X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Gniewek Edward, Piotr Machnikowski, red.Gniewek Edward, red.Machnikowski Piotr - Kodeks cywilny. Komentarz
-18%
+ do schowka
349.00 zł
284.47 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 64.53 zł
Cena katalogowa: 349.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Gniewek Edward, Piotr Machnikowski, red.Gniewek Edward, red.Machnikowski Piotr
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1
Stron: 1980
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

36.67 zł

Rabat: 8.33 zł
Cena katalogowa: 45.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Media społecznościowe w pracy dziennikarzy w Polsce, Rosji i Szwecji.. Analiza porównawcza

Baranowski Paweł
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: Wrocław
Stron: 192
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788322936573

Opis:

Rewolucja technologiczna zapoczątkowana przez internet oraz rozwiązania sieciowe wytworzyły nowe narzędzia komunikowania w postaci mediów społecznościowych. Ich użyteczność została zauważona w wielu dziedzinach życia zawodowego. Jako nowe rozwiązania komunikacyjne oraz największe publicznie dostępne agregaty danych osobowych media społecznościowe zostały zauważone również przez dziennikarzy. Celem publikacji jest analiza sposobu wykorzystywania mediów społecznościowych przez dziennikarzy w Polsce, Rosji i Szwecji. Praca ma charakter empiryczny i powstała na podstawie ankiet oraz wywiadów pogłębionych. Dane zostały zaczerpnięte z międzynarodowego projektu badawczego „Zmiana w dziennikarstwie. Kultura dziennikarska w Polsce, Rosji i Szwecji”, którego autor był uczestnikiem. Badania nad mediami społecznościowymi w pracy dziennikarzy pozwoliły wskazać różnice i podobieństwa w wykorzystywaniu tych narzędzi przez reprezentantów zawodu z trzech krajów.

Klienci, którzy kupili Media społecznościowe w pracy dziennikarzy … wybrali również:

Elżbieta Stark, Zofia Lipke-Skrawek - Techniki szycia odzieży w.2018
-17%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Elżbieta Stark, Zofia Lipke-Skrawek
Wydawca: SOP
Rok wydania: 2018
Stron: 144
45.00 zł
37.39 zł
Dodaj do koszyka
Elżbieta Stark, Barbara Tymolewska - Modelowanie form odzieży damskiej w.2019
-17%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Elżbieta Stark, Barbara Tymolewska
Wydawca: SOP
Rok wydania: 2019
Stron: 129
44.80 zł
37.23 zł
Dodaj do koszyka
Ilona Dąbrowska - Media społecznościowe w trzecim sektorze
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Ilona Dąbrowska
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 11
Stron: 288
42.00 zł
31.71 zł
Dodaj do koszyka
Wolańska Ewa, Wolański Adam, Zaśko-Zielińska Monika, Majewska-Tworek Anna, Piekot Tomasz - Jak pisać i redagować. Poradnik redaktora, Wzory tekstów użytkowych
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wolańska Ewa, Wolański Adam, Zaśko-Zielińska Monika, Majewska-Tworek Anna, Piekot Tomasz
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 189
Stron: 296
39.00 zł
30.22 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Media społecznościowe w pracy dziennikarzy w Polsce, Rosji i Szwecji.. Analiza porównawcza - Baranowski Paweł
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Kultura. Cywilizacja. Etnografia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10