X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

praca zbiorowa - Kodeks postępowania administracyjnego
-16%
+ do schowka
349.00 zł
294.87 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 54.13 zł
Cena katalogowa: 349.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
praca zbiorowa
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 1392
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Płomienna korona

Płomienna korona
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2017


Wanda

Wanda. Opowieść o sile życia i śmierci
Anna Kamińska
Kraków 2017


Najlepsze lata naszego życia

Najlepsze lata naszego życia
Marek Hłasko
 
Warszawa 2017


Nowa jadłonomia

Nowa Jadłonomia
Marta Dymek
 
Warszawa 2017


Wzgórze psów

Wzgórze psów
Jakub Żulczyk
 
Warszawa 2017


Sekretne życie drzew

Sekretne życie drzew
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Prus. Śledztwo biograficzne

Prus. Śledztwo biograficzne
Monika Piątkowska
Kraków 2017

Złowrogi cień Marszałka

Złowrogi cień Marszałka
Rafał A.Ziemkiewicz
Warszawa 2017

Pokaz

22.45 zł

Rabat: 1.18 zł
Cena katalogowa: 23.63 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Media – wartości – prawo

Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego
Rok wydania: 2008
Miejsce wydania: Olsztyn
Stron: 149
Format: B5
ISBN: 9788372995483

Opis:

Prawie wszyscy korzystamy z mediów. Dla wielu są one codziennym dodatkiem do życia, a dla niektórych wręcz wyznacznikiem życia albo wyznacznikiem rozkładu dnia. Media mogą mieć zatem ogromną siłę oddziaływania. Stosowne zatem staje się pytanie, czy są one obojętne moralnie, światopoglądowo, religijnie, czy raczej niosą jakieś przesłanie i wpływają na postawy ludzi? Z obserwacji wynika, że jednym pomagają czynić dobro, a inni wykorzystuje je do szerzenia zła. Prezentowana publikacja winna pomóc Czytelnikowi odpowiedzieć na pytanie, czy doświadczamy wpływu mediów? Jaki on jest w naszym odczuciu: częściej pozytywny czy częściej negatywny?

Opracowanie jest próbą diagnozy stanu i roli mediów we współczesnym świecie. W jego części pierwszej podjęto rozważania nad wartościami religijnymi w mediach. Czy współczesne media mogą stanowić zagrożenie dla wiary, czy przeciwnie ? mogą kształtować religijną dojrzałość? Druga część poświęcona jest wartościom moralnym. Czy komercjalizacja środków społecznego przekazu nie zagraża prawdzie i prawdomówności? Czy zachodzące procesy mają istotny wpływ na rodzinę i jej dobro? Jak media kształtują nasz styl życia? Wartości patriotyczne w mediach są tematem trzeciej części publikacji. Czy media mają za zadanie chronić patriotyzm? Jaką rolę pełni on w XXI w.? Czy patriotyzm jest wartością godną pielęgnowania, społeczną misją czy tylko reliktem przeszłości lub motorem napędzającym komercyjną maszynę? Wreszcie w części ostatniej podjęty został problem relacji pomiędzy wartościami chrześcijańskimi a ogólnoludzkimi, tzn. jak media traktują te wartości, istotne dla większości ludzi, i jakie jest ich współczesne znaczenie.

Publikacja skierowana jest nie tylko do ludzi zajmujących się szeroko rozumianą problematyką mediów, ale do każdego, kto pragnie odpowiedzialnie i krytycznie podchodzić do współczesnych środków społecznego przekazu i ich wpływu na nasze życie. Jest to publikacja dla każdego, kto chce świadomie korzystać z mediów, kierować ich wpływem na życie społeczne, wykorzystywać ich pozytywną rolę i unikać wpływu negatywnego.

Klienci, którzy kupili Media – wartości – prawo wybrali również:

Dobek-Ostrowska Bogusława - Komunikowanie polityczne i publiczne
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Dobek-Ostrowska Bogusława
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2006
Miejsce wydania: 189
Stron: 434
54.00 zł
45.90 zł
Dodaj do koszyka
red.Adamik-Szysiak Małgorzata - Mediatyzacja komunikowania politycznego. W kręgu badań politologicznych i medioznawczych
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Adamik-Szysiak Małgorzata
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 11
Stron: 178
31.50 zł
24.57 zł
Dodaj do koszyka
red.Hofman Iwona, red.Kępa-Figura Danuta - Współczesne media - medialny obraz świata t. 1, Zagadnienia teoretyczne
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Hofman Iwona, red.Kępa-Figura Danuta
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 11
Stron: 316
39.90 zł
31.12 zł
Dodaj do koszyka
Godzic Wiesław, Bauer Zbigniew - E-gatunki. Dziennikarz w nowej przestrzeni komunikowania
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Godzic Wiesław, Bauer Zbigniew
Wydawca: Wydawnictwo POLTEXT
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 300
44.90 zł
33.23 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Media – wartości – prawo - Sztychmiler Ryszard (red.)
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Socjologia. Społeczeństwo » Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10