Gombrowicz, Ja, geniusz

Gombrowicz. Ja, geniusz
Klementyna Suchanow
2017

Pokaz

122.55 zł

Rabat: 4.71 zł
Cena katalogowa: 127.26 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Media Audiences

Steven Bailey,Marie Gillespie,S Bailey
Wydawca: Open University Press
Rok wydania: 2005
Stron: 264
ISBN: 9780335218820

Opis:

Visit the "Understanding Media" series microsite. `This book provides a comprehensive, up-to-date overview of research and debate about media audiences, written by some of the leading scholars in the field. It covers a wide range of media genres, from TV news to soaps and reality shows, as well as addressing broader issues, for example to do with globalisation, the social contexts of media use and the power of the media. This is a state-of-the-art textbook, which provides students with the critical tools they need in order to evaluate existing research, and to undertake their own` - David Buckingham, Institute of Education, London.`The book is important for the broad understanding of media audiences it provides, and for the richness of the learning experience available through the activities and reading extracts that guide the student experience. It is an excellent introduction to the history and traditions of audience research` - Virginia Nightingale, University of Western Syney, Australia. This book offers an engaging and accessible introduction to key debates in audience studies, drawing on a range of historical, contemporary and cross-cultural case studies.The book includes chapters on: different approaches to researching audiences and how they link to policy and political agendas; how media technologies shape our sensory and social experience; how the media address us as media publics and affect democratic processes; what ethnographic approaches tell us about audiences in different parts of the world; how new forms of interactivity and mobility shift the relations of power between media consumers and producers. The authors take students through these and other topics, using readings from key research and providing carefully designed student activities. Case studies range from the sensational experiences of early twentieth-century film audiences to the activities of reality TV viewers, from the audiences for Indian religious epics to Israeli news viewers` interpretations of news about Palestine.

Klienci, którzy kupili Media Audiences wybrali również:

Luca Dotti - Audrey w domu. Wspomnienia o mojej mamie
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Luca Dotti
Wydawca: Literackie
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 8
Stron: 204
44.90 zł
31.74 zł
Dodaj do koszyka
Michał Rusinek - Nic zwyczajnego. O Wisławie Szymborskiej
-34%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Michał Rusinek
Wydawca: ZNAK
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 8
Stron: 320
39.90 zł
26.53 zł
Dodaj do koszyka
Agnieszka Maciąg - Smak miłości
-28%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Agnieszka Maciąg
Wydawca: Otwarte
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 8
Stron: 320
49.90 zł
36.08 zł
Dodaj do koszyka
David Bez - Sałat love
-32%
+ do schowka
KSIĄŻKA
David Bez
Wydawca: Buchmann
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 304
50.00 zł
33.85 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Media Audiences - Steven Bailey,Marie Gillespie,S Bailey
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10