X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Aleksander Kaźmierski - Meritum. Podatki 2020
-23%
+ do schowka
259.00 zł
200.70 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 58.30 zł
Cena katalogowa: 259.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Aleksander Kaźmierski
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1
Stron: 2592
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

31.71 zł

Rabat: 10.29 zł
Cena katalogowa: 42.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Media społecznościowe w trzecim sektorze

Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: Lublin
Stron: 288
Format: B5
Oprawa: miękka
ISBN: 9788322792391

Opis:

 Media społecznościowe w trzecim sektorze

Temat podjęty przez autorkę posiada nie tylko wymiar teoretyczny, ale też praktyczny. Poszerza on wiedzę specjalistów z zakresu procesów komunikowania publicznego, teorii polityki, wywierania wpływu na zachowania polityczne obywateli oraz działań komunikacyjnych odnoszących się do mechanizmów mobilizacyjnych – stosowanych z wykorzystaniem możliwości, jakie oferuje komunikacja internetowa, poprzez którą podmioty wpływają na świadomość społeczną. Jest to szczególnie istotne w sytuacjach, kiedy oczekuje się od obywateli zasadniczych rozstrzygnięć dotyczących tego, jakie działania i inicjatywy podejmą, komu zaufają w sferze publicznej, a następnie – czy i jak będą legitymizować dokonane przez nich wybory.
 
Z recenzji prof. dr hab. Teresy Sasińskiej-Klas

Klienci, którzy kupili Media społecznościowe w trzecim sek… wybrali również:

Keller Kevin Lane - Strategiczne zarządzanie marką. Kapitał marki – budowanie, mierzenie i zarządzanie
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Keller Kevin Lane
Wydawca: Nieoczywiste
Rok wydania: 2016
Stron: 720
119.00 zł
87.82 zł
Dodaj do koszyka
Firlej Krzysztof, Olejniczak Jarosław, Pondel Hanna - Wyzwania rozwojowe obszarów wiejskich
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Firlej Krzysztof, Olejniczak Jarosław, Pondel Hanna
Wydawca: Scholar
Rok wydania: 2019
Stron: 168
26.25 zł
19.69 zł
Dodaj do koszyka
Pogorzelski Jacek - Praktyczny marketing miast i regionów
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Pogorzelski Jacek
Wydawca: Nieoczywiste
Rok wydania: 2019
Stron: 240
49.00 zł
36.16 zł
Dodaj do koszyka
Chojnowski Zbigniew - Postacie kobiecości. O poezji Kazimiery Iłłakowiczówny
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Chojnowski Zbigniew
Wydawca: Instytut Literatury
Rok wydania: 2019
Stron: 176
16.00 zł
11.44 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Media społecznościowe w trzecim sektorze - Ilona Dąbrowska
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Kultura. Cywilizacja. Etnografia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10